eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębowa Łąka › Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Utworzenie i/lub wyposażenie ośrodka Senior +" Moduł I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Utworzenie i/lub wyposażenie ośrodka Senior +" Moduł I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWA ŁĄKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118796

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 38

1.5.2.) Miejscowość: Dębowa Łąka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-207

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 688 49 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugdl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debowalaka.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ugdl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Utworzenie i/lub wyposażenie ośrodka Senior +" Moduł I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94e5c6cb-0d73-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024141/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Utworzenie i/lub wyposażenie ośrodka Senior +" moduł I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Senior+" na lata 2021-2025

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278613/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42504 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu „Utworzenie i/lub wyposażenie ośrodka
Senior+” Moduł I tj. Komputer przenośny ( laptop ) – 10 szt., laserowe urządzenie kolorowe – 1 szt., Microsoft Office Home &
Business 2021 – 10 sztuk
1.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30213100-6 Komputery przenośne
30200000-1 Urządzenia komputerowe
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
3. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z warunkami projektu, z jakiego współfinansowane jest zamówienie,
sprzęt i oprogramowanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia zostaną przekazane ( nieodpłatnie na podstawie
stosunku prawnego) do dyspozycji ucznia ( beneficjenta ostatecznego).
4. Dostarczony sprzęt nie może posiadać śladów użytkowania, musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony,
pełnowartościowy, niemający defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań
Wykonawcy lub producenta, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania, a także spełniać parametry techniczne i
jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia posiada zgodne z właściwymi przepisami atesty,
certyfikaty, licencje i dopuszczenia, dostarczony zostanie w opakowaniach ( pojemnikach, obudowach) stosowanych
typowo.
5.Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w dokumentach zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy,
towaru lub produktu.
Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter
informacyjny lub ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy rozumieć je jako przykładowe, i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem zagwarantowania uzyskania parametrów technicznych nie gorszych
(takich samych jak opisane w SWZ lub lepszych) od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Podział przedmiotowego zamówienia na części jest niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podział
zakresu dostawy na części, które składałyby się na całość zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi
oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących
poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zamówień, o których mowa w przepisie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 PZP.
8. Wykonawca jest obowiązany do dostarczenia oświadczenia potwierdzającego, iż oferowana licencja systemu
operacyjnego pochodzi z legalnego źródła i została zakupiona na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania procedury sprawdzającej legalność oprogramowania poprzez
zwrócenie się do przedstawiciela producenta oprogramowania
z prośbą o weryfikację.
10. Wykonawca na dwa dni przed zaplanowaną dostawą poinformuje Zamawiającego
o planowanym terminie dostawy Sprzętu.
11. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia
umowy w sprawie zamówienia publicznego – załącznik nr 3 do SWZ.
12. Gwarancja i rękojmia na dostarczony sprzęt wynosi minimum : 24 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54993,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63037,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54993,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO-SYSTEM Marcin Krajewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741488536

7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 80b

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54993,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.