eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnożyły › Budowa budynku zero emisyjnego z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na klub dziecięcy i przedszkole w miejscowości Wydrzyn



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku zero emisyjnego z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na klub dziecięcy i przedszkole w miejscowości Wydrzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNOŻYŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934619

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 48

1.5.2.) Miejscowość: Czarnożyły

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-310

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438416805

1.5.8.) Numer faksu: 438416281

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czarnozyly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnozyly.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.czarnozyly.4bip.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku zero emisyjnego z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na klub dziecięcy i przedszkole w miejscowości Wydrzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10967ffc-f614-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011722/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa budynku zero emisyjnego z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na klub dziecięcy i przedszkole w miejscowości Wydrzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00226143/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFK.271.24.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa budynku zero emisyjnego z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na klub dziecięcy i przedszkole w miejscowości Wydrzyn”.

4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku zero emisyjnego
z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na klub dziecięcy i przedszkole w miejscowości Wydrzyn. W ramach inwestycji zostanie wykonany budynek w technologii zero emisyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu. Do ogrzewania budynku zostanie zamontowana pompa ciepła
wraz z zasilaniem z paneli fotowoltaicznych. Budynek z przeznaczeniem na sale dla dwóch grup żłobkowych oraz dwóch grup przedszkolnych wraz z węzłem sanitarnym, zapleczem kuchennym i jadalnią.
Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje w szczególności:
a) ławy fundamentowe żelbetowych monolitycznych, wylewanych na mokro z betonu klasy B 25 (C20/25)
b) Ściany zewnętrzne fundamentowe do wysokości poziomej izolacji p.wilgociowej dwuwarstwowe grub. 43 cm, murowane z bloczków betonowych na zaprawie cementowej, warstwa wewnętrzna (konstrukcyjna) grubości 25 cm murowana z bloczków betonowych, izolacja termiczna ze styropianu grubości 18 cm.,
c) Ściany zewnętrzne dwuwarstwowe grubości 45 cm murowane z pustaków ceramicznych na zaprawie cementowo-wapiennej. Warstwa konstrukcyjna grubości 25 cm, izolacja termiczna z płyt styropianowych i wełny mineralnej grubości 20 cm.
d) Ścianki działowe w budynku grubości 12 cm z pustaków na zaprawie cementowo-wapiennej.
e) Elementy konstrukcyjne żelbetowe monolityczne, wylewane na mokro z betonu klasy C25/30, nadproża okienne i drzwiowe przyjęto z belek prefabrykowanych L-19, lub projektuje się indywidualne jako żelbetowe monolityczne, wylewane na mokro z betonu klasy C25/30 zbrojone .
f) Konstrukcja dachu zaprojektowana z wiązarów deskowych opartych na wieńcach żelbetowych w ścianach zewnętrznych i w części żelbetowa gr. 20 cm oraz stropy prefabrykowane Teriva 6.0.
g) Pokrycie dachu z blachy powlekanej na rąbek oraz w części z papy termozgrzewalnej. Parapety zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej.
h) Obróbki blacharskie krawędzi dachów z blachy stalowej powlekanej.
i) Rynny blachy stalowej powlekanej , rury spustowe z tworzyw sztucznych PCV.
j) Stolarka okienna PVC i aluminiowa stosowana w budynkach użyteczności publicznej.
k) Drzwi zewnętrzne wejściowe – aluminiowe.
l) Stolarka drzwiowa wewnętrzna typowa stosowana w budynkach użyteczności publicznej drewniana i aluminiowa.
m) Elewacje budynku – tynk silikonowy.
n) Tynki wewnętrzne - kat. III cementowo-wapienne wykończone gładzią gipsową. Ściany w pomieszczeniach sanitariatów i kuchennych okładane płytkami glazurowanymi.
o) Pomieszczenia malowane farbami emulsyjnymi po uprzednim zagruntowaniu tynków.
p) Posadzki z terakoty, paneli, wykładziny PCV na szlichcie cementowej grubości 6 cm.
q) Warstwa termoizolacyjna posadzek z płyt styropianowych twardych grub. 16cm.
r) Izolacja p.wilgociowa z membrany fundamentowej PVC, z papy zgrzewalnej SBS szybki profil, gruntowana, folia hydroizolacyjna wytłaczana.
s) Izolacja termiczna stropów z wełny mineralnej grubości 30 lub styropianu min. 30 cm.
t) Sufit z płyt gipso - kartonowych 2 x 12,5 mm podwieszony.
u) wykonanie instalacji wewnętrznych:
 wodno-kanalizacyjnej,
 wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej z odzyskiem ciepła,
 klimatyzacyjnej
 węzła cieplnego wraz z powietrzna pompą ciepła o mocy 55 KW;
 c.o.,
 elektrycznej wraz z instalacją fotowoltaiczną o mocy 50kWp;
v) wykonanie zagospodarowania terenu wraz z palcem zabaw.

Parametry charakterystyczne budynku:
- powierzchnia użytkowa 915,22 m2
- powierzchnia użytkowa podstawowa 428,47 m2
- powierzchnia pomocnicza 431,91 m2
- powierzchnia użytkowa usługowo-techniczna 54,84 m2
- powierzchnia całkowita 1 147,32 m2
- powierzchnia zabudowy 1 067,81 m2
- kubatura budynku 5 510,81 m3
- wysokość budynku 7,48 m
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa w tym: projekty architektoniczno-budowlane oraz techniczne
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiar robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1)
oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie
w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 1) oraz STWIORB.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w
odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac
z dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45321000-3 - Izolacja cieplna

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7721495,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7721495,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7721495,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Malik Development 2 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9970162908

7.3.4) Miejscowość: Pieczyska 83

7.3.5) Kod pocztowy: 98-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakład Usługowo-Budowlany Alina Malik jako podwykonawca Malik Development 2 Sp. z o.o. zrealizuje całość robót budowlanych przy realizacji zamówienia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7721495,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.