eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco - rejestrującego do przyjaznego pokoju przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco – rejestrującego do przyjaznego pokoju przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324257

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Śreniawitów 3

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17/ 87 56 200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzeszow.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco – rejestrującego do przyjaznego pokoju przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-603318c5-4eae-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016997/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż sprzętu nagrywająco – rejestrującego do przyjaznego pokoju przesłuchań dla Sądu Rejonowego w Strzyżowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286648/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIR-2512-6/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 74194,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia technicznego przyjaznego pokoju przesłuchań w Sądzie Rejonowym w Strzyżowie przy ul. 3 Maja 14 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych w przyjaznym pokoju przesłuchań i pokoju technicznym, b) wdrożenie i produkcyjne uruchomienie systemu, c) wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu wraz z instrukcją obsługi systemu, d) świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego, e) udzielenie gwarancji na urządzenia techniczne i prawidłowe działanie systemu, f) przeprowadzenie szkolenia z obsługi systemu.

1 Kamera IP PTZ obrotowa 2 szt
2 Kamera IP kopułkowa 1 szt
3 Uchwyt do kamer 3 szt
4 Rejestrator IP 1 szt
5 Klawiatura sterująca z wyświetlaczem 1 szt
6 Stacja zarządzająca 1 szt
7 Zasilacz awaryjny UPS 1 szt
8 Dysk HDD SATA 2 szt
9 Switch PoE 1 szt
10 HUB 4x USB 2.0 1 szt
11 Szafa RACK 16U 1 szt
12 Półka rack 4 szt
13 Listwa zasilająca rack 2 szt
14 Listwy maskujące 1 kpl
15 Okablowanie audio 1 kpl
16 Okablowanie LAN 1 kpl
17 Monitor Poglądowy 43 cale z trybem advenced proffesional mode 1 szt
18 Uchwyt do monitora 1 szt
19 Kabel HDMI 10M 2 szt
20 Mikrofon pulpitowy wraz z podstawą 1 szt
21 Mikrofon powierzchniowy kardioidalny 1 szt
22 Głośnik aktywny 2 szt
23 Cyfrowa matryca audio 1 szt
24 Odbiornik odsłuch 2 szt
25 Ładowarka odbiorników 1 szt
26 Nadajnik odsłuch 1 szt
27 Akumulatory AA 4szt 2 kpl
28 Dyktafon 1 szt
39 Konwerter wyjściowy 1 szt
30 Konwerter wejściowy 1 szt
31 Akcesoria montażowe 1 kpl

4.5.3.) Główny kod CPV: 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

32341000-5 - Mikrofony

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97474,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97474,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97474,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTROLAV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170411006

7.3.4) Miejscowość: ZACZERNIE 188

7.3.5) Kod pocztowy: 36-062

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97474,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.