Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów zwierzęcych, świeżego mięsa i wędlin w 2022 roku
dla Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Płocki
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Powiatu w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bielska 59
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 267 68 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.plock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-plock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów zwierzęcych, świeżego mięsa i wędlin w 2022 rokudla Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddced509-592e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002079/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 „Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie w 2022 roku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji nie złożono żadnej oferty
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-92af9e22-414e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.DZP262.42.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa produktów zwierzęcych, świeżego mięsa i wędlin w 2022 roku dla Zespołu Szkół im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40298,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40298,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40298,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gobarto S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6991781489
7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 70
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-687
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40298,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia przeciwpowodziowego
- Dostawa ubrań specjalnych do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Płocku z podziałem na części na potrzeby Ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup sprzętu medycznego jednorazowego 2
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Chemików"
- Dostawa lup elektronicznych, komputerów przenośnych oraz tabletów z dotykową klawiaturą brajlowską na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Modernizacja i rozbudowa infrastruktury krytycznej KM PSP w Płocku na potrzeby realizacji zadań z zakresu Ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego nr 3 "Pietrasze".
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 71 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH)
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





