Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00269682/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TERESPOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ryszarda Kaczorowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Kobylany
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-540
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 834112000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina terespol,,pl ; adymel@gminaterespol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugterespol.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b73c49e9-6ccb-4527-af19-d4abd3cf8d471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b73c49e9-6ccb-4527-af19-d4abd3cf8d47
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087256/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu- I etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269682
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I-IM.7011.3.2025.AD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 337915,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Dostawę mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu – Etap I” w zakresie określonym w załączniku nr 1 - zestawienie mebli i wyposażenia.
2. Meble i wyposażenie dostarczone w ramach realizacji zamówienia będą:
a) fabrycznie nowe (nie używane), kompletne o najwyższej jakości, spełniające wymogi bezpieczeństwa, a po dostawie wraz z rozmieszczeniem, montażem będą gotowe do użytkowania zgodnie przeznaczeniem,
b) dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w szczególności posiadały wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp. oraz spełniały wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi,
c) posiadały oświadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez producenta mebli i dostawcę,
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia własnym transportem i zamontowania,
w tym: wniesienia, rozpakowania, skręcenia, mocowania ( jeśli wymagane), ustawienia i wypoziomowania, montażu:
a) w holu głównym GCKiS lady recepcyjnej, ścianek lamelowych, wieszaków i ściany ozdobnej,
b) w sali widowiskowej GCKiS ściany ozdobnej przy scenie,
c) w bibliotece ścianki lamelowej i logo - Gminna Biblioteka Publiczna.
d) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz usunięcia zabezpieczeń, opakowań itp. elementów dostawy z obiektu Zamawiającego, na własny koszt i na własne ryzyko.
4. Schemat rozmieszczenia mebli i wyposażenia stanowi załącznik nr 1a-1m, do załącznika nr 1 SWZ.
5. Rozliczenie dostawy nastąpi po zrealizowaniu całości zamówienia.
6. Zakwestionowane dostawy mebli, jako niespełniające wymogów ze względu na wymiary, zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca na własny koszt usunie takie meble z budynku w terminie wskazanym przez Zamawiającego i na własny koszt dostarczy meble spełniające wymogi SWZ, dokona ich rozładunku w miejscu dostawy oraz dokona rozstawienie i montażu w budynku.
7. Wykonawca na co najmniej 1 dzień przed planowaną dostawą poinformuje zamawiającego pisemnie lub telefonicznie o terminie dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
39130000-2 - Meble biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39153000-9 - Meble konferencyjne
39155000-3 - Meble biblioteczne
39156000-0 - Meble recepcyjne
32324300-3 - Urządzenia telewizyjne
39500000-7 - Wyroby włókiennicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419689,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633254,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419689,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impex Trade Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342348502
7.3.3) Ulica: Modelarska 11a
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-142
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419689,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego na potrzeby "Uzdrowisko Rabka" S.A.
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





