Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235105/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00330793/01 - Wynik z dnia 2022-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania na potrzeby Centrum Wspierania Rodzin Rodzinna Warszawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361648891
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stara 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-231
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 536 10 00 04, +48 536 10 00 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rodzinnawarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumwspieraniarodzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/9cbbdaf8-21a4-4fe2-b5b5-47a3b2f07be6 https://archiwum.centrumwspieraniarodzin.pl/bip/zamowienia-publiczne/powyzej-130-tys-zlotych/2022-r/16717-dostawa-sprzetu-komputerowego-akcesoriow-i-oprogramowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów i oprogramowania na potrzeby Centrum Wspierania Rodzin Rodzinna Warszawa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-488ab300-f903-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330088
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034634/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów na potrzeby Centrum Wspierania Rodzin Rodzinna Warszawa.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235105/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CWR 263.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 599457,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem I części zamówienia będzie zakup laptopów (106 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 5A do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 370482,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia II części zamówienia będzie zakup laptopów, komputerów typu "all-in-one", komputerów stacjonarnych oraz myszy komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 5B do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30237410-6 - Myszka komputerowa
4.5.5.) Wartość części: 63295,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia III części zamówienia będzie zakup kart graficznych, płyt głównych, procesorów, pamięci RAM, dysków twardych wewnętrznych i zewnętrznych, zasilaczy typu ATX, jednostek chłodzenia, czytników kart pamięci, tabletów graficznych, myszy i klawiatur komputerowych, monitorów (w tym panoramicznych), macierzy dyskowej, pendrive'ów, słuchawek nausznych z mikrofonem (100 szt.), przewodów i końcówek komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 5C do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30237100-0 - Części komputerów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
30237120-6 - Porty komputerowe
30237130-9 - Karty komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 132238,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia IV części zamówienia będzie zakup: oprogramowania antywirusowego (116 licencji na 3 lata), oprogramowania Microsoft Office 2019 lub równoważny, spełniający kryteria równoważności (11 licencji), oprogramowania CAD (1 szt.) oraz oprogramowania CorelDRAW Graphics Suite (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ, stanowiącym Załącznik nr 5D do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48317000-3 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów
48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)
48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
4.5.5.) Wartość części: 33440,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta najkorzystniejsza opiewała na kwotę 470932,56 zł brutto i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia wynosiła 455694,00 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470932,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470932,56 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36442 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36442 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36442 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO COIG MARCIN PRAŻUCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 644245170, REGON 276153505
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36442 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wielozadaniowego skanera laserowego typu SLAM wraz z akcesoriami oraz uruchomieniem i wdrożeniem
- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie
- Zakup komputerów typu AIO, monitorów, zasilaczy awaryjnych UPS, projektorów/rzutników oraz akcesoriów komputerowych wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach
- Zakup i dostawa wyposażenia Centrum Kompetencji w Baniach z podziałem na części
- Utworzenie pracowni komputerowej w Publicznej Szkole Podstawowej w Czarnej Wodzie w ramach projektu pt. "Rozwijamy kompetencje - inwestujemy w przyszłość."
- Dostawa narzędzi TIK do SP w Orzechu w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.