eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Wykonanie bieżącej konserwacji dróg gminnych o nawierzchni gruntowej lub tłuczniowej na terenie Gminy Żnin.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie bieżącej konserwacji dróg gminnych o nawierzchni gruntowej lub tłuczniowej na terenie Gminy Żnin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żnin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 700-lecia 39

1.5.2.) Miejscowość: Żnin

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.ciszak@gminaznin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.znin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/znin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie bieżącej konserwacji dróg gminnych o nawierzchni gruntowej lub tłuczniowej na terenie Gminy Żnin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a62c5f2-d56d-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070032/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 „Wykonanie bieżącej konserwacji dróg gminnych o nawierzchni gruntowej lub tłuczniowej na terenie Gminy Żnin”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221779

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGPI.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa twardego wraz z transportem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Żnin oraz usługi mechanicznego profilowania równiarką oraz zagęszczenia walcem nawierzchni dróg gruntowych lub tłuczniowych na wyznaczonych przez Zamawiającego odcinkach położonych na terenie Gminy Żnin, który swoim zakresem obejmuje:

- Zakup kruszywa twardego łamanego 0/31,5 mm WA24-2 F2 LA<=30
- Uzupełnienie ubytków w nawierzchni tłuczniem przy użyciu równiarki oraz mechanicznym zagęszczeniem walcem:
• mechaniczne profilowanie drogi równiarką wraz z rozłożeniem tłucznia równiarką (moc równiarki min. 100 KM)
• mechaniczne zagęszczanie drogi walcem wibracyjnym

- Regulacja pionowa urządzeń podziemnych w pasie drogowym- roboty, które mogą wystąpić przy bieżącej konserwacji dróg gminnych (włazu kanałowego, kratki ściekowej, zaworu wodociągowego lub gazowego studzienki telefonicznej
- Załadunek i transport do danego sołectwa kruszywa zgromadzonego na placu magazynowym.

Część I – Sołectwa: Nadborowo, Paryż, Sielec, Gorzyce, Podobowice, Słębowo, Słabomierz, Sulinowo, Bekanówka, Dochanowo, Jaroszewo, Brzyskorzystew, Brzyskorzystewko, Sobiejuchy, Sarbinowo, Ustaszewo, Cerekwica, Uścikowo, Kaczkowo, Kaczkówko, Bożejewice, Bożejewiczki

1 Regulacja pionowa urządzeń podziemnych w pasie drogowym- roboty, które mogą wystąpić przy bieżącej konserwacji dróg gminnych (włazu kanałowego, kratki ściekowej, zaworu wodociągowego lub gazowego studzienki telefonicznej),
2 Zakup kruszywa 0/31,5 mm WA24-2 F2 LA<=30,
3. Mechaniczne profilowanie dróg równiarką,
4. Mechaniczne zagęszczenie istniejącej podbudowy walcem.

Szacowany zakres dla każdego z elementów zamówienia w odniesieniu do każdej z części został zawarty w formularzu ofertowym jako podstawa do wyliczenia ceny oferty.

Zamawiający przewiduje, że zakres zamówienia może ulec zwiększeniu do 40% lub zmniejszeniu do 40 % i nie może to stanowić podstawy do kierowania wobec Zamawiającego żadnych roszczeń, w tym finansowych. Jest to uzależnione aktualnymi potrzebami oraz sytuacją finansową Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 292800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup kruszywa twardego wraz z transportem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Żnin oraz usługi mechanicznego profilowania równiarką oraz zagęszczenia walcem nawierzchni dróg gruntowych lub tłuczniowych na wyznaczonych przez Zamawiającego odcinkach położonych na terenie Gminy Żnin, który swoim zakresem obejmuje:

- Zakup kruszywa twardego łamanego 0/31,5 mm WA24-2 F2 LA<=30
- Uzupełnienie ubytków w nawierzchni tłuczniem przy użyciu równiarki oraz mechanicznym zagęszczeniem walcem:
• mechaniczne profilowanie drogi równiarką wraz z rozłożeniem tłucznia równiarką (moc równiarki min. 100 KM)
• mechaniczne zagęszczanie drogi walcem wibracyjnym

- Regulacja pionowa urządzeń podziemnych w pasie drogowym- roboty, które mogą wystąpić przy bieżącej konserwacji dróg gminnych (włazu kanałowego, kratki ściekowej, zaworu wodociągowego lub gazowego studzienki telefonicznej
- Załadunek i transport do danego sołectwa kruszywa zgromadzonego
Sołectwa: Skarbienice, Rydlewo, Wenecja, Podgórzyn, Białożewin, Jadowniki Rycerskie, Chomiąża Księża, Kierzkowo, Wójcin, Murczynek, Murczyn, Januszkowo, Wilczkowo, Dobrylewo, Redczyce, Jadowniki Bielskie, Wawrzynki oraz ulice w Żninie

1 Regulacja pionowa urządzeń podziemnych w pasie drogowym- roboty, które mogą wystąpić przy bieżącej konserwacji dróg gminnych (włazu kanałowego, kratki ściekowej, zaworu wodociągowego lub gazowego studzienki telefonicznej),
2 Zakup kruszywa 0/31,5 mm WA24-2 F2 LA<=30,
3 Mechaniczne profilowanie dróg równiarką,
4 Mechaniczne zagęszczenie istniejącej podbudowy walcem.

Szacowany zakres dla każdego z elementów zamówienia w odniesieniu do każdej z części został zawarty w formularzu ofertowym jako podstawa do wyliczenia ceny oferty.

Zamawiający przewiduje, że zakres zamówienia może ulec zwiększeniu do 40% lub zmniejszeniu do 40 % i nie może to stanowić podstawy do kierowania wobec Zamawiającego żadnych roszczeń, w tym finansowych. Jest to uzależnione aktualnymi potrzebami oraz sytuacją finansową Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 253600 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340008,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579410,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340008,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOWALSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621804660

7.3.3) Ulica: DWORCOWA 12

7.3.4) Miejscowość: ŻNIN

7.3.5) Kod pocztowy: 88-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340008,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

CENA OFERTY PRZEKRACZA KWOTĘ JAKA ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA REALIZACJĘ ZADANIA

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294498,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493494,90 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.