eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › "Remont budynku nr 122 na terenie JW. w Białymstoku"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku nr 122 na terenie JW. w Białymstoku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojsko

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont budynku nr 122 na terenie JW. w Białymstoku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-062e8385-080a-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018652/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Remont budynku nr 122 na terenie JW w Białymstoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267934/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 46/W1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 309791,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest „Remont budynku nr 122 na terenie JW w Białymstoku (K-8080)”, nr 46/W1/2022
Obiekt objęty opracowaniem jest budynkiem jednonawowym, parterowym o konstrukcji stalowej, w kształcie prostokąta o wymiarach 14,05 x 9,37 m, z dwuspadowym dachem krytym blachą trapezową. Budynek ma wysokość 4,50 m (od poziomu terenu do kalenicy głównej).
Powierzchnia użytkowa wynosi 118,85 m2. Obiekt pozostanie w dotychczasowym przeznaczeniu, jako budynek garażowy.
Ustrój konstrukcyjny budynku (ramowy) stanowi dźwigar kratowy z ceowników wraz
z słupami dwuteowymi IPE 140. Stężenia z profili C80 w ścianach zewnętrznych
i połaci dachowej budynku usztywniają budynek w obu kierunkach. Rygle ścienne stanowią oparcie dla blachy fałdowej przeznaczonej do demontażu. Obudowę ścian będzie stanowić płyta warstwowa z rdzeniem z pianki poliuretanowej gr. 60 mm
w kolorze jasnoszarym. Konstrukcję budynku przewidziano do zdemontowania, oczyszczenia, zagruntowania oraz zabezpieczenia farbami chlorokauczukowymi w kolorze szarym odpornymi na czynniki atmosferyczne oraz chemiczne. Całość konstrukcji należy ponownie zamontować z zastosowaniem nowych połączeń śrubowych, bądź spawu. Obecna posadzka, kanały naprawcze oraz stopy fundamentowe podlegają rozbiórce. Budynek posadowić na żelbetowej ławie fundamentowej o wymiarach 60x40, ściany fundamentowe wymurować z bloczków betonowanych z rdzeniami żelbetonowymi w miejscu zamontowania słupa stalowego. Elementy podziemne zabezpieczyć przeciwwilgociowo roztworem asfaltowym. Posadzkę budynku stanowić będzie płyta betonowa gr. 15 cm z betonu C 30/37 wzmacnianym dodatkowo zbrojeniem rozproszonym z włókien polipropylenowych dług. włókien - 29mm na podkładzie z folii gr. 0,2 mm oraz chudego betonu gr. 10 cm. Istniejąca posadzka podlega rozbiórce wraz z kanałami naprawczymi.
Stolarkę budynku przewidziano do wymiany. Wrota garażowe wykonać jako ręcznie otwierane, dwuskrzydłowe, stalowe z wypełnieniem z paneli pokrytych blachą stalową ocynkowaną, powlekaną farbą poliestrową w kolorze szarym wypełnionych pianką poliuretanową gr. 40 mm. Brama ze skrzydłami pełnymi w podziale symetrycznym, otwierane na zewnątrz, wyposażone w zamek z wkładką, uchwyty do otwierania oraz uszy na kłódkę od strony zewnętrznej, rygle do blokowania skrzydła górą i dołem, stopki do blokowania skrzydeł w pozycji otwartej. Stolarkę okienną wykonać z profili PCV jako nieotwierane tupu fix z nawietrzakiem okiennym. Pakiet szybowy oklejony folią w kolorze mlecznym, profile w kolorze szarym.
W związku z remontem budynku magazynowego zachodzi potrzeba wykonania remontu nawierzchni dojazdu oraz opaski wokół budynku. Ciągi wykonać z kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego. Obsługa komunikacyjna przedmiotowego budynku nie ulegnie zmianie. Remontowane ciągi komunikacyjne realizowane będą w dowiązaniu do istniejącego przebiegu wysokościowego dojazdu wewnętrznego, poziomu posadzki remontowanego budynku, naturalnej konfiguracji terenu oraz w sposób zapewniający sprawne odprowadzenia wód opadowych.
Wody opadowe z remontowanych nawierzchni odprowadza się zgodnie ze stanem istniejącym na przyległy zieleniec. Wody z remontowanego dojazdu od strony północnej do istniejącego wpustu ściekowego podłączonego do istniejącej wewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej.
Prace elektryczne polegają na zamontowaniu złącza kablowego wraz z doprowadzeniem zasilania z innego złącza. Złącze kablowe wyposażyć w RB1x2, FR100 z wyzwalaczem z GWP, RCD40A-2P, RCD 4P, B32x1, B16x2, B10x2, gniazdo 230, Gniazdo 32A5P, zegar astronomiczny do sterowania oświetleniem zewnętrznym. Całość instalacji wewnętrznej podlega wymianie zgodnie z załączonymi schematami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 725700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): RBC Roman Buszko

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ROMAR BUDOWNICTWO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 603-00-37-063

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 59A/14

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-704

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.