eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin¦wiadczenie us³ug eksperckich wraz z opracowaniem Action Plan w ramach projektu "START EASY. "Smart tools for quick and easy business start-up in Europe: the once-only challenge"



Og³oszenie z dnia 2021-12-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug eksperckich wraz z opracowaniem Action Plan w ramach projektu „START EASY. „Smart tools for quick and easy business start-up in Europe: the once-only challenge”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S. A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060005172

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dobrzañskiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 789 435 877

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lpnt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.lpnt.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Naukowa i Technologiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug eksperckich wraz z opracowaniem Action Plan w ramach projektu „START EASY. „Smart tools for quick and easy business start-up in Europe: the once-only challenge”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-050fc352-63f1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00330083

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„START EASY. „Smart tools for quick and easy business start-up in Europe: the once-only challenge” w ramach programu Interreg Europe (o akronimie: START EASY).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lpnt

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, odbywaæ siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. platformy zakupowej, znajduj±cej siê na stronie internetowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/lpnt

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korespondencja elektroniczna odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformê zakupow±, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. Szczegó³owe wymagania techniczne organizacyjne sporz±dzania, odbierania i wysy³ania korespondencji elektronicznej zosta³y okre¶lone w Rozdziale XIV SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy jako administrator danych osobowych, obowi±zany jest do spe³nienia obowi±zku informacyjnego z art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³. Dotyczy to w szczególno¶ci:
1) wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±,
2) wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±,
3) pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w pe³nomocnictwie),
4) cz³onka organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn± (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
5) osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zgodnie z art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S.A.; ul. Dobrzañskiego 3, 20-262 Lublin.
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) inspektorem ochrony danych osobowych w Lubelskim Parku Naukowo-Technologiczny S.A. jest Pan Bartosz Starzomczyk, e-mail: iod@lpnt.pl
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu udzielenia przedmiotowego zamówienia w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania Umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ Umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. Zamawiaj±cy informuje, i¿ nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-272/TP/04/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug eksperckich wraz z opracowaniem Action Plan w ramach projektu „START EASY. „Smart tools for quick and easy business start-up in Europe: the once-only challenge”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia ma odbywaæ siê w sposób i umo¿liwiæ osi±gniêcie celów okre¶lonych w ramach projektu „Smart tools for quick and easy business start-up in Europe: the once-only challenge” w ramach programu Interreg Europe (o akronimie: START EASY). Zamówienie ma umo¿liwiæ osi±gniêcie planowanych efektów w ramach projektu START EASY to projekt Rz±du Katalonii, którego celem jest poprawa polityki regionalnej poprzez dostarczenie inteligentnych narzêdzi, które umo¿liwiaj± lub u³atwiaj± firmom rozpoczêcie i rozwój dzia³alno¶ci. Projekt polega na miêdzyregionalnej wymianie do¶wiadczeñ, ³±czeniu wiedzy regionalnej i wzajemnym uczeniu siê oraz opracowywaniu wspólnych polityk i nowych planów dzia³ania w celu podniesienia sprawno¶ci i skuteczno¶ci administracji publicznej w Europie.
3. Us³uga ekspercka bêd±ca przedmiotem zamówienia ma stanowiæ zewnêtrzne wsparcie dla Zespo³u Projektowego Zamawiaj±cego w procesie wymiany do¶wiadczeñ oraz w szczególno¶ci w opracowaniu regionalnego Planu Dzia³añ („Action Plan”). Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia realizowaæ bêdzie:
a) pracê w³asn±, polegaj±c± na analizie obecnej regionalnej polityki konkurencyjno¶ci i instrumentów wsparcia przedsiêbiorczo¶ci w regionie, problemów i potrzeb przedsiêbiorców i startupów zak³adaj±cych
i rozwijaj±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± w województwie lubelskim w kontek¶cie za³o¿eñ projektu START EASY, a tak¿e obecnych warunków gospodarczych i administracyjnych w zakresie zak³adania i prowadzenia biznesu, w tym szans rozwoju;
b) wykorzystanie produktów i rezultatów merytorycznych wypracowanych w projekcie w wyniku procesu miêdzyregionalnego uczenia si± i wymiany do¶wiadczeñ w ramach projektu (w kontek¶cie przebytych
i przysz³ych wizyt studyjnych, opracowañ, analiz i raportów, wydarzeñ upowszechniaj±cych, dobrych praktyk przedstawionych przez Partnerów projektu, jak te¿ opublikowanych na stronie Policy Learning Platform Programu Interreg Europe);
c) opracowanie i merytoryczne poprowadzenie co najmniej 3 rund spotkañ tematycznych z udzia³em interesariuszy projektu oraz przy wsparciu merytorycznym Zespo³u Projektowego, s³u¿±cych sporz±dzeniu dokumentu „Action Plan”, w tym prowadzonych w formacie tematycznych grup roboczych z wykorzystaniem uzgodnionych pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± metod (na przyk³ad warsztatów, burz mózgów, mapowania itp.);
d) stworzenie dokumentu „Action Plan” zgodnie z wytycznymi dotycz±cymi przedmiotu zamówienia, przyjêtymi w ramach projektu oraz Programu Interreg Europe.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79410000-1 - Us³ugi doradcze w zakresie dzia³alno¶ci gospodarczej i zarz±dzania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72221000-0 - Us³ugi doradcze w zakresie analizy biznesowej

