Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00248399/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby
jednostek z terenu Gminy Kocierzew Południowy
w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocierzew Południowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kocierzew Południowy 83
1.5.2.) Miejscowość: Kocierzew Południowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 838 48 25
1.5.8.) Numer faksu: 46 839 40 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kocierzewpoludniowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Kocierzewie Południowym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341806777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Kocierzew Południwy 80
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bibliotekakocierzew@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bibliotekakocierzew.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Kocierzewie Południowym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341746650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Kocierzew Południowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkocierzew@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkocierzew.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Boczkach Chełmońskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Boczki Chełmońskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Jeziorku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Jeziorko
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Kocierzewie Południowym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Kocierzew Południowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekratariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Lipnicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Lipnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Łaguszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Łaguszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Osieku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Osiek
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Płaskocinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Płaskocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl
Zamawiający 11
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Różycach- Żurawieniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Różyce-Żurawieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl
Zamawiający 12
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Wejscach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Wejsce
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl
Zamawiający 13
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Wiciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Wicie
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl
Zamawiający 14
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Gągolinie Północnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407600
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Gągolin Północny
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej na potrzebyjednostek z terenu Gminy Kocierzew Południowy
w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27b945e9-371f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004273/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek z terenu Gminy Kocierzew Południowy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248399/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do punktów znajdujących się na terenie Gminy Kocierzew Południowy wskazanych w załączniku nr 4a do swz, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.).
2. Szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie dostawy wynosi 274 870 kWh, ilość punktów poboru energii elektrycznej 70 szt.
3. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana powyżej stanowi jedynie przybliżoną ilość zużycia, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych odbiorców końcowych. Faktyczne zużycie energii uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych odbiorców końcowych, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w postępowaniu ceny energii. Sprzedawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców końcowych żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub poszczególni odbiorcy końcowi zakupią od sprzedawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana szacunkowa ilość energii, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości punktów poboru energii dla poszczególnych odbiorców końcowych, zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy zamówionej lub parametrów technicznych punktów poboru energii, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych punktów poboru energii.
4. Gmina Kocierzew Południowy oraz jednostki wymienione w opisie przedmiotu zamówienia będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców.
6. Celem niniejszego zamówienia jest ujednolicenie stawek oraz uproszczenie zasad rozliczenia zużycia energii elektrycznej czynnej. Zamawiający zamierza osiągnąć powyższe w szczególności poprzez uzyskanie jednej, stałej ceny za kilowatogodzinę, właściwej dla poszczególnych grup taryfowych, dlatego w zaoferowanej cenie energii elektrycznej uwzględnione muszą być wszystkie dodatkowe koszty oraz opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wynikające z dokonywania bilansowania handlowego czy też stałe koszty opłat handlowych i licznikowych.
7. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez poszczególne jednostki z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego tj. PGE Dystrybucja S.A..
8. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi, zmawiającemu na jego pisemny wniosek przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energia elektryczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1200) lub w każdym później wydanym akcie prawnym określającym te stawki.
9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest do:
1) powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej,
2) uzyskanie w razie potrzeby od dotychczasowego sprzedawcy informacji o numerze, dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okresie wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej.
3) reprezentowanie Zamawiającego przed Operatorem Sieci Dystrybucji w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji dla nowego przyłącza (brak dotychczasowej umowy).
Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo- według wzoru załącznika nr 6 do swz.
10. W załączniku nr 1 do swz informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (grupa taryfowa), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
11. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla wszystkich punktów poboru odbywa się po raz kolejny a umowy dotyczące sprzedaży energii elektrycznej zawarte są na czas określony do dnia 31.12.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181216,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198796,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181216,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010296402
7.3.3) Ulica: ul. A. Słonimskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Bilansowanie handlowe- Inter Energia S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181216,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łobez w okresie od 01.07.2025 - 30.06.2026r
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY MILEJÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy przy ul. J. Słowackiego 6/8 w Warszawie w okresie od 01.06.2025 r. przez okres 12 miesięcy.
- Termomodernizacja remizy OSP w Kłodawie
- 120/2025 Dostawa energii elektrycznej
- Dostawa szaf sterowniczych z podłączeniem na SUW Kłecko wraz z wpięciem do systemu wizualizacji SCADA i monitoringu GPRS
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.