Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00246609/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa placu przed OSP Wieleń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieleń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791158
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 34
1.5.2.) Miejscowość: Wieleń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-730
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672561170
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Wielen_UM@wokiss.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielen.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wielen1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa placu przed OSP Wieleń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcd5efe9-c090-4bfc-9dff-772b110cb18b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00328961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001439/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa placu przed OSP Wieleń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246609
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KTI.2717.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 351289,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres zadania wchodzi:
Przebudowa placu przed OSP Wieleń, w tym:
- częściowa rozbiórka istniejących elementów ulic (nawierzchni jezdni pod projektowany przykanalik deszczowy, nawierzchnie wjazdu i chodników, nawierzchnia betonowa podjazdu do garaży),
- przebudowa placu manewrowego przed budynkiem Centrum Ratowniczo- Gaśniczego w Wieleniu z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię utwardzoną,
- budowa żelbetowej płyty zlewnej w miejscu tankowania pojazdów straży pożarnej,
- budowa nawierzchni utwardzonej ruchu pieszego,
- budowa przyłączy kanalizacji deszczowej,
- obsypanie powierzchni gruntu kamieniem płukanym na warstwie geowłókniny.
W ramach realizowanych prac wykonawca winien zapewnić prowadzenie badań archeologicznych zgodnie z decyzjami Konserwatora Zabytków nr 41/2022/C i nr 133/2024 oraz uzyskać w imieniu Zamawiającego aktualną decyzję Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanego do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego.
Uwagi ogólne do całego przedmiotu zamówienia:
Inwestycja zlokalizowana jest w m. Wieleń i obejmuje teren przed Centrum Ratowniczo- Gaśniczym. W związku z koniecznością zachowania ciągłości działania jednostek usytuowanych w Centrum, tj. Ochotniczej Straży Pożarnej w Wieleniu oraz stanowiska karetki Pogotowia Ratunkowego, prace w obrębie placu muszą być realizowane w oparciu o harmonogram prac ustalony i zatwierdzony przez Zamawiającego opracowany przez Wykonawcę przy założeniu zminimalizowania uciążliwości procesu budowlanego na funkcjonujące w obiekcie jednostki ratownictwa.
Odwodnienie planowane jest poprzez projektowany przykanalik deszczowy doprowadzony do sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy Szkolnej.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania wszelkich opinii, decyzji i uzgodnień włącznie z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu po jego realizacji- jeśli będzie wymagane. Termin realizacji zadania określony został wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu lub skutecznego zgłoszenia zakończenia robót w PINB.
W ramach zadania Wykonawca zobligowany będzie do zagospodarowania terenów przeznaczonych pod zieleń wraz z wysiewem traw oraz pierwszym koszeniem lub przy zastosowaniu trawy w rolce. Roboty związane z wysiewem traw należy przewidzieć w harmonogramie robót na okres, w którym jest możliwy wzrost traw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297746,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410412,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297746,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632127589
7.3.4) Miejscowość: Huta Szklana
7.3.5) Kod pocztowy: 64-761
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297746,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Przebudowa cel mieszkalnych z wydzieleniem kącików sanitarnych w pawilonie C Aresztu Śledczego w Katowicach
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





