Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00253553/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY IM. PROFESORA JANA ROSNERA WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021409520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-622
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@os.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ospip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_ospip1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna Państwowej Inspekcji Pracy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Szkolenie i doskonalenie kadr Państwowej Inspekcji Pracy oraz upowszechnianie wiedzy i informacji, a także doradztwo w zakresie ochrony pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi cateringowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ece7f02-3bc8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016268/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi cateringowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253553/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OS-AAD.213.117.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 265276,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowywaniu przerw kawowych dla uczestników szkoleń, narad szkoleniowych, seminariów, konferencji organizowanych przez Zamawiającego oraz serwisów kalkulacyjnych.
Przez usługę cateringową należy rozumieć w szczególności:
a) zapewnienie profesjonalnej obsługi kelnerskiej;
b) przygotowywanie zastawy stołowej;
c) przygotowanie dekoracji stołów bufetowych;
d) przygotowanie, dostarczenie i podanie poczęstunku we wskazanym przez Zamawiającego miejscu;
e) przygotowanie pomieszczeń do przerw kawowych, a w szczególności ustawienie stołów, nakrycie stołów obrusami i zastawą,
f) sprzątanie ze stołów i segregowania odpadków łącznie z usuwaniem (wywozem) na własny koszt,
g) zapewnienie transportu przedmiotu zamówienia.
2. Usługi cateringowe i ich obsługa będą świadczone w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. M. Kopernika 5 (budynek szkoleniowy) ul. M. Kopernika 9 (hotel).
3. Szczegółowe warunki realizacji niniejszego zamówienia zawiera projekt umowy wraz załącznikami, stanowiące integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310302,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310302,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310302,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VEMA 3 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021865347
7.3.3) Ulica: Krucza 68/9
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-411
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310302,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji w siedzibie MNK w Sukiennicach Międzynarodowej Konferencji Naukowej
- Organizacja i przeprowadzenie niestacjonarnej 5 - dniowej półkolonii zimowej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat, dla których organizatorem...
- Świadczenie usługi realizacji konferencji naukowej polegającej na wynajmie sali konferencyjnej oraz zapewnieniu usługi restauracyjnej i realizacji bankietu dla uczestników konferencji "PepMat 2026"
- Organizacja w 2026 roku obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- "Wynajem sal konferencyjnych i usług cateringowych w 3 częściach"
- Usługa cateringowa po premierze spektaklu Kobieta bez cienia
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





