eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzRoboty na rowach w ramach operacji Scalanie gruntów na terenie: 1)ob.ew. Gródczanki, j.ew. Pietrowice Wlk 2)ob.ew. Owsiszcze i N.Wioska, j.ew. Krzy-ce 3)ob.ew. Pawłów i Żerdziny, j.ew. Pietrowice Wlk



Ogłoszenie z dnia 2025-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty na rowach w ramach operacji Scalanie gruntów na terenie: 1)ob.ew. Gródczanki, j.ew. Pietrowice Wlk 2)ob.ew. Owsiszcze i N.Wioska, j.ew. Krzy-ce 3)ob.ew. Pawłów i Żerdziny, j.ew. Pietrowice Wlk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RACIBORSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Raciborski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255111

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Okrzei 4

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 45 97 385

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatraciborski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatraciborski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8290537-372b-4ce3-a90d-8ade2113e3ad

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty na rowach w ramach operacji Scalanie gruntów na terenie: 1)ob.ew. Gródczanki, j.ew. Pietrowice Wlk 2)ob.ew. Owsiszcze i N.Wioska, j.ew. Krzy-ce 3)ob.ew. Pawłów i Żerdziny, j.ew. Pietrowice Wlk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8290537-372b-4ce3-a90d-8ade2113e3ad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031021/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Roboty na rowach: Scalanie gruntów na terenie ob ewid.Gródczanki, j.e.Pietrowice Wlk. (1 cz.); ob.ewid.Owsiszcze i Nowa Wioska,j.e.Krzyżanowice(2cz.);ob.ew.Pawłów i Żerdziny,j.e. Pietrowice Wlk.(3cz.)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Działanie 4 – Inwestycje w środki trwałe, Poddziałanie 4.3 – „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” Operacja typu „Scalanie gruntów”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252757

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.VII.272.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 681496,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia pn. „Scalanie gruntów na terenie obrębu ewidencyjnego Gródczanki, jednostka ewidencyjna Pietrowice Wielkie - roboty na rowach”.

Część 1 zamówienia polega na wykonaniu odmulenia i konserwacji rowów melioracyjnych na łącznej długości 3 259,36 m,
- w szczególności następujących odcinków rowów: nr R-1 o dł. 855,63 mb, nr R-2 o dł. 28,84 mb, nr R-3 o dł. 241,54 mb, nr R-4 o dł. 715,80 mb, nr R-5 o dł. 1003,94 mb, nr R-6 o dł. 413,61 mb.
Planowany zakres prac obejmuje głównie: odkrzaczenie, wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp i dna rowów, wyprofilowanie skarp rowu, odmulenie, rozplantowanie urobku, wywóz części urobku w tym z odkrzaczeń i wykoszeń. remont przepustów na rowach R-1 i R-4, oczyszczenie przepustu na rowie R-5.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ) został określony w:
- dokumentacji technicznej,
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
- przedmiarze robót.
UWAGA!
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 226635,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia pn. „Scalanie gruntów na terenie obrębów ewidencyjnych Owsiszcze i Nowa Wioska, jednostka ewidencyjna Krzyżanowice - roboty na rowach”.

Część 2 zamówienia polega na:
1) wykonaniu odmulenia i konserwacji rowów melioracyjnych w obrębie ewidencyjnym Owsiszcze o łącznej długości 2 219,98 m,
- w szczególności następujących odcinków rowów: nr 32-1 o dł. 311,20 mb, nr 31-2 o dł. 516,28 mb, nr 30-3 o dł. 473,96 mb, nr 30-1 o dł. 448,83 mb, nr 285-4 o dł. 121,62 mb, nr B3-3 o dł. 348,09 mb,
Planowany zakres prac obejmuje głównie: odkrzaczenie, wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp i dna rowów, wyprofilowanie skarp rowu, odmulenie, rozplantowanie urobku, wywóz części urobku w tym z odkrzaczeń i wykoszeń, remont przepustu na rowie nr 31-2; oczyszczenie przepustów na rowach: nr 32-1, nr 31-2, nr 30-3, nr 285-4;

2) wykonaniu odmulenia zakrytego rowu melioracyjnego nr 30-2 o dł. 104,49 m, w obrębie ewidencyjnym Owsiszcze.
Planowany zakres prac obejmuje głównie: odmulenie, oczyszczenie z namułu, załadunek i wywóz urobku z odmulenia;

