eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont pokoi gościnnych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokoi gościnnych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DKRZ-WPO2@nbp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zamowienia.nbp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


polityka pieniężna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokoi gościnnych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea42ca90-0055-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245608

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPO2-BCJ-241-0305/OORzes/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę remontu pokoi gościnnych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Rzeszowie przy ul. 3 Maja 12 (I etap) polegających na:
1) wydzieleniu dwóch pokoi z oddzielnymi wejściami,
2) wydzieleniu zespołów sanitarnych przypisanych do poszczególnych pokoi,
3) uporządkowaniu funkcjonalnym wspólnego aneksu kuchennego komunikacji i wejścia dotychczasowego,
4) remoncie dwóch ogólnodostępnych pomieszczeń sanitarnych na parterze,
5) wykonaniu niezbędnych instalacji sanitarnych i elektrycznych, i podłączenie zespołu pomieszczeń do instalacji przeciwpożarowej,
6) doposażeniu pokoi gościnnych w instalacje i urządzenia wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
zwanych dalej: „Robotami”.
2. Przedmiotem zamówienia jest również świadczenie usług (dalej: „Usługa”) w zakresie dokonywania przeglądów i konserwacji zamontowanych urządzeń i instalacji, zgodnie z zakresem wynikającym z zaleceń producentów tych urządzeń oraz dokumentacji techniczno-ruchowej (zwanej dalej „DTR”) z zastrzeżeniem, że instalacja klimatyzacyjno-wentylacyjna konserwowana będzie nie rzadziej niż co 3 miesiące, łącznie z wymianą wszystkich filtrów w centralach wentylacyjnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ oraz w Dokumentacji stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498649,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498649,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane PROFBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133207678

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1.Przedsiębiorstwo Budowlano Instalacyjne Budomax Biały, Kuźniar Spółka Jawna -wykonanie instalacji elektrycznych.
2. Klimar Sp. zo.o. -Wykonanie instalacji sanitarnych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498649,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminach:
1) wykonanie Robót, o których mowa w § 1 ust. 1 Umowy - do 120 dni licząc od dnia wprowadzenia Wykonawcy na teren wykonania Robót,
2) wykonywanie Usługi, o której mowa w § 1 ust. 2 – 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego Robót, przy czym pierwsza konserwacja wykonana będzie w terminie do 3 miesięcy od daty odbioru końcowego Robót. Strony Umowy
ustalają, że Usługa będzie wykonywana w okresach kwartalnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.