Ogłoszenie z dnia 2022-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00227332/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00229482/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi geodezyjnej - 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274, +48324941267
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi geodezyjnej - 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c37c0eb-f3a1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038058/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego pasów drogowych w trybie art 73 ustawy Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną
1.3.27 Pomiar do regulacji stanu prawnego w trybie art 73 ustawy przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227332/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.67.2022.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38039,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac geodezyjnych:1.1. Część 1:
Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego pasów drogowych w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (tj. Dz. U. z 1998 r. nr 133, poz. 872 z późn. zm.) dla działek oznaczonych:
1) nr 76/3, karta mapy 16, obręb Zawiercie – ul. Stefania
2) nr 2/3, karta mapy 21, obręb Zawiercie – ul. Królowej Jadwigi
3) nr 3491/2, karta mapy 10, obręb Blanowice – ul. Armii Krajowej
4) nr 3640/2, karta mapy 11, obręb Blanowice, – Armii Krajowej
5) nr 36/2, karta mapy 52, obręb Zawiercie – ul. Sienna
W ramach zapotrzebowania (zlecenia) należy sporządzić i przekazać Zamawiającemu:
a) mapy wyżej wymienionych działek gruntu wchodzących w skład pasów drogowych w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. Na mapach należy umieścić uwagę o treści: Mapa przedstawia granice pasa drogowego według stanu użytkowania na dzień 31.12.1998 r. zgodnie z dyspozycją art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. Na mapach należy oznaczyć kolorem zielonym – granice ewidencyjne działek, kolorem czerwonym – granica pasa drogowego – stan faktyczny na dzień 31.12.1998 r.
b) protokoły badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów, Rep. hip. i innych dokumentów według stanu na 31.12.1998 r. i na datę badania księgi wieczystej, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne – w 1 egz.
c) poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej.
d) wykazy zmian danych ewidencyjnych – po 2 egz
e) dokumentację w postaci zdjęć lotniczych sprzed 1.01.1999 r. z nałożonymi granicami działek ewidencyjnych pozwalające odtworzyć stan zagospodarowania działek wskazujący na drogowy charakter nieruchomości.
2. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia w zakresie Części 1:
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
3. Wymagania i warunki w zakresie Części 1:
1) Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach i normach, w szczególności ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1899 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr. 268 poz. 2663) oraz ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.).
2) Okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, licząc odrębnie dla każdej zleconej pracy geodezyjnej od daty jej odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć wszelkie wady w terminie ustalonym indywidualnie z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie 6 tygodni od pisemnego ich zgłoszenia.
3) Wykonawca zobowiązany jest do osobistego stawiennictwa na każde wezwanie Zamawiającego w jego siedzibie w godzinach pracy urzędu w okresie trwania umowy oraz w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 10630,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac geodezyjnych:1.1 Część 2:
Pomiar do regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz. 872 z późn. zm.) pasa drogowego drogi gminnej ulicy Żerkowickiej (dz. nr 389, karta mapy 6, obręb Żerkowice)
i ulicy Warzywnej (dz. nr 149, karta mapy 3, obręb Żerkowice).
Szacunkowa ilość działek do podziału – ul. Żerkowicka – 2 szt.
Szacunkowa ilość działek do podziału – ul. Warzywna – 5 szt
W ramach zapotrzebowania (zlecenia) należy sporządzić i przekazać Zamawiającemu:
a) projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. Na projekcie umieścić uwagę o treści: Podziału działki dokonano według stanu użytkowania na dzień 31.12.1998 r. zgodnie z dyspozycją art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. Na mapach należy oznaczyć kolorem zielonym – granice ewidencyjne działek, kolorem czerwonym – granica pasa drogowego – stan faktyczny na dzień 31.12.1998 r. Dla każdej dzielonej nieruchomości wykonać osobny projekt podziału oraz zbiorczą mapę do celów prawnych z ustalonym przebiegiem pasa drogowego.