79310000-0 - Us³ugi badania rynku

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: zdolno¶ci technicznych lub zawodowych: Zamawiaj±cy okre¶la minimalne warunki udzia³u w postepowaniu w nastêpuj±cy sposób:
 w zakresie warunku zdolno¶ci zawodowej
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e dysponuje odpowiednim pod wzglêdem kwalifikacyjnym potencja³em kadrowym, zdolnym do realizacji zamówienia, który uczestniczyæ bêdzie w realizacji zamówienia, w tym
co najmniej 1 osob±, która spe³nia nastêpuj±ce wymagania:
a) posiada wykszta³cenie wy¿sze min. magisterskie;
b) posiada do¶wiadczenie w opracowaniu lub wspó³redagowaniu minimum 2 dokumentów:
 strategicznych lub planów dzia³añ lub raportów, ze szczególnym uzwglêdnieniem dzia³añ wdro¿eniowych,
lub
 rekomentacji dla decydentów polityk publicznych/Instytucji Otoczenia Biznesu w formie wytycznych lub raportów lub planów dzia³añ lub dokumentów startegicznych lub publikacji naukowych lub artyku³ów bran¿owych.
c) posiada do¶wiadczenie w roli prelegenta lub szkoleniowca w ramach minimum 3 spotkañ (tj. szkoleñ/ warsztatów/konferencji/itp.) prowadzonych w obszarach: rozwoju gospodarczego, wspracia startupów/M¦P, innowacji, przedsiêbiorczo¶ci, polityk regionalnych, europejskich w ww. zakresie
i pokrewnej tematyki.
d) bardzo dobra znajomo¶æ jêzyka angielskiego na poziomie minimum B2 w mowie i pi¶mie, umo¿liwiaj±ca swobodn± komunikacjê oraz prowadzenie dyskusji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia :
a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym w zakresie: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dotycz±cych naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), oraz art. 109 ust. 1 pkt 7-10 ustawy Pzp – wzór o¶wiadczenia zawiera za³±cznik Nr 5 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: za¶wiadczenia albo innego dokumentu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê w/w dokumentów lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1. ustawy Pzp, zastêpuje siê odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca przed³o¿y wykaz osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia stanowi±cy integraln± czê¶æ formularza „Oferta Wykonawcy”. Brak wskazania osoby (imiê i nazwisko) skierowanej do realizacji zamówienia oraz nie wskazanie posiadanej przez ni± wiedzy i do¶wiadczenia, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca wraz z Ofert± zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie wstêpne, przygotowane wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, je¶li Wykonawca korzysta z zasobów tych podmiotów na podstawie art. 118 ustawy Pzp, przygotowane wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ;
3) pe³nomocnictwo osób podpisuj±cych ofertê do reprezentowania Wykonawcy lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy je¿eli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
4. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, je¿eli Zamawiaj±cy wymaga spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, wówczas co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi posiadaæ uprawnienia
do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 i 6, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, O¶wiadczenie wstêpne sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, je¿eli takowe s± wymagane, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian tre¶ci zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w okoliczno¶ciach przewidzianych we wzorze projektowanych postanowieñ Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany bêdzie do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, której projektowane postanowienia znajduj± siê w za³±czniku nr 6 do SWZ (Wzór umowy).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-04 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym za po¶rednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lpnt

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-04 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.