eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Inspektor nadzoru inwestorskiego dla zadania "Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Bytomiu przy ul. Parkowej 2"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inspektor nadzoru inwestorskiego dla zadania
„Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej
w Bytomiu przy ul. Parkowej 2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 78 68 301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,89873,43bf67f752b620ea7bcaafa1a4e8ec0d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inspektor nadzoru inwestorskiego dla zadania
„Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej
w Bytomiu przy ul. Parkowej 2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9182dc92-f2d9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025165/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Bytomiu ul. Parkowa2 - nadzór inwestorski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Woj. Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa IV Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna Działanie 4.3 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – ZIT

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00221540/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 47790,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn. „Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Bytomiu przy ul. Parkowej 2”
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) kontrolowanie zadania inwestycyjnego,
2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót budowlanych obejmujących w szczególności: wykonanie izolacji fundamentów, wymianę ślusarki okiennej aluminiowej, wymianę stolarki drzwiowej, docieplenie stropodachu styropapą, wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych styropianem oraz wełną mineralną, modernizację schodów zewnętrznych oraz balustrad, wymianę instalacji c.o., modernizację systemu energetycznego,
3) zwoływanie narad roboczych,
4) przygotowywanie zadania inwestycyjnego do rozliczeń, w tym rozliczenia końcowego,
5) współpracę w realizacji wymogów stawianych przez jednostkę udzielającą dofinansowania,
6) udział w odbiorach,
7) pełnienie funkcji inspektora nadzoru w odbiorach gwarancyjnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz warunki jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych - załączniku do SWZ.

W załączeniu dokumentacja techniczna opisująca roboty budowlane, tj.: Projekty techniczne, STWiOR, Przedmiary robót, Decyzja nr 51/2022 Prezydenta Miasta Bytomia, Założenia do osiągnięcia przez Wykonawcę, Opis przedmiotu zamówienia na tablice.

Szacowana wartość zamówienia na roboty budowlane objęte zadaniem „Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Bytomiu przy ul. Parkowej 2” wynosi 1.360.153,25 zł netto.

2. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace administracyjno-biurowe, takie jak doręczanie lub przesyłanie Zamawiającemu korespondencji, w tym doręczanie faktur i innych dokumentów związanych z realizacją zamówienia, o ile prac tych nie będą wykonywać osobiście osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane.
WW. obowiązek nie dotyczy również przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac., osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców.
Określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego
w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych.

3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Postępowanie nie zostało podzielone na części.
Zamawiający wskazuje powody nie dokonania podziału postępowania na części jn.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, który oprócz obowiązków wynikających z przepisów Prawa budowlanego, zobowiązany będzie do przygotowywania zadania inwestycyjnego do rozliczeń, w tym rozliczenia końcowego.
Podział zamówienia na nadzory w poszczególnych branżach stanowiłoby zagrożenie dla osiągnięcia zamierzonego celu jakim jest terminowe i rzetelne zrealizowanie inwestycji jaką jest Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Bytomiu przy ul. Parkowej 2. W związku z powyższym podział zamówienia na części jest niecelowy i niezasadny.
Zamawiający nie podzielił postępowania na części, niemniej jednak niniejsze zamówienie stanowi część zamówień na nadzory, które zostały objęte odrębnymi postępowaniami. Wartość udzielanego zamówienia oszacowania została na poziomie nie przekraczającym „progu ustawowego”, zamówienie jest zatem w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. J.STARAK Jacek Starak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481806440

7.3.3) Ulica: ul. Barbórki 11

7.3.4) Miejscowość: Pilchowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-145

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11808,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.