Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00270765/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA PROWADZENIA PEDAGOGICZNEGO PORADNICTWA WYCHOWAWCZEGO DLA NAUCZYCIELI, WYCHOWAWCÓW, SPECJALISTÓW ORAZ RODZICÓW/OPIEKUNÓW DZIECI I MŁODZIEŻY Z PODZIAŁEM NA 6 CZĘŚCI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001956
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dewajtis 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-815
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uksw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uksw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA PROWADZENIA PEDAGOGICZNEGO PORADNICTWA WYCHOWAWCZEGO DLA NAUCZYCIELI, WYCHOWAWCÓW, SPECJALISTÓW ORAZ RODZICÓW/OPIEKUNÓW DZIECI I MŁODZIEŻY Z PODZIAŁEM NA 6 CZĘŚCI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9090315-08e8-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00160176/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Prowadzenie min. 750 godz. - max. 1500 godz. pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, wychowawców, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270765/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.371.06.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży, doświadczających zróżnicowanych trudności we własnym funkcjonowaniu w pełnionych przez siebie rolach oraz trudności wychowawczych w zakresie funkcjonowania psychospołecznego swoich dzieci/uczniów/wychowanków, zwłaszcza w obszarach: „”ja-ja”, „ja-zadanie”, „ja-rówieśnicy” oraz „ja-dorośli”, nasilonych przez długofalowe skutki sytuacji pandemicznej (zwane dalej pedagogicznym poradnictwem wychowawczym).Część 1: prowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, wychowawców, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży – 100 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży, doświadczających zróżnicowanych trudności we własnym funkcjonowaniu w pełnionych przez siebie rolach oraz trudności wychowawczych w zakresie funkcjonowania psychospołecznego swoich dzieci/uczniów/wychowanków, zwłaszcza w obszarach: „”ja-ja”, „ja-zadanie”, „ja-rówieśnicy” oraz „ja-dorośli”, nasilonych przez długofalowe skutki sytuacji pandemicznej (zwane dalej pedagogicznym poradnictwem wychowawczym).Część 2: prowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, wychowawców, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży – 200 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży, doświadczających zróżnicowanych trudności we własnym funkcjonowaniu w pełnionych przez siebie rolach oraz trudności wychowawczych w zakresie funkcjonowania psychospołecznego swoich dzieci/uczniów/wychowanków, zwłaszcza w obszarach: „”ja-ja”, „ja-zadanie”, „ja-rówieśnicy” oraz „ja-dorośli”, nasilonych przez długofalowe skutki sytuacji pandemicznej (zwane dalej pedagogicznym poradnictwem wychowawczym).Część 3: prowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, wychowawców, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży – 300 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży, doświadczających zróżnicowanych trudności we własnym funkcjonowaniu w pełnionych przez siebie rolach oraz trudności wychowawczych w zakresie funkcjonowania psychospołecznego swoich dzieci/uczniów/wychowanków, zwłaszcza w obszarach: „”ja-ja”, „ja-zadanie”, „ja-rówieśnicy” oraz „ja-dorośli”, nasilonych przez długofalowe skutki sytuacji pandemicznej (zwane dalej pedagogicznym poradnictwem wychowawczym).Część 4: prowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, wychowawców, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży – 100 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży, doświadczających zróżnicowanych trudności we własnym funkcjonowaniu w pełnionych przez siebie rolach oraz trudności wychowawczych w zakresie funkcjonowania psychospołecznego swoich dzieci/uczniów/wychowanków, zwłaszcza w obszarach: „”ja-ja”, „ja-zadanie”, „ja-rówieśnicy” oraz „ja-dorośli”, nasilonych przez długofalowe skutki sytuacji pandemicznej (zwane dalej pedagogicznym poradnictwem wychowawczym).Część 5: prowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, wychowawców, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży – 400 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży, doświadczających zróżnicowanych trudności we własnym funkcjonowaniu w pełnionych przez siebie rolach oraz trudności wychowawczych w zakresie funkcjonowania psychospołecznego swoich dzieci/uczniów/wychowanków, zwłaszcza w obszarach: „”ja-ja”, „ja-zadanie”, „ja-rówieśnicy” oraz „ja-dorośli”, nasilonych przez długofalowe skutki sytuacji pandemicznej (zwane dalej pedagogicznym poradnictwem wychowawczym).Część 6: prowadzenie pedagogicznego poradnictwa wychowawczego dla nauczycieli, wychowawców, specjalistów oraz rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży – 400 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający w związku z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 1 gdyż nie złożono żadnej oferty w tej Części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający w związku z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 2 gdyż nie złożono żadnej oferty w tej Części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający w związku z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 3 gdyż nie złożono żadnej oferty w tej Części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający w związku z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp unieważnił postępowanie w zakresie Części nr 4 gdyż nie złożono żadnej oferty w tej Części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w zakresie części nr 5, ponieważ w postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu w zakresie Części nr 5 odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp ofertę Wykonawcy: Homo Creator Centrum Szkoleń i Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej Barbara Jura, ul. Krapkowicka 10A, 45-715 Opole, ponieważ Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Podstawa prawna odrzucenia oferty:
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Podstawa faktyczna odrzucenia oferty:
W pkt 7 rozdziału XVII SWZ zawarta jest informacja: „Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, w zakresie wskazanym w ust. 6, aktualnych na dzień ich złożenia.” Zamawiający pismem z dn. 11.08.2022r. wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych (w zakresie części nr 5) tj. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany był złożyć podmiotowe środki dowodowe w postaci elektronicznej za pośrednictwem: platformy zakupowej platformazakupowa.pl dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/uksw w terminie do 17 sierpnia 2022r. Zamawiający otrzymał odpowiedź na pismo od Wykonawcy w dn. 18.08.2022r. godz. 13:00 czyli po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W związku z powyższym oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Żurawska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Pesel 78062401149
7.3.3) Ulica: Kulczyńskiego 6/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-777
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Serwerowe usługi chmurowe
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz pozostawanie w gotowości do udzielania świadczeń w zakresie czynności zawodowych perfuzjonisty w Klinice Kardiochirurgii i Transplantologii
- Dostawa przekładni tylnej Tail Gear Box PN: L652A0101052 (L652A0000053) - 1 szt. z przeznaczeniem do zabudowy w śmigłowcu typu EC135
- ,,Zakup bonów dla inspektorów''
- Usługa doradztwa eksperckiego i obsługi w zakresie prowadzenia w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) na profilu "Mazowsze. Serce Polski" kampanii promocyjnej "Odpocznij na Mazowszu"
- Dostawa urządzenia do nanoindentacji.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach - Powtórka VII- Doradztwo zawodowe
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby", w podziale na 2 zadania
- "Usługi pielęgnacyjne (korekcja racic) stada bydła w Zakładzie Doświadczalnym ITP-PIB w Biebrzy"
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025 - II POSTĘPOWANIE
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Razem naprzeciw trudnościom ! - integracja społeczna w Gminie Moszczenica"
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.