Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00406385/01 - Wynik z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem niezbędnym do obsługi depozytorów, przeprowadzeniem instruktarzu z obsługi w obiektach IAS w Z. Górze – postęp. II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 456 07 00
1.5.8.) Numer faksu: + 48 68 456 07 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem niezbędnym do obsługi depozytorów, przeprowadzeniem instruktarzu z obsługi w obiektach IAS w Z. Górze – postęp. II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e502a045-2c59-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00126939/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i montaż depozytorów kluczy do budynków podległych Izbie Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierana dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz w Rozdziale XI SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w Rozdziale XXVI SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w Rozdziale XXVI SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.26.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest dostawa montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem niezbędnym do obsługi depozytorów, przeprowadzeniem instruktarzu z obsługi w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze.
Część 1 - Urząd Skarbowy w Nowej Soli ul. Stanisława Staszica 1:
– depozytor na 108 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest dostawa montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem niezbędnym do obsługi depozytorów, przeprowadzeniem instruktażu z obsługi w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze.
Część 2 - Delegatura Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Zielone Górze ul. Kostrzyńska 14:
– depozytor na 108 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest dostawa montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem niezbędnym do obsługi depozytorów, przeprowadzeniem instruktażu z obsługi w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze.
Część 3 - Lubuski Urząd Celno-Skarbowy w Gorzowie Wlkp. ul. Kazimierza Wielkiego 65:
– depozytor na 108 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest dostawa montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem niezbędnym do obsługi depozytorów,
przeprowadzeniem instruktażu z obsługi w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze.
Część 4 - Delegatura Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Rzepinie ul. Dworcowa 5:
– depozytor na 108 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest dostawa montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem niezbędnym do obsługi depozytorów, przeprowadzeniem instruktażu z obsługi w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze.
Część 5 -Delegatura Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Rzepinie ul. Zachodnia 1:
– depozytor na 36 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest dostawa montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem niezbędnym do obsługi depozytorów, przeprowadzeniem instruktażu z obsługi w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze.
Część 6 -Oddział Celny w Olszynie, Terminal Odpraw Celnych 68-217 Trzebiel:
– depozytor na 36 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane – 1 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie 13 depozytorów do przechowywania kluczy na zewnątrz budynku w wymienionych lokalizacjach wraz z oprogramowaniem niezbędnym do obsługi depozytorów, przeprowadzenie instruktażu z obsługi w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej, tj:
- Urząd Skarbowy we Wschowie ul. Zielony Rynek 7;
- Urząd Skarbowy w Żarach ul. Osadników Wojskowych 4;
- Urząd Skarbowy w Żaganiu ul. Skarbowa 26;
- Urząd Skarbowy w Krośnie Odrzańskim ul. Słubicka 3;
- Urząd Skarbowy w Słubicach ul. Wojska Polskiego 155;
- Urząd Skarbowy w Sulęcinie ul. Daszyńskiego 47;
- Urząd Skarbowy w Międzyrzeczu ul. Rynek 3;
- Urząd Skarbowy w Międzyrzeczu ul. Rynek 12;
- Urząd Skarbowy w Drezdenku ul. Pierwszej Brygady 21;
- Urząd Skarbowy w Świebodzinie ul. Jana III Sobieskiego 6.
- Urząd Skarbowy w Nowej Soli ul. Stanisława Staszica 1;
- Kompleks przy ul. Dr. Pieniężnego 24 w Zielonej Górze;
- Delegatura Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Rzepinie ul. Zachodnia 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Odporność urządzenia na włamanie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje:
a) do części 1 - co najmniej jedną dostawę z montażem depozytorów do kluczy, o wartości wynoszącej co najmniej 20.000 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);
b) do części 2 - co najmniej jedną dostawę z montażem depozytorów do kluczy, o wartości wynoszącej co najmniej 20.000 zł
brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);
c) do części 3 - co najmniej jedną dostawę z montażem depozytorów do kluczy, o wartości wynoszącej co najmniej 20.000 zł
brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);
d) do części 4 - co najmniej jedną dostawę z montażem depozytorów do kluczy, o wartości wynoszącej co najmniej 20.000 zł
brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100);
e) do części 5 - co najmniej jedną dostawę z montażem depozytorów do kluczy, o wartości wynoszącej co najmniej 11.000 zł
brutto (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100);
f) do części 6 - co najmniej jedną dostawę z montażem depozytorów do kluczy, o wartości wynoszącej co najmniej 11.000 zł brutto (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100);
g) do części 7 - co najmniej jedną dostawę z montażem depozytorów
zewnętrznych do kluczy, o wartości wynoszącej co najmniej 100.000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) lub dwie o łącznej wartości 100.000 zł
brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych
dla przedmiotu zamówienia, tj.:
1) Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zawierającego co najmniej jedną dostawę z montażem (o której mowa w rodz. IX ust. 2 pkt 4 SWZ), wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie.
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym w art. 125 ust. 1 uPzp. – Załącznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, na podstawie art. 97 ustawy Pzp.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Zamawiający określa kwotę wadium w następującej wysokości dla poszczególnych części:
1) Część 1- 550 złotych (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100);
2) Część 2 – 550 złotych (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100);
3) Część 3 - 550 złotych (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100);
4) Część 4 - 550 złotych (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100);
5) Część 5 – 400 złotych (słownie: czterysta złotych 00/100);
6) Część 6 – 400 złotych (słownie: czterysta złotych 00/100);
7) Część 7- 2.000 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);
Szczegóły wniesienia wadium określa rozdział XXI SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegóły zawiera Rozdział III pkt 14 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Warunki zmiany umowy zostały określone w § 14 Projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-04 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-01
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający zaprosi do negocjacji Wykonawców, którzy uzyskają najwyższą ilość punktów na podstawie kryteriów oceny ofert.SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 30 listopada 2023 r. (dotyczy każdej części zamówienia), przy czym pierwsza dostawa w ramach części 7 zamówienia, musi zostać zrealizowana do 10 listopada 2023 r. ( dot. §8 ust. 6 Projektu umowy).INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa karnetów umożliwiających korzystanie z usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego w Zielonej Górze
- Strefa chilloutu w ramach zadania pn. Chynów - nasza mała ojczyzna
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja oświetlenia hali widowiskowo-sportowej w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Tarnobrzegu przy Al. Niepodległości 2"
- Wykonanie trzech ruchomych sztankietów nad Sceną Główną Teatru Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego w Warszawie
- "Zarządzanie populacjami gatunków chronionych powodujących szkody - stosowanie materiałów zabezpieczających przed szkodami: zakup siatki i pastuchów elektrycznych - edycja 4".
- Zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót budowlanych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.
- "Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Żołynia"
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.