Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Skierniewice w ramach zadania
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Skierniewice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skierniewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148495
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Reymonta 23
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaskierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://skierniewice.bip.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Skierniewice w ramach zadania
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Skierniewice”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-451de9a2-2807-49f1-98a5-a57ef3bc765e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035659/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Skierniewice w ramach zadania „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Skierniewice”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminaskierniewice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaskierniewice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://gminaskierniewice.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce„Regulacje i procedury procesu zakupowego”. Datą złożenia dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub innych informacji stanowiących przedmiot korespondencji jest data ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja” (data wczytania na Platformie). System powiadamia wykonawcę, na adres
email podany przez Wykonawcę przy zakładaniu konta na Platformie, o korespondencji wysłanej przez Zamawiającego do Wykonawcy. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywał wniosków dotyczących czynności podejmowanych w postępowaniu w przypadku gdy Wykonawca złoży wniosek w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy (np. na adres e-mail). 2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://gminaskierniewice.ezamawiajacy.pl, lub poprzez stronę
https://oneplace.marketplanet.pl. 3. Wykonawca po wybraniu opcji
„Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie
„zarejestruj się”. 4. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postępowaniu w postaci elektronicznej.Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości
przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w tym potwierdzeniu.
5. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego
o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy przez opcję „zadaj pytanie" lub przy użyciu zakładki
„Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE.
Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu
wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje
potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane". Uwaga: Wykonawca może przesłać wniosek o
wyjaśnienie treści SWZ korzystając także ze „Strefy publicznej” Platformy nie rejestrując konta. Rejestracja konta jest niezbędna w
celu złożenia oferty, oświadczeń i dokumentów w postępowaniu. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż
na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego
nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu,
o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez
rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. 6. Treść
pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu zmiany SWZ, Zamawiający zamieści na
Platformie. 7. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy,
Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Skierniewice tel. +48
22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00)
e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Gmina Skierniewice,
ul. Reymonta 23, 96-100 Skierniewice, Tel. 468195600,
adres e-mail: sekretariat@gminaskierniewice.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Skierniewice / jest Pan
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Marcin Kominiarczyk
ul. Reymonta 23,
96-100 Skierniewice
mkominiarczyk@centrumodic.com
tel. 575879833
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Skierniewice
w ramach zadania
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej
w Gminie Skierniewice”
prowadzonym w trybie podstawowym - NASZ ZNAK RGK ZP 271.5.2025
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 - 76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli trwania okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały trwania okres obowiązywania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Gmina Skierniewice,
ul. Reymonta 23, 96-100 Skierniewice, Tel. 468195600,
adres e-mail: sekretariat@gminaskierniewice.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Skierniewice / jest Pan
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Marcin Kominiarczyk
ul. Reymonta 23,
96-100 Skierniewice
mkominiarczyk@centrumodic.com
tel. 575879833
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Skierniewice
w ramach zadania
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej
w Gminie Skierniewice”
prowadzonym w trybie podstawowym - NASZ ZNAK RGK ZP 271.5.2025
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 - 76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli trwania okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały trwania okres obowiązywania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGK ZP 271.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Skierniewice
w ramach zadania
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej
w Gminie Skierniewice”
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Skierniewice” obejmuje trzy kluczowe elementy, mające na celu poprawę infrastruktury wodociągowej i ściekowej na terenie gminy.
Jednym z nich jest budowa przydomowych oczyszczalni ścieków.
