eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kocierzew Południowy › Zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek z terenu Gminy Kocierzew Południowy w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby
jednostek z terenu Gminy Kocierzew Południowy
w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kocierzew Południowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148288

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kocierzew Południowy 83

1.5.2.) Miejscowość: Kocierzew Południowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 838 48 25

1.5.8.) Numer faksu: 46 839 40 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kocierzewpoludniowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Kocierzewie Południowym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341806777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Kocierzew Południwy 80

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bibliotekakocierzew@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bibliotekakocierzew.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Kocierzewie Południowym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341746650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Kocierzew Południowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkocierzew@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkocierzew.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Boczkach Chełmońskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Boczki Chełmońskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Jeziorku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Jeziorko

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Kocierzewie Południowym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Kocierzew Południowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekratariat@kocierzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Lipnicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Lipnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Łaguszewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Łaguszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Osieku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Osiek

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Płaskocinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Płaskocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Różycach- Żurawieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Różyce-Żurawieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Wejscach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Wejsce

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Wiciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Wicie

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Gągolinie Północnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341407600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Gągolin Północny

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-414

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kocierzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocierzew.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej na potrzeby
jednostek z terenu Gminy Kocierzew Południowy
w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27b945e9-371f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004273/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej na potrzeby jednostek z terenu Gminy Kocierzew Południowy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248399/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do punktów znajdujących się na terenie Gminy Kocierzew Południowy wskazanych w załączniku nr 4a do swz, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.).
2. Szacunkowa ilość dostarczonej energii w okresie dostawy wynosi 274 870 kWh, ilość punktów poboru energii elektrycznej 70 szt.
3. Zamawiający oświadcza, iż prognoza zużycia energii wskazana powyżej stanowi jedynie przybliżoną ilość zużycia, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie w stosunku do prognoz dotyczących poszczególnych odbiorców końcowych. Faktyczne zużycie energii uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb poszczególnych odbiorców końcowych, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w postępowaniu ceny energii. Sprzedawca nie może dochodzić od Zamawiającego ani Odbiorców końcowych żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający lub poszczególni odbiorcy końcowi zakupią od sprzedawcy mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana szacunkowa ilość energii, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości punktów poboru energii dla poszczególnych odbiorców końcowych, zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy zamówionej lub parametrów technicznych punktów poboru energii, faktycznym poborem energii w ramach poszczególnych punktów poboru energii.
4. Gmina Kocierzew Południowy oraz jednostki wymienione w opisie przedmiotu zamówienia będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców.
6. Celem niniejszego zamówienia jest ujednolicenie stawek oraz uproszczenie zasad rozliczenia zużycia energii elektrycznej czynnej. Zamawiający zamierza osiągnąć powyższe w szczególności poprzez uzyskanie jednej, stałej ceny za kilowatogodzinę, właściwej dla poszczególnych grup taryfowych, dlatego w zaoferowanej cenie energii elektrycznej uwzględnione muszą być wszystkie dodatkowe koszty oraz opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wynikające z dokonywania bilansowania handlowego czy też stałe koszty opłat handlowych i licznikowych.
7. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez poszczególne jednostki z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego tj. PGE Dystrybucja S.A..
8. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi, zmawiającemu na jego pisemny wniosek przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energia elektryczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1200) lub w każdym później wydanym akcie prawnym określającym te stawki.
9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest do:
1) powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej,
2) uzyskanie w razie potrzeby od dotychczasowego sprzedawcy informacji o numerze, dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okresie wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej.
3) reprezentowanie Zamawiającego przed Operatorem Sieci Dystrybucji w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji dla nowego przyłącza (brak dotychczasowej umowy).
Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo- według wzoru załącznika nr 6 do swz.
10. W załączniku nr 1 do swz informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (grupa taryfowa), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
11. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla wszystkich punktów poboru odbywa się po raz kolejny a umowy dotyczące sprzedaży energii elektrycznej zawarte są na czas określony do dnia 31.12.2021 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181216,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198796,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181216,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010296402

7.3.3) Ulica: ul. A. Słonimskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Bilansowanie handlowe- Inter Energia S.A.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181216,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.