eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Zagospodarowanie terenu obejmujące budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ożarowie Mazowieckim, ul. Szkolna 3, 05-850 Ożarów Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2023-07-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu obejmujące budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ożarowie Mazowieckim, ul. Szkolna 3, 05-850 Ożarów Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 731 32 00

1.5.8.) Numer faksu: 22 722 18 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0f8306f-046a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu obejmujące budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ożarowie Mazowieckim, ul. Szkolna 3, 05-850 Ożarów Mazowiecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0f8306f-046a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00329030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056920/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego Szkoła Podstawowa nr 1 w Ożarowie Mazowieckim (stary budynek)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251683

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia stanowi zagospodarowanie ternu obejmujące budowę boiska wielofunkcyjnego z infrastrukturą towarzyszącą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ożarowie Mazowieckim przy ulicy Szkolnej 3. W ramach realizacji przedmiot zamówienia został podzielony na etapy:
1) opracowanie pełnej dokumentacji projektowej w oparciu o przygotowaną przez Wykonawcę inwentaryzację, wizję lokalną, uzgodnienia z Zamawiającym oraz program funkcjonalno-użytkowy,
a) opracowanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi opiniami i zezwoleniami oraz uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót budowlanych
b) opracowanie projektu wykonawczego budowy boisk w zakresie wykonania nawierzchni, wyposażenie sportowego, modernizację i przebudowę odwodnienia.
c) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym:
- projektu wykonawczego (w tym zagospodarowania terenu) oraz, o ile zajdzie taka konieczność wykonanie projektu usunięcia ewentualnych kolizji uzbrojenia podziemnego,
- przedmiarów i kosztorysów robót budowlanych,
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWOiRB),
Dokumentację projektową należy opracować w wersji papierowej: 4 egz., oraz na nośniku elektronicznym/płyta CD-R: 1 egz. z tym, że do odczytu - z rozszerzeniem PDF oraz w rozszerzeniu edytowalnym dwg., ath.).

2) sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wynikających z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej - wykonawczej,

3) wykonanie robót budowlanych na podstawie i w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji inwestycji, udział w odbiorach częściowych i końcowym, przeszkolenie personelu w zakresie konserwacji nawierzchni i zamontowanych urządzeń. Wykonanie na podstawie ww. dokumentów robót budowlanych polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

4) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej oraz dokumentów stanowiących dowód należytego wykonanie przedmiotu umowy (atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne, świadectwa jakości, instrukcje użytkowania i konserwacji, itp.) - 2 komplety.

4. 2 Charakterystyczne parametry określające wielkość zamówienia /zakres robót budowlanych
Dane liczbowe:
- powierzchnia terenu opracowania 786 m2,
- powierzchnia istniejącego placu z płyt betonowych do rozbiórki 600m2,
- powierzchnia nawierzchni poliuretanowych 437m2,
- powierzchnia chodników 160 m2,
- powierzchnia trawników do rekultywacji 186 m2,
- powierzchnia nawierzchni przy budynku bez zmian – 3m2,
- łączna długość piłkochwytów 84 m.b.,
- bramki z koszami – 2 szt.,
- kosz do koszykówki – 2szt.,
- słupki do siatkówki z tulejami do demontażu – 1 kpl.,
- ilość koszy na śmieci 2 szt.,
- odwodnienie – 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wg załącznika nr 1 do SWZ.

4.3 Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem na którym odbędą się usługi/roboty budowlane - odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę oraz dokonanie w razie konieczności odpowiednich uzupełniających pomiarów do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

4.3.1 Odbycie wizji lokalnej oraz sprawdzenie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty.
W niniejszym postępowaniu powyższe nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.4 Zamawiający, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby przedmiot zamówienia jako zamówienie przeznaczone do użytku osób fizycznych spełniało wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. Wymagane jest zrealizowanie zamówienia w taki sposób, aby osoby fizyczne wymienione powyżej mogły korzystać z niego bez żadnych utrudnień i ograniczeń.
Szczegółowe wymagania określono w dokumentacji przetargowej, tj. załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5 Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji to 36 miesięcy
Oceniany przez Zamawiającego max. okres gwarancji to 72 miesiące.

4.6 Zadanie zapisane jest w budżecie Gminy na 2023 r. w części „Plan wydatków majątkowych na rok 2023” Dział: 926, Rozdział: 92601, paragraf 6050 pod nazwą – Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego w Szkole Podstawowej Nr 1 w Ożarowie Mazowieckim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620079,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1051281,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620079,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS BUD Albert Śpiewakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140014746

7.3.3) Ulica: ul. Ciołkosza 2 m. 41

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-134

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 620079,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.