eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Remont terenów wewnętrznych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2022 r. , z podziałem na 4 części



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont terenów wewnętrznych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2022 r. , z podziałem na 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b784de10-08c9-11ed-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont terenów wewnętrznych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2022 r. , z podziałem na 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b784de10-08c9-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002775/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Remont terenów wewnętrznych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2022 r. , z podziałem na 4 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269763/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178823,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres remontu w części 1 - Wykonanie ścieżki o nawierzchni mineralnej (kamień naturalny, łupki wysokogórskie, lepiszcze wiążące, stabilizowane, wodoprzepuszczalne o dwóch warstwach) ograniczonej obrzeżami wzdłuż rzeki Ełk (załącznik graficzny nr 1):
a) nawierzchnia z kostki betonowej (nowej lub rozbiórkowej) - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety ścieżki zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem
b) przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, rozbiórka istniejącej nawierzchni, wyrównanie warstwy podbudowy, ułożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem.
c) Ustawienie obrzeża betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem ścieżki jezdni.
d) Przestawienie istniejącego obrzeża betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, rozebranie istniejącego obrzeża,wykonanie koryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety ścieżki.
e) Podbudowa z kruszywa – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, roboty ziemne wykonanie koryta , wykonanie podbudowy z mechanicznym zagęszczeniem warstwami z zachowaniem niwelety jezdni.

1.1. Zakres ilościowy przedstawia się następująco:
a) przełożenie nawierzchni z kostki na podsypce cementowo-piaskowej ¼ gr. 5cm. - za 1m2; 35,50 m2
b) przestawienie istniejących obrzeży gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej ¼– za 1mb; 27mb.
c) rozebranie nawierzchni z kostki i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km -za 1m2 ; 54,00 m2 .
d) rozebranie obrzeży gr. 6cm i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km – za 1mb; 39mb.
e) wykonanie koryta gł. 25 cm. w gruncie kat. III z wywozem urobku wraz z utylizacją sam. samowył. na odl. do 5 km za 1 m2; 468,00 m2
f) ustawienie obrzeża betonowego 8x30 cm na ławie betonowej -za 1mb; 316 mb
g) podbudowa z kruszywa naturalnego 0/32mm z dodatkiem 50% kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 17cm -za 1 m2; 468,00 m2
h) regulacja studni kanalizacyjne z wymianą elementów żeliwnych – 1 szt.
i) regulacja studni ciepłowniczej – za 1 szt; 2 szt.
j) dolna warstwa ścieżki frakcji 0/16mm. gr. 5 cm. -za 1m2; 468,00 m2
k) górna warstwa ścieżki frakcji 0/8mm. gr. 3 cm. -za 1m2; 468,00 m2
l) uzupełnienie humusem gr. 10 cm. poboczy ścieżki mineralnej wraz z obsianiem trawą 200 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 81700,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres remontu części 2 - Remont drogi wewnętrznej na dz. nr 1630 i 1633 przy ul. Augustowskiej (załącznik graficzny nr 2).
a) nawierzchnia z kostki betonowej (nowej lub rozbiórkowej) - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, kamiennej lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety ścieżki zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem
b) przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, rozbiórka istniejącej nawierzchni, wyrównanie warstwy podbudowy, ułożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem.
c) Ustawienie obrzeża betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem ścieżki jezdni.
d) Ustawienie krawężnika betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod krawężnik, wykonanie ławy betonowej, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety jezdni.
e) Podbudowa z kruszywa – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, roboty ziemne wykonanie koryta , wykonanie podbudowy z mechanicznym zagęszczeniem warstwami z zachowaniem niwelety jezdni.

