eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa laptopów, monitorów oraz licencji na oprogramowanie konwertujące



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa laptopów, monitorów oraz licencji na oprogramowanie konwertujące

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA IGNATIANUM W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ignatianum

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa laptopów, monitorów oraz licencji na oprogramowanie konwertujące

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4d99d90-37f1-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. Akademia Ignatianum w Krakowie uczelnią dostępną dla osób z niepełnosprawnościami (POWR.03.05.00-00-A024/20-00) współfinasowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014 – 2020 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja i Rozwój

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250368/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9(II)/BZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19204,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w zakresie części nr 1 jest dostawa czterech laptopów i czterech monitorów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1A do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 1. Dostawa asortymentu obejmuje także w przypadkach wskazanych odpowiednio w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia dostawę niezbędnego oprogramowania/ licencji i wyposażenia (w tym okablowania), jak również dostarczenie asortymentu do siedziby Zamawiającego, wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń oraz objęcie asortymentu gwarancją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 14459,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia w części nr 2 jest dostawa czterech licencji oprogramowania konwertującego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1B do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” dla części nr 2. Dostawa asortymentu obejmuje dostarczenie asortymentu Zamawiającemu/ do siedziby Zamawiającego, a także o ile oprogramowanie dostarczane jest na nośnikach fizycznych - wyładunek i wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

4.5.5.) Wartość części: 4744,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty oraz na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
Obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji ziszczenia się przesłanek ustawowych, których enumeratywny katalog został zawarty w art. 255 ustawy Pzp. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w oparciu o art. 275 pkt 1 ustawy Pzp (tryb podstawowy bez możliwości prowadzenia negocjacji) zachodzą przesłanki obligatoryjnego odrzucenia ofert trzech Wykonawców:
- PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o.o. Al. Mickiewicza nr 27, 31-120 Kraków w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp w zw. z art. 307 ust 2 tej ustawy z powodu nie wyrażenia przez Wykonawcę pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
- NKK SYSTEM Nowak, Kukułka, Kornijasz Spółka Jawna, ul. Tatarska 5, 30-103 Kraków w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp w zw. z art. 307 ust 2 tej ustawy z powodu nie wyrażenia przez Wykonawcę pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą oraz w zw. z art. 226 ust. 1pkt 5 ustawy Pzp z powodu niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia;
- REDICREO S.C. Piotr Chmiela, Piotr Majda, Mieszko Sylwestrzak ul. Mogilska 97, 31-545 Kraków w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy Pzp w aspekcie nieodwracalnej niezgodności oferty z przepisami ustawy Pzp, odrębnymi przepisami oraz wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
Jednocześnie przy cenie dostawy laptopów i monitorów na poziomie 39 669,96 zł brutto zaoferowanej przez Wykonawcę CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. ul. Wolność nr 8/4, 26-600 Radom - jedynego Wykonawcę pozostającego w postępowaniu, aktualizuje się kolejna przesłanka unieważnienia postępowania wyrażona w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, odnosząca się do złożenia oferty cenowej, która przekracza obwieszczony przez Zamawiającego budżet zamówienia (część nr 1- laptopy i monitory) wynoszący 17 785,33 zł brutto. Wyżej przywołana regulacja ustawy Pzp zwalnia Zamawiającego z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie.
W rozpatrywanym przypadku jedyna mieszcząca się w budżecie Zamawiającego oferta Wykonawcy REDICREO S.C. Piotr Chmiela, Piotr Majda, Mieszko Sylwestrzak ul. Mogilska 97, 31-545 Kraków została odrzucona w zbiegu przesłanek z art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy Pzp, a Zamawiający nie mogąc zwiększyć kwoty 17 785,33 zł brutto przeznaczonej na realizację niniejszego zamówienia publicznego do ceny jedynej pozostającej w postępowaniu, niepodlegającej odrzuceniu oferty Wykonawcy Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. ul. Wolność nr 8/4, 26-600 Radom, podjął w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 i 3 ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2755,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5412,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4275,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ OWCZARZAK EUPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189

7.3.3) Ulica: ul. Lecha Palinkiewicza nr 3

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkoplska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4275,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.