Projekty podziału działek przygotować w liczbie egzemplarzy: x + 3 (gdzie x - stanowi liczbę współwłaścicieli działek),
b) dokumentację w postaci zdjęć lotniczych sprzed 1.01.1999 r. z nałożonymi granicami działek ewidencyjnych pozwalające odtworzyć stan zagospodarowania działek wskazujący na drogowy charakter nieruchomości,
c) protokoły badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów, Rep. hip. dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi według stanu na 31.12.1998 r. i na datę badania księgi wieczystej, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne – w 1 egz.,
d) poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej,
e) kserokopię protokołu granicznego – 1 egz.,
f) kserokopię szkicu polowego – 1 egz.
g) Wykazy zmian danych ewidencyjnych – 2 egz.
1.2. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia w zakresie części 2:
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
1.3. Wymagania i warunki w zakresie części 2:
1) Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach i normach, w szczególności ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1899 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr. 268 poz. 2663) oraz ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm.).
2) Okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, licząc odrębnie dla każdej zleconej pracy geodezyjnej od daty jej odbioru przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć wszelkie wady w terminie ustalonym indywidualnie z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie 6 tygodni od pisemnego ich zgłoszenia.
3) Wykonawca zobowiązany jest do osobistego stawiennictwa na każde wezwanie Zamawiającego w jego siedzibie w godzinach pracy urzędu w okresie trwania umowy oraz w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 27409,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty od dwóch Wykonawców:
1) Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych Sp. z o.o. ul. Stefana Jaracza 4,
42-217 Częstochowa. Ofertę Wykonawcy odrzucono na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 litera b) ustawy Pzp;
2) Usługi Geodezyjne POMIAR Jarosław Knopik ul. Kolejowa 20, 42-141 Przystajń.
Ofertę Wykonawcy odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 litera a, b i c ustawy Pzp.,
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferta od dwóch Wykonawców:
1) Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych Sp. z o.o. ul. Stefana Jaracza 4,
42-217 Częstochowa. Ofertę Wykonawcy odrzucono na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2 litera b) ustawy Pzp;
2) Usługi Geodezyjne POMIAR Jarosław Knopik ul. Kolejowa 20, 42-141 Przystajń.
Ofertę Wykonawcy odrzucono na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 litera b i c ustawy Pzp.,
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część 1 : Sporządzenie map do regulacji stanu prawnego pasów drogowych
w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację
publiczną (t.j. Dz. U. z 1998 r. nr 133, poz. 872 z późn. zm.) dla działek oznaczonych:
1) nr 76/3, karta mapy 16, obręb Zawiercie – ul. Stefania
2) nr 2/3, karta mapy 21, obręb Zawiercie – ul. Królowej Jadwigi
3) nr 3491/2, karta mapy 10, obręb Blanowice – ul. Armii Krajowej
4) nr 3640/2, karta mapy 11, obręb Blanowice, – Armii Krajowej
5) nr 36/2, karta mapy 52, obręb Zawiercie – ul. Sienna
Część 2 : Pomiar do regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy
wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz. 872 z późn. zm.) pasa drogowego drogi
gminnej ulicy Żerkowickiej (dz. nr 389, karta mapy 6, obręb Żerkowice) i ulicy Warzywnej (dz. nr 149, karta mapy 3, obręb
Żerkowice).
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z posadowieniem i najmem zbiornika kriogenicznego dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- ŚWIADCZENIA KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PRAWNEJ NA RZECZ SZPITALA POWIATOWEGO W ZAWIERCIU
- "Przebudowa ul. Skarżyckiej i ul. Krótkiej oraz budowa drogi gminnej - Droga nr 5 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice" - 2 Części
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zawierciu (...) w ramach programu OLIMPIA (...)
- Budowa drogi gminnej - ul. Ogrodowa (Droga nr 4) w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy
- Remont drogi dojazdowej wraz z drogami wewnętrznymi w ZPiSdN Zawiercie - Etap III B
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomiary profili głębokościowych metodą spektrometrii mas jonów wtórnych dla 60 próbek
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w obrębie ewidencyjnym Kobiernice, w jednostce ewidencyjnej 240208_2 Porąbka
- Usługa wycen nieruchomości
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- Usługi w zakresie przeglądów okresowych instalacji i urządzeń infrastruktury
- "Opracowanie numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków (EGiB)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.