Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00244884/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa ul. Złotej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTECZKO ŚLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Miasteczko Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-610
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miasteczko-slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miasteczko-slaskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e10cc1ae-1e94-4ee2-8c43-6448e24434ec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa ul. Złotej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e10cc1ae-1e94-4ee2-8c43-6448e24434ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329979
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050578/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa ul. Złotej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244884
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 688984,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, mające za przedmiot budowę ulicy Złotej w Miasteczku Śląskim.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej sporządzonej przez Usługi Projektowe Ilona Mrozek:
a) Projekt Budowlany – Projekt Zagospodarowania Terenu branża drogowa, kanalizacyjna, elektryczna;
b) Projekt Budowlany – Projekt Architektoniczno-Budowlany branża drogowa;
c) Projekt Budowlany – Projekt Architektoniczno-Budowlany branża kanalizacyjna;
d) Projekt Budowlany – Projekt Architektoniczno-Budowlany branża elektryczna;
e) Projekt Budowlany – Załączniki branża drogowa, kanalizacyjna, elektryczna (opinie, uzgodnienia, pozwolenia);
f) Projekt Budowlany – Informacja Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia branża drogowa, kanalizacyjna, elektryczna;
g) Projekt Budowlany – Inwentaryzacja Zieleni;
h) Projekt Techniczny branża drogowa;
i) Projekt Techniczny branża kanalizacyjna;
j) Projekt Techniczny branża elektryczna;
k) Projekt organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót związanych z budową ul. Złotej w Miasteczku Śląskim;
l) Projekt docelowej organizacji ruchu drogowego związanej z budową ul. Złotej w Miasteczku Śląskim;
m) Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
n) Specyfikacja Techniczna - Oświetlenie uliczne - branża elektryczna;
o) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – Część kanalizacyjna;
p) Przedmiar robót branża drogowa;
q) Przedmiar branża elektryczna;
r) Przedmiar branża kanalizacyjna.
stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
2) Przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową jest budowa:
a) jezdni o nawierzchni z kostki betonowej prefabrykowanej o zmiennej szerokości od 3,5 m do 4,5 m,
b) obustronnych poboczy gruntowych naturalnych posianych trawą o zmiennej szerokości od 0,5 m do 1,1 m,
c) zjazdów do przyległych nieruchomości,
d) oświetlenia ulicznego,
e) zabezpieczenie projektowanego kabla elektroenergetycznego rurą ochronną dwudzielną,
f) sieci kanalizacji deszczowej.
3) W ciągu ul. Złotej przebiegają następujące sieci:
a) gazociąg niskiego ciśnienia,
b) sieć cieplna.
4) Realizując inwestycję należy w czasie trwania robót zastosować zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu, natomiast po zrealizowaniu robót wprowadzić projekt stałej organizacji ruchu.
5) Wskazaną w Projekcie Budowlanym – Inwentaryzacji Zieleni wycinkę krzewów, należy zrealizować zgodnie z Zarządzeniem Nr 84/19 Burmistrza Miasta Miasteczko Śląskie z dnia 21 lutego 2019 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania drewnem pozyskanym z wycinki drzew z nieruchomości stanowiących własność gminy Miasteczko Śląskie – na terenie należącym do Gminy Miasteczko Śląskie.
6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2. egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1. egzemplarza w wersji elektronicznej.
7) Całość robót należy wykonać:
- zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym również zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych z dnia 6 lutego 2003 r. (Dz. U. Nr 47, poz. 401),
- w oparciu o decyzję nr 570/24 Starosty Tarnogórskiego z dnia 20.06.2024 r. zatwierdzającą projekt zagospodarowania oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę,
- w oparciu o decyzję nr OŚR.613.58.2024 z dnia 25.04.2024 r. na usunięcie krzewów.
8) Wykonawca ma bezwzględny obowiązek zapoznania się z warunkami uzgodnień podanymi w decyzjach, pismach uzgadniających załączonych do dokumentacji projektowej oraz przestrzegania w imieniu Zamawiającego wszystkich wytycznych.
9) Roboty towarzyszące i uzupełniające:
a) Wykonanie planu BIOZ.
b) Ogrodzenie i oznakowanie terenu budowy i terenu zaplecza.
c) Zapewnienie obsługi geodezyjnej.
d) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (łącznie z naniesieniem zmian do zasobów geodezyjnych i kartograficznych), sporządzonej przez osobę wykonującą samodzielnie funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, w 3. egzemplarzach.
e) Wznowienie znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót.
f) Prowadzenie robót pod nadzorami branżowymi. Odpłatność za prowadzone nadzory branżowe należy uwzględnić w cenie oferty.
g) Wykonanie inspekcji kamerą tv ułożonych rurociągów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami.
h) Postępowanie z wytworzonymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami (wywóz i utylizacja odpadów).
i) Po zakończeniu inwestycji, uporządkowanie placu budowy i terenów przyległych wykorzystywanych dla potrzeb budowy.
j) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej i jednym w wersji elektronicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570350,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 724005,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570350,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRUZ Budownictwo sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524695373
7.3.3) Ulica: Myszkowska 41
7.3.4) Miejscowość: Mysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570350,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Rewitalizacja parku podworskiego w Bludziach.
- Modernizacja kładki edukacyjnej "Rechot" - remont fragmentu ścieżki edukacyjnej.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





