Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262959/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
- 2024/BZP 00271328/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SVA/BZ/4620-7/2024: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do AMW SINEVIA Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amwsinevia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/BZ/4620-7/2024: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do AMW SINEVIA Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f222bd4-ea90-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262959
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/BZ/4620-7/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 688000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do SWZ, wykaz przedmiotu zamówienia wraz z ilościami został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
48620000-0 - Systemy operacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 815572,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 815572,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 815572,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HENWAR INFORMATYKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1182094710
7.3.3) Ulica: ul. Włodzimierza Perzyńskiego, nr 20
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-883
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 815572,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) dla zamówienia podstawowego (bez opcji) – do 14 dni od daty podpisania umowy,
b) dla zamówienia objętego opcją – do 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-330/2025: Zakup materiałów gospodarczych wraz z dostawą dla potrzeb Działu Utrzymania Czystości w Jarosławiu
- SVA/4620-347/2025: Budowa wewnętrznej instalacji c.o. w bud. nr 110 i 112 na terenie kompl. wojsk. w m. Regny
- SVA/4620-327/2025: Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 19 na terenie kompleksu wojskowego w m. Celestynów
- SVA/4620-351/2025: Remont pokrycia dachu na bud. nr 80 na terenie JW w m. Komorowo, ul. Kościelna, 07-310 Ostrów Mazowiecka.
- SVA/4620-259/2025 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 5 i 7 zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego w m. Przasnysz, ul Makowska 69.
- SVA/4620-339/2025 Budowa doziemnej instalacji gazu: część I: w Ustroniu Morskim, część II: w Kołobrzegu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa zestawów komputerowych oraz laptopów na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Dostawa komputerów i bibliotek taśmowych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika
- Dostawa sprzętu komputerowego i IT na potrzeby wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego - realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.