Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00254115/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00276445/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie oraz terenu przyległego do tych budynków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Regionalna w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363867539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 46-49-139
1.5.8.) Numer faksu: (22) 46-49-136
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.rpwaw@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/pr-warszawa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2005ad67-e6a1-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie oraz terenu przyległego do tych budynków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2005ad67-e6a1-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226737/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/ Kozia 1/ Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254115
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2010-7.261.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 553407,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi sprzątania polegające na stałym utrzymaniu czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, pomieszczeń ochrony, toalet, ciągów komunikacyjnych (korytarzy, schodów, holu), sal konferencyjnych, piwnic, windy oraz innych elementów w pomieszczeniach, w tym okien i wykładzin, powierzchni marmurowej w holu - w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy: ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1, pomieszczeniach wynajmowanych w budynku przy ul. Trębacka 4 oraz usługi polegające na stałym utrzymaniu czystości terenu przyległego do wyżej wymienionych budynków przy użyciu własnego sprzętu i własnych środków czystości4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 490815,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w Prokuraturze Regionalnej w Warszawie polegające na stałym utrzymaniu czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet, ciągów komunikacyjnych (korytarzy), pomieszczeń w piwnicy oraz innych elementów w pomieszczeniach, w tym okien i wykładzin, w pomieszczeniach użyczonych w budynku przy ul. Nowowiejskiej 26B przy użyciu własnego sprzętu i własnych środków czystości4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 62592,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525793,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 635493,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525793,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clar System S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781027841
7.3.3) Ulica: ul. Janickiego 20 b
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-542
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525793,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63100,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134781,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63100,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U. SOS Barwit
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270255741
7.3.3) Ulica: ul. Klemensiewicza 5a/32
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-318
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SOS BARWIT - BARBARA JAKUBCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SOS BARWIT - BARBARA JAKUBCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63100,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa odczynników do badania krwi dla Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania - ul. Lwowska 100, 35-301 Rzeszów
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2025-2026.
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z wynajmem pościeli szpitalnej i transportem na potrzeby SP ZOZ w Radziejowie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2025/2026 na terenie gminy Lipowa.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.