Zakres robót zakłada budowę 69 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Skierniewice. W ramach projektu planowane jest wykonanie 60 oczyszczalni ścieków przy prywatnych gospodarstwach domowych oraz 9 oczyszczalni przy obiektach użyteczności publicznej. Oczyszczalnie przy gospodarstwach domowych będą służyły oczyszczaniu ścieków bytowych w ilości nieprzekraczającej 5 m³ na dobę, natomiast oczyszczalnie przy obiektach publicznych będą przystosowane do oczyszczania ścieków o maksymalnej objętości 7,5 m³ na dobę. Wszystkie oczyszczalnie będą zlokalizowane na terenach poza aglomeracją, zgodnie z zasadami zrównoważonego gospodarowania wodami.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Skierniewice (Zamówienie), w tym:
60 sztuk oczyszczalni ścieków na terenach prywatnych gospodarstw domowych:
14 sztuk oczyszczalni o przepustowości dobowej 1-3 RLM,
31 sztuk oczyszczalni o przepustowości dobowej 4-5 RLM,
14 sztuk oczyszczalni o przepustowości dobowej 6-7 RLM,
1 sztuka oczyszczalni o przepustowości dobowej 8-9 RLM,
9 sztuk oczyszczalni ścieków na terenach obiektów użyteczności publicznej:
3 sztuki o przepustowości dobowej 35 RLM,
2 sztuki o przepustowości dobowej 25 RLM,
2 sztuki o przepustowości dobowej 12 RLM,
2 sztuki o przepustowości dobowej 10 RLM.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w ustawie, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny
ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (umowę) polegającą na budowie oczyszczalni ścieków o całkowitej wartości roboty nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda (słownie: jeden milion złotych).Jeżeli umowa została zawarta w walucie innej niż polski złoty przeliczenia należy dokonać zgodnie ze średnim kursem waluty NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP w niniejszym postępowaniu;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) oraz z załączeniem dowodów
określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji
robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W
celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5
ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) składa każdy z
Wykonawców. 1. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji warunków
zamówienia. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1a. Na potwierdzenie, że oferowane urządzenia spełniają określone przez zamawiającego wymagania należy złożyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe (dokumenty):Jako potwierdzenie zgodności oczyszczalni z wymaganiami zawartymi w OPZ, w szczególności zgodności z normą PN-EN 12566-3:2005+A2:2013, Wykonawca powinien przedstawić z ofertą:
1) dokumentację techniczno-ruchową (DTR) oferowanych oczyszczalni, zawierającą opis i technologię działania urządzeń, parametry, poglądowe rysunki lub zdjęcia oraz instrukcje obsługi, zasady montażu i eksploatacji,
2) deklaracje właściwości użytkowych oferowanych oczyszczalni,
3) pełne raporty z badań oferowanych oczyszczalni, wykonane przez laboratorium notyfikowane, obejmujące:
a) raport z badania efektywności oczyszczania,
b) raport z badania wodoszczelności,
c) raport z badania wytrzymałości konstrukcji,
d) raport z badania trwałości,
4) dokumenty wynikające z normy PN-EN 12566-3:2005+A2:2013 w zakresie badania reakcji na ogień.
Raport z badania efektywności oczyszczania musi zawierać informacje o częstotliwości usuwania osadu podczas przeprowadzanych badań oraz o zużytej energii elektrycznej (energochłonności) zgodnie z pkt B.5 normy PN-EN 12566-3:2005+A2:2013.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający – stosownie do art. 107 ust. 2 ustawy Pzp - wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. (wskazane w wykazie przedmiotowych środków dowodowych).5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
wskazano w pkt XVI SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
wskazano w paragrafie 20 wzoru umowy stanowiącego zał nr 9 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://gminaskierniewice.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-31 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wystąpił z wnioskiem o dofinansowanie dla przedmiotowego zamówienia w ramach projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej w Gminie Skierniewice." w ramach którego przewiduje się 3 zadania składowe. W przypadku nieotrzymania środków zewnętrznych przewiduje się możliwość unieważnienia postępowania.INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego"
- "Budowa tężni solankowej przy ulicy Podrzecznej w Skierniewicach"
- "Zakup i dostawa ergonomicznych zestawów do pracy stojącej oraz krzeseł ergonomicznych dla Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego"
- Budowa sieci wodociągowej z rur PE w miejscowościach Miedniewice, Sierakowice Lewe, Rzymiec, Pruszków, Rowiska, g. Skierniewice. w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w G.Sk-ce"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont zabytkowego budynku przy ul. Sienkiewicza 14 w Skierniewicach"
- Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Skierniewice w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Skierniewice"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Magnuszew
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.