Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00284154/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
- 2024/BZP 00292833/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 4 A
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pczol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pczol.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d39cdcb8-f5c1-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053174/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Zakup odczynników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284154
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.ZM.381.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 990740,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 16875 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 287500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 74375 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 540625 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 30625 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 2 i art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z póź. zm.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym - bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą”,
Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania w zakresie części 1 zamówienia.
Uzasadnienie decyzji: Art. 255 pkt 2 ustawy Pzp - Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z póź. zm.) odrzuca ofertę Wykonawcy:
• P.P.H.U. Bor-Pol Mariusz Borkowski, ul. Przemysłowa 6, 44-152 Sośnicowice z powodu niezgodności jej treści z warunkami zamówienia w zakresie nie spełnienia przez oferowane paski wymaganych parametrów, czyli pomiaru minimum 12 parametrów: ciężar właściwy (SG), pH, krew, bilirubina, urobilinogen, ciała ketonowe, białko, azotyny, glukoza, leukocyty, mikroalbumina, kreatynina. ( nie możność dokonania pomiaru mikroalbuminy i kreatyniny)
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w zadaniu nr 1 oczekiwał pasków do analizy moczu wraz z dzierżawą półautomatycznego analizatora na czas trwania umowy, w pkt 13 opisu przedmiotu zamówienia określił parametry wymagalne pasków do analizatora:
Możliwość pomiaru minimum 12 parametrów: ciężar właściwy (SG), pH, krew, bilirubina, urobilinogen, ciała ketonowe, białko, azotyny, glukoza, leukocyty, mikroalbumina, kreatynina.
Na zaproponowanych paskach przez Wykonawcę nie można dokonać pomiaru mikroalbuminy i kreatyniny, przez co nie spełnia warunków zamówienia.
• Alpha Diagnostics Sp. z o.o., Taśmowa 1, 02-677 Warszawa z powodu niezgodności jej treści z warunkami zamówienia w zakresie nie spełnienia wydajności oznaczania próbek (zbyt mała wydajność próbek na godzinę)
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w zadaniu nr 1 oczekiwał pasków do analizy moczu wraz z dzierżawą półautomatycznego analizatora na czas trwania umowy.
• Zamawiający w pkt 7 określił parametry wymagalne:
Wydajność minimum 700 próbek na godzinę
Wykonawca zaproponował w ofercie wydajność 600 próbek na godzinę, przez co nie spełnia warunków zamówienia.
• Zamawiający w pkt 12 określił parametry wymagalne analizatora:
Możliwość zapamiętywania kalibracji dla różnych serii i typów pasków testowych
Wykonawca w ofercie napisał, że „nie ma potrzeby wracania i korzystania z danych historycznych z pamięci analizatora” tym samym potwierdzając, ze analizator nie ma możliwości zapamiętywania kalibracji dla różnych serii i typów pasków testowych
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271435,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271435,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271435,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beckman Coulter Polska Sp. z o.o., Aleje Jerozolimskie 181A, 02-222, Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272581485
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271435,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74032,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74032,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74032,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beckman Coulter Polska Sp. z o.o., Aleje Jerozolimskie 181A, 02-222, Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272581485
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BECKMAN COULTER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BECKMAN COULTER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74032,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540383,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540383,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540383,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beckman Coulter Polska Sp. z o.o., Aleje Jerozolimskie 181A, 02-222, Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272581485
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BECKMAN COULTER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BECKMAN COULTER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540383,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36752,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36752,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36752,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIOMETER Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 181a, 01-217, Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262723618
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BECKMAN COULTER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BECKMAN COULTER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36752,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134227,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134227,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134277,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diahem AG Diagnostic Products, Schlosserstrasse 4, 8180, Bulach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262960910
7.3.4) Miejscowość: Bulach
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134227,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
- Ubezpieczenia mienia Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Opolu Lubelskim
- ZAKUP AMBULANSU TYPU B NA POTRZEBY POGOTOWIA DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O. O. Z SIEDZIBĄ W OPOLU LUBELSKIM
- ZAKUP AMBULANSU TYPU B NA POTRZEBY POGOTOWIA DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O. O. Z SIEDZIBĄ W OPOLU LUBELSKIM
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- "Budowa świetlicy wiejskiej w Leoninie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną"
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odczynniki, materiały eksploatacyjne laboratoryjne do wykonywania oznaczeń gazometrycznych.
- Sukcesywna dostawa odczynników i sprzętu do badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





