eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUSŁUGA PROWADZENIA PEDAGOGICZNEGO PORADNICTWA WYCHOWAWCZEGO DLA NAUCZYCIELI, WYCHOWAWCÓW, SPECJALISTÓW ORAZ RODZICÓW/OPIEKUNÓW DZIECI I MŁODZIEŻY Z PODZIAŁEM NA 6 CZĘŚCI



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA PROWADZENIA PEDAGOGICZNEGO PORADNICTWA WYCHOWAWCZEGO DLA NAUCZYCIELI, WYCHOWAWCÓW, SPECJALISTÓW ORAZ RODZICÓW/OPIEKUNÓW DZIECI I MŁODZIEŻY Z PODZIAŁEM NA 6 CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uksw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA PROWADZENIA PEDAGOGICZNEGO PORADNICTWA WYCHOWAWCZEGO DLA NAUCZYCIELI, WYCHOWAWCÓW, SPECJALISTÓW ORAZ RODZICÓW/OPIEKUNÓW DZIECI I MŁODZIEŻY Z PODZIAŁEM NA 6 CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9090315-08e8-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00160176/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Prowadzenie min. 750 godz. - max. 1500 godz. pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, wychowawców, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270765/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.371.06.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 225000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży, doświadczających zróżnicowanych trudności we własnym funkcjonowaniu w pełnionych przez siebie rolach oraz trudności wychowawczych w zakresie funkcjonowania psychospołecznego swoich dzieci/uczniów/wychowanków, zwłaszcza w obszarach: „”ja-ja”, „ja-zadanie”, „ja-rówieśnicy” oraz „ja-dorośli”, nasilonych przez długofalowe skutki sytuacji pandemicznej (zwane dalej pedagogicznym poradnictwem wychowawczym).
Część 1: prowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, wychowawców, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży – 100 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży, doświadczających zróżnicowanych trudności we własnym funkcjonowaniu w pełnionych przez siebie rolach oraz trudności wychowawczych w zakresie funkcjonowania psychospołecznego swoich dzieci/uczniów/wychowanków, zwłaszcza w obszarach: „”ja-ja”, „ja-zadanie”, „ja-rówieśnicy” oraz „ja-dorośli”, nasilonych przez długofalowe skutki sytuacji pandemicznej (zwane dalej pedagogicznym poradnictwem wychowawczym).
Część 2: prowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, wychowawców, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży – 200 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży, doświadczających zróżnicowanych trudności we własnym funkcjonowaniu w pełnionych przez siebie rolach oraz trudności wychowawczych w zakresie funkcjonowania psychospołecznego swoich dzieci/uczniów/wychowanków, zwłaszcza w obszarach: „”ja-ja”, „ja-zadanie”, „ja-rówieśnicy” oraz „ja-dorośli”, nasilonych przez długofalowe skutki sytuacji pandemicznej (zwane dalej pedagogicznym poradnictwem wychowawczym).
Część 3: prowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, wychowawców, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży – 300 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży, doświadczających zróżnicowanych trudności we własnym funkcjonowaniu w pełnionych przez siebie rolach oraz trudności wychowawczych w zakresie funkcjonowania psychospołecznego swoich dzieci/uczniów/wychowanków, zwłaszcza w obszarach: „”ja-ja”, „ja-zadanie”, „ja-rówieśnicy” oraz „ja-dorośli”, nasilonych przez długofalowe skutki sytuacji pandemicznej (zwane dalej pedagogicznym poradnictwem wychowawczym).
Część 4: prowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, wychowawców, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży – 100 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży, doświadczających zróżnicowanych trudności we własnym funkcjonowaniu w pełnionych przez siebie rolach oraz trudności wychowawczych w zakresie funkcjonowania psychospołecznego swoich dzieci/uczniów/wychowanków, zwłaszcza w obszarach: „”ja-ja”, „ja-zadanie”, „ja-rówieśnicy” oraz „ja-dorośli”, nasilonych przez długofalowe skutki sytuacji pandemicznej (zwane dalej pedagogicznym poradnictwem wychowawczym).
Część 5: prowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, wychowawców, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży – 400 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży, doświadczających zróżnicowanych trudności we własnym funkcjonowaniu w pełnionych przez siebie rolach oraz trudności wychowawczych w zakresie funkcjonowania psychospołecznego swoich dzieci/uczniów/wychowanków, zwłaszcza w obszarach: „”ja-ja”, „ja-zadanie”, „ja-rówieśnicy” oraz „ja-dorośli”, nasilonych przez długofalowe skutki sytuacji pandemicznej (zwane dalej pedagogicznym poradnictwem wychowawczym).
Część 6: prowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, wychowawców, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży – 400 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Usługi pracy społecznej

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający w związku z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 1 gdyż nie złożono żadnej oferty w tej Części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający w związku z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 2 gdyż nie złożono żadnej oferty w tej Części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający w związku z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 3 gdyż nie złożono żadnej oferty w tej Części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający w związku z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 4 gdyż nie złożono żadnej oferty w tej Części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w zakresie części nr 5, ponieważ w postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu w zakresie Części nr 5 odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp ofertę Wykonawcy: Homo Creator Centrum Szkoleń i Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej Barbara Jura, ul. Krapkowicka 10A, 45-715 Opole, ponieważ Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

Podstawa prawna odrzucenia oferty:
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

Podstawa faktyczna odrzucenia oferty:
W pkt 7 rozdziału XVII SWZ zawarta jest informacja: „Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, w zakresie wskazanym w ust. 6, aktualnych na dzień ich złożenia.” Zamawiający pismem z dn. 11.08.2022r. wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych (w zakresie części nr 5) tj. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany był złożyć podmiotowe środki dowodowe w postaci elektronicznej za pośrednictwem: platformy zakupowej platformazakupowa.pl dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw w terminie do 17 sierpnia 2022r. Zamawiający otrzymał odpowiedź na pismo od Wykonawcy w dn. 18.08.2022r. godz. 13:00 czyli po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W związku z powyższym oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Żurawska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Pesel 78062401149

7.3.3) Ulica: Kulczyńskiego 6/1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-777

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.