3) wykonaniu odmulenia i konserwacji rowów melioracyjnych w obrębie ewidencyjnym Nowa Wioska o łącznej długości 1 094,02 m,
- w szczególności następujących odcinków rowów: nr H15-4 o dł. 314,64 mb, nr 291-1 o dł. 627,61 mb, nr 30-5 o dł. 151,77 mb.
Planowany zakres prac obejmuje głównie: odkrzaczenie, wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp i dna rowów, wyprofilowanie skarp rowu, odmulenie, rozplantowanie urobku, wywóz części urobku w tym z odkrzaczeń i wykoszeń, remont przepustu na rowie nr H15-4; oczyszczenie przepustów na rowach: nr 291-1, nr 30-5.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ) został określony w:
- dokumentacji technicznej,
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
- przedmiarze robót.
UWAGA!
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 132680,39 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia pn. „Scalanie gruntów na terenie obrębów ewidencyjnych Pawłów i Żerdziny, jednostka ewidencyjna Pietrowice Wielkie - roboty na rowach”.

Część 3 zamówienia polega na:
1) wykonaniu odmulenia i konserwacji rowów melioracyjnych na terenie obrębu ewidencyjnego Pawłów o łącznej długości 2 798,26 m,
- w szczególności następujących odcinków rowów: nr R-1 o dł. 980,45 mb, nr R-2 o dł. 168,78 mb, nr R-3 o dł. 186,92 mb, nr R-4 o dł. 488,33 mb, nr R-5 o dł. 546,74 mb, nr R-6 o dł. 183,3 mb, nr R-7 o dł. 62,2 mb, nr R-8 o dł. 181,54 mb.
Planowany zakres prac obejmuje głównie: odkrzaczenie, wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp i dna rowów, wyprofilowanie skarp rowu, odmulenie, rozplantowanie urobku, wywóz części urobku w tym z odkrzaczeń i wykoszeń;

2) wykonaniu odmulenia i konserwacji rowów melioracyjnych na terenie obrębu ewidencyjnego Żerdziny o łącznej długości 842,27 m, w tym rowów: nr R-1 o dł. 503,63 mb, nr R-2 o dł. 289,34 mb, nr R-3 o dł. 49,3 mb.
Planowany zakres prac obejmuje głównie: odkrzaczenie, wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp i dna rowów, wyprofilowanie skarp rowu, odmulenie, rozplantowanie urobku, wywóz części urobku w tym z odkrzaczeń i wykoszeń;

3) wykonaniu oczyszczenia 7 przepustów oraz poprawy parametrów technicznych 1 przepustu na terenie obrębu ewidencyjnego Pawłów na rowach: nr R-1, nr R-4, nr R-5, nr R-6.
Planowany zakres prac obejmuje głównie: oczyszczenie z namułu, wywóz urobku z odmulenia, zabezpieczenie drenażu pod drogą na przepuście P-4;

4) wykonaniu oczyszczenia 7 przepustów na rowie nr R-1, na terenie obrębu ewidencyjnego Żerdziny.
Planowany zakres prac obejmuje głównie: oczyszczenie z namułu, wywóz urobku z odmulenia;

5) wykonaniu poprawy parametrów technicznych drenów melioracyjnych na terenie obrębu ewidencyjnego Pawłowa na długości 1,140 km w tym: nr R-1 o dł. 400 mb, nr R-5 o dł. 240 mb, nr R-6 o dł. 500 mb.
Planowany zakres prac obejmuje głównie: wymianę drenów melioracyjnych, remont wylotów drenarskich i skarp tych wylotów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ) został określony w:
- dokumentacji technicznej,
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót,
- przedmiarze robót.
UWAGA!
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 322181,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271461,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 592240,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271461,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREW-KOS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833453314

7.3.3) Ulica: Szczecińska

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-122

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271461,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124430,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449505,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124430,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfred Kurfeld Firma Budowlano Melioracyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491846039

7.3.3) Ulica: Wiejska

7.3.4) Miejscowość: Cisek

7.3.5) Kod pocztowy: 47-253

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124430,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221983,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 613224,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221983,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfred Kurfeld Firma Budowlano Melioracyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491846039

7.3.3) Ulica: Wiejska

7.3.4) Miejscowość: Cisek

7.3.5) Kod pocztowy: 47-253

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221983,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.