1.1. Zakres ilościowy przedstawia się następująco:
a) dz. nr 1630 przy ul. Augustowskiej:
- rozebranie krawężnika bet. 15x30cm z ławą betonową i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km -za 1mb. 8 mb.
- rozebranie nawierzchni z kostki i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km -za 1m2; 7,50 m2
- rozebranie obrzeży gr. 6cm i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km – za 1mb;16,50 mb.
- wymiana zwieńczenia wraz z montażem pierścienia odciążającego i regulacja studni kanalizacji sanitarnej 1200 – 1 szt.
- wykonanie koryta gł. 25 cm. w gruncie kat. III z wywozem wraz z utylizacją urobku sam. samowył. na odl. do 5 km za 1 m2; 7,50 m2
- wykonanie koryta gł. 42 cm. w gruncie kat. III z wywozem wraz z utylizacją urobku sam. samowył. na odl. do 5 km za 1 m2; 104,00 m2
- ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej -za 1mb; 2 mb
- ustawienie krawężnika betonowego 15x22 cm na ławie betonowej -za 1mb; 21 mb
- podbudowa z kruszywa naturalnego 0/32mm z dodatkiem 50% kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm - za 1 m2; 7,50 m2
- podbudowa z kruszywa naturalnego 0/32mm z dodatkiem 50% kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25cm -za 1 m2; 104,00 m2
- nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm. ( cegiełka fazowana kolor czerwony) na podsypce cementowo-piaskowej ¼ gr. 5 cm-za 1 m2 ; 7,50 m2
- nawierzchnia z płyty ażurowej 60x40 gr. 10cm. na podsypce piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem humusem wraz z obsianiem trawą -za 1 m2 ; 104,00 m2
- inwentaryzacja powykonawcza 1 kpl wraz ze zgłoszeniem do Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Ełku.
b) dz. nr 1630 przy ul. Augustowskiej:
- rozebranie krawężnika bet. 15x30cm z ławą betonową i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km -za 1mb. 6,5mb.
- rozebranie nawierzchni z kostki i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km -za 1m2; 16,50 m2
- rozebranie obrzeży gr. 6cm i wywóz wraz z utylizacją gruzu na odl. do 5 km – za 1mb;16,5mb.
- wykonanie koryta gł. 25 cm. w gruncie kat. III z wywozem wraz z utylizacją urobku sam. samowył. na odl. do 5 km za 1 m2; 9,5 m2
- wykonanie koryta gł. 42 cm. w gruncie kat. III z wywozem wraz z utylizacją urobku sam. samowył. na odl. do 5 km za 1 m2; 130,00 m2
- ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej -za 1mb; 2 mb
- ustawienie krawężnika betonowego 15x22 cm na ławie betonowej -za 1mb; 44 mb
- ustawienie obrzeża betonowego 8x30 cm na ławie betonowej -za 1mb; 67 mb
- podbudowa z kruszywa naturalnego 0/32mm z dodatkiem 50% kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm -za 1 m2; 9,50 m2
- podbudowa z kruszywa naturalnego 0/32mm z dodatkiem 50% kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 25cm -za 1 m2; 130,00 m2
- nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm. ( cegiełka fazowana koloru czerwonego) na podsypce cementowo-piaskowej ¼ gr. 5 cm-za 1 m2 ; 9,50 m2
- nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm. ( cegiełka fazowana koloru szarego) na podsypce cementowo-piaskowej ¼ gr. 5 cm-za 1 m2 ; 16,50 m2
- nawierzchnia z płyty ażurowej 60x40 gr. 10cm. na podsypce piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem humusem wraz z obsianiem trawą -za 1 m2 ; 110,00 m2
- inwentaryzacja powykonawcza 1 kpl wraz ze zgłoszeniem do Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Ełku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 52742,65 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres remontu części 3 - Naprawa utwardzenia terenu wewnętrznego przy ul. A. Krajowej 22
(ul. A. Krajowej 22 dz. nr 1362/21 (załącznik graficzny nr 3)
a) przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, rozbiórka istniejącej nawierzchni, wyrównanie warstwy podbudowy, ułożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem.
b) Ustawienie krawężnika betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod krawężnik, wykonanie ławy betonowej, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety jezdni.

1.1. Zakres ilościowy przedstawia się następująco:
a) przestawienie istniejącego krawężnika gr. 15cm. na ławie betonowej za 1 mb; 15,00 mb
b) wymiana krawężnika betonowego gr. 15 cm na ławie betonowej -za 1mb; 5 mb
c) wyrównanie terenu kruszywem łamanym gr. 5cm -za 1m2; 60,00m2
d) przełożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm. na podsypce cementowo-piaskowej ¼ gr. 5 cm-za m2; 334,00 m2
e) regulacja studni kanalizacyjnej – za 1szt.; 2 szt.
f) regulacja wpustu ulicznego – za 1szt.; 3 szt.
g) regulacja studni telekomunikacyjnych – za 1szt.; 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 26950,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres remontu części 4 - Naprawa nawierzchni jezdni ul. Szafera – droga wewnętrzna
(ul. Szafera dz. nr 199/4, 199/15 (załącznik graficzny nr 4)
a) przełożenie istniejącej nawierzchni z kostki – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, rozbiórka istniejącej nawierzchni, wyrównanie warstwy podbudowy, ułożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem.
b) Ustawienie krawężnika betonowego – roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod krawężnik, wykonanie ławy betonowej, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety jezdni.

1.1. Zakres ilościowy przedstawia się następująco
a) przełożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm. na podsypce cementowo-piaskowej ¼ gr. 5 cm- za 1 m2 ; 244,00 m2
b) regulacja studni kanalizacyjnej – 1szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 17430,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ALMA Piotr Sokołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790365570

7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ALMA Piotr Sokołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790365570

7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ALMA Piotr Sokołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790365570

7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ALMA Piotr Sokołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790365570

7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.