Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00146586/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
- 2025/BZP 00163107/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00171449/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00179368/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-07
- 2025/BZP 00189555/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
- 2025/BZP 00200455/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ogrodu zoologicznego w Zamościu – budowa budynku i wybiegu dla pingwinów wraz z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 677-23-37
1.5.8.) Numer faksu: (84) 639-30-54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamosc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa ogrodu zoologicznego w Zamościu – budowa budynku i wybiegu dla pingwinów wraz z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b46cbae-5888-4467-8a3e-be2f4720ee6d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010787/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Roboty budowlane - inwestycja pn. "Rozbudowa ogrodu zoologicznego w Zamościu – budowa budynku i wybiegu dla pingwinów”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146586
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.9.2025.MS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7096042,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie ogrodu zoologicznego przy ul. Szczebrzeskiej 12 w Zamościu robót budowlanych, polegających na budowie budynku i wybiegu dla pingwinów wraz z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:
1) budowa budynku dla pingwinów obejmującego pomieszczenie zimowiska z basenem wewnętrznym, pomieszczenia porządkowe, technologii basenowej, zaplecze magazynowe i socjalne,
2) budowa wybiegu/basenu zewnętrznego przekrytego wolierą na konstrukcji stalowej,
3) budowa alejek spacerowych i technicznych,
4) budowa przyłącza instalacji wodociągowej,
5) budowa przyłączy kanalizacji deszczowej i sanitarnej,
6) budowa przyłącza CO/CT,
7) budowa odcinków instalacji energetycznej,
8) budowa przyłącza teletechnicznego,
9) montaż̇ obiektów małej architektury.
3. Dodatkowo Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest m.in. do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po zakończeniu,
3) współdziałania z Menadżerem Projektu w zakresie wykonania/uzyskania wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji. Po stronie Wykonawcy jest ponoszenie związanych z tym opłat,
4) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych,
5) zagospodarowania placu budowy,
6) utrzymania zaplecza budowy,
7) pokrycia kosztów związanych z:
a) urządzeniem i utrzymaniem terenu budowy,
b) zapewnieniem obsługi geodezyjnej na czas robót oraz przeprowadzenia pomiaru geodezyjnego powykonawczego wykonanych obiektów, elementów,
c) wykonaniem i zabezpieczeniem osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia,
d) usunięciem ewentualnych niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót,
e) dokonaniem odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
f) wykonaniem przyłączy dla potrzeb terenu budowy na podstawie warunków uzyskanych od właścicieli sieci oraz ponoszenia kosztów ich opomiarowania, dostawy i zużycia,
g) ewentualnymi wyłączeniami i włączeniami energii elektrycznej,
h) obsługą właścicieli poszczególnych sieci oraz nadzoru właścicielskiego i innych nadzorów wynikających z uzgodnień realizacyjnych,
i) wykonaniem pomiarów i badań, także tych dodatkowych wymaganych przez właścicieli sieci,
j) naprawą zniszczeń i uszkodzeń powstałych na skutek prowadzonych robót; demontażem, naprawą, montażem ogrodzeń posesji; naprawą uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu; usunięciem ewentualnych szkód wyrządzonych na działkach osób trzecich,
k) zamknięciem (zajęciem) pasa drogowego,
l) ewentualnym wykonaniem tymczasowej drogi dojazdowej,
m) odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych,
n) dostosowaniem wysokościowym wszystkich zjazdów i połączeń z istniejącymi ulicami, ciągami dla pieszych tak, aby zachować funkcjonalność całości wykonanych połączeń,
o) uporządkowaniem terenu budowy i przywrócenia terenu do stanu pierwotnego,
p) wywozem odpadów, śmieci i niebezpiecznych odpadów z terenu budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację,
q) wykonaniem wymaganych pomiarów, prób, badań, sprawdzeń i rozruchu; wykonaniem pomiarów, prób, badań, sprawdzeń dodatkowych wymaganych przez właścicieli sieci,
8) sporządzania i przekazywania Koordynatorowi Projektu comiesięcznych sprawozdań z realizacji inwestycji,
9) sporządzenia szczegółowej instrukcji użytkowania i obsługi dla obiektu oraz urządzeń i instalacji,
10) przekazania Zamawiającemu wykazu urządzeń i sprzętu zawierającego numery fabryczne (seryjne), nazwę producenta, dokładną lokalizację danego urządzenia/sprzętu,
11) przeszkolenia pracowników ZOO w zakresie użytkowania i obsługi obiektu, urządzeń i instalacji,
12) przedkładania Zamawiającemu, Menadżerowi Projektu oraz Dyrektorowi ZOO, na ich pisemne żądanie zgłoszone w każdym czasie trwania umowy wszelkich dokumentów, materiałów i informacji o przebiegu realizacji inwestycji potrzebnych do oceny prawidłowości wykonania umowy, w tym atestów, świadectw, uprawnień, kwalifikacji – w terminie przez nich wskazanym,
13) przybycia osoby upoważnionej do reprezentowania Wnioskodawcy, na każde wezwanie Zamawiającego lub Menadżera Projektu lub Dyrektora ZOO na teren budowy lub do siedziby Zamawiającego lub do siedziby Menadżera Projektu w terminie określonym w wezwaniu,
14) przygotowania dokumentacji powykonawczej,
15) sporządzenie kompletnego wniosku i załączników do wniosku o pozwolenie na użytkowanie do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego Miasta Zamość,
16) udziału w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi, które organizowane będą przynajmniej raz na rok,
17) usuwania na swój koszt wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi,
18) przeprowadzania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji, jeżeli w ramach zamówienia wykonano elementy, co do których producent/dostawca żąda takich czynności, lub są one zalecane/niezbędne dla utrzymania zamontowanych elementów w należytym, niepogorszonym stanie,
19) przeszkolenia pracowników ZOO w zakresie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji.
4. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót do wykonania zawarty jest w projektach budowlano-wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
5. UWAGA! W zakres zamówienia nie wchodzą elementy wskazane w załączniku nr 1 do projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, pomimo ich ujęcia w projektach budowlano-wykonawczych.
6. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami, a treść dokumentacji powinna być dostosowana do specyfiki i charakteru zadania inwestycyjnego.
7. Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów – Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego, np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, że zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a inspektor nadzoru i projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.
8. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
9. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części zostało zawarte w pkt 20 SWZ.
11. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, Ogród Zoologiczny im. Stefana Milera w Zamościu, ul. Szczebrzeska 12.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8487000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8487000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8487000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDMAT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 922-222-43-60
7.3.3) Ulica: Namysłowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie:
- technologii basenowej,
- instalacji elektrycznych.
Brak danych na temat firm podwykonawców (na dzień składania ofert nie byli znani).
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BUDMAT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE BUDMAT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8487000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 410 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa umundurowania służbowego dla KM PSP w Zamościu
- Wykonanie usługi polegającej na realizacji szkoleń stacjonarnych i zdalnych dla pracowników Zamawiającego - realizacja projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego (...)"
- Świadczenie usług pocztowych w 2026 r. dla Urzędu Miasta Zamość
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu oraz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Zamościu i w ramach Programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami w 2026 roku.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA ZAKŁADU GOSPODARKI LOKALOWEJ W ZAMOŚCIU SP. Z O.O.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- "Remont ulicy Słabskiej w Pińczowie - droga Gminna nr 365040T"
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





