Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00253962/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00259568/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-05
- 2021/BZP 00261184/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2022/BZP 00028688/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pocztowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472349582
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wólczańska 49
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-608
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wuplodz.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://wup.lodz.ibip.pl/public/?id=2042861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pocztowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9362e0d-3bd0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000221/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi pocztowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 oraz Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253962/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-16/21-USL/15
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132570,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych: przesyłek listowych, paczek pocztowychi ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1041 z późn.zm.) na rzecz Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również tzw. usługi komplementarne polegające na potwierdzaniu odbioru przesyłek listowych rejestrowanych, paczek pocztowych. Przez zwrotne potwierdzenie odbioru Zamawiający rozumie uzyskanie przez Zamawiającego dokumentu potwierdzającego odbiór przesyłki rejestrowanej na odpowiednio wypełnionym formularzu w postaci papierowej, opatrzonym napisem „Potwierdzenie odbioru”.
Przedmiot zamówienia obejmuje również doręczenie zwrotów przesyłek niedoręczonych adresatom z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy).
3. Wykonawca w ramach przedmiotowej usługi powinien zapewnić Wojewódzkiemu Urzędowi Pracy w Łodzi:
a) dostarczanie przesyłek do jego siedziby (Łódź, ul. Wólczańska 49), najpóźniej do godz. 11.00 od poniedziałku do piątku;
b) odbiór przesyłek z jego siedziby (Łódź, ul. Wólczańska 49), w godzinach 14.30 - 15.30 od poniedziałku do piątku;
c) bezpłatne druki potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadawanych na zasadach ogólnych;
4. Wykonawca w ramach przedmiotowej usługi powinien również zapewnić możliwość nadawania przez w/w zamiejscowe Oddziały Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Zamawiającego wszystkich przesyłek objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, w placówkach nadawczych wskazanych przez Wykonawcę, czynnych od poniedziałku do piątku, co najmniej przez 6 godzin każdego z tych dni, usytuowanych w miejscowościach właściwych dla nich miejscowo (tj. Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu, Skierniewicach).
5. Przesyłki pocztowe zawierające pisma, dla których przepisy odrębne przewidują zachowanie terminu, jeżeli przed jego upływem pismo zostanie nadane w polskiej placówce operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, Wykonawca zobowiązany będzie do nadawania w placówce operatora wyznaczonego. Nadanie przesyłek nastąpi w imieniu i na rzecz zamawiającego. Wykonawca niezwłocznie dostarczać będzie Zamawiającemu potwierdzenie nadania tych przesyłek pocztowych w placówce operatora wyznaczonego. Zamawiający na życzenie Wykonawcy sporządzi odrębny wykaz tych przesyłek. Maksymalnie 12,70 % przesyłek poleconych w obrocie krajowym będzie wymagało nadania za pośrednictwem operatora wyznaczonego (z usługą zwrotne potwierdzenie odbioru).
6. Objęte przedmiotem niniejszego zamówienia przesyłki przeznaczone do nadania dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego na przesyłce miejsca w kraju i za granicą (na obszarze Europy).
7. KOD CPV: 64110000-0 (usługi pocztowe), 64121100-1 (usługi dostarczania poczty), 64121200-2 (usługi dostarczania paczek).
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający na podstawie art. 95 p.z.p. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z odbiorem, przyjmowaniem, sortowaniem i doręczaniem przesyłek pocztowych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz 1320 z późn. zm) lub odpowiadającej mu formy zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wymóg zatrudnienia Zamawiający rozumie, jako wymaganie by osoby wykonujące w/w czynności były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania tego wymogu. Sankcje z tytułu niespełnienia wymogów w tym zakresie zostały uregulowane w postaci kar umownych. Zamawiający w przypadku jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z odbiorem, przyjmowaniem, sortowaniem i doręczaniem przesyłek pocztowych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę uprawniony będzie do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
11. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.
12. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 p.z.p.
13. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64121100-1 - Usługi dostarczania poczty
64121200-2 - Usługi dostarczania paczek
4.5.5.) Wartość części: 126433,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych: przekazów pieniężnych i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1041 z późn.zm.) na rzecz Zamawiającego.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również tzw. usługi komplementarne polegające na potwierdzaniu odbioru przekazów pocztowych. Przez zwrotne potwierdzenie odbioru Zamawiający rozumie uzyskanie przez Zamawiającego dokumentu potwierdzającego odbiór przesyłki rejestrowanej na odpowiednio wypełnionym formularzu w postaci papierowej, opatrzonym napisem „Potwierdzenie odbioru”.
Przedmiot zamówienia obejmuje również doręczenie zwrotów przesyłek niedoręczonych adresatom z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy).
3. Wykonawca w ramach przedmiotowej usługi powinien zapewnić Wojewódzkiemu Urzędowi Pracy w Łodzi:
a) bezpłatne druki potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadawanych na zasadach ogólnych;
b) możliwość nadawania przekazów pieniężnych za pośrednictwem internetu.
4. Wykonawca w ramach przedmiotowej usługi powinien również zapewnić możliwość nadawania przez w/w zamiejscowe Oddziały Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Zamawiającego wszystkich przesyłek objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, w placówkach nadawczych wskazanych przez Wykonawcę, czynnych od poniedziałku do piątku, co najmniej przez 6 godzin każdego z tych dni, usytuowanych w miejscowościach właściwych dla nich miejscowo (tj. Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu, Skierniewicach).
6. Objęte przedmiotem niniejszego zamówienia przesyłki przeznaczone do nadania dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego na przesyłce miejsca w kraju i za granicą (na obszarze Europy).
7. KOD CPV: 64110000-0 (usługi pocztowe).
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający na podstawie art. 95 p.z.p. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z odbiorem, przyjmowaniem, sortowaniem i doręczaniem przesyłek pocztowych w związku
z realizacją przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz 1320 z późn. zm) lub odpowiadającej mu formy zatrudnienia określonej w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wymóg zatrudnienia Zamawiający rozumie, jako wymaganie by osoby wykonujące w/w czynności były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania tego wymogu. Sankcje z tytułu niespełnienia wymogów w tym zakresie zostały uregulowane w postaci kar umownych. Zamawiający w przypadku jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z odbiorem, przyjmowaniem, sortowaniem i doręczaniem przesyłek pocztowych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę uprawniony będzie do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
11. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.
12. Zamawiający z uwagi na przedmiot niniejszego zamówienia nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 p.z.p.
13. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.5.) Wartość części: 6137,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118641,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118641,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118641,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118641,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5540,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5540,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5540,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5540,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Poświętne.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Morągu w 2026 roku
- świadczenie usług pocztowych
- Świadczenia usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Kłodawa na rok 2026
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Sądu Najwyższego
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





