Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00084042/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
- 2021/BZP 00104339/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-05
- 2021/BZP 00111654/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-12
- 2021/BZP 00116718/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00116743/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-16
- 2021/BZP 00124592/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-23
- 2021/BZP 00129134/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-28
- 2021/BZP 00135763/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-03
- 2021/BZP 00140209/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-06
- 2021/BZP 00148817/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-13
- 2021/BZP 00168314/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-02
- 2021/BZP 00171642/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-06
- 2021/BZP 00177741/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-10
- 2021/BZP 00181915/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-15
- 2021/BZP 00183417/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane w ramach proj. pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim-perły architektury gotyckiej w Polsce - III etap”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 9596
1.5.8.) Numer faksu: +48 89 527 95 96 w.56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane w ramach proj. pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim-perły architektury gotyckiej w Polsce - III etap”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dd1ce78-cdf8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003608/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie prac budowlanych i konserwatorskich w ramach zadania pn. Konserwacja i reastauracja XIV wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce III etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084042/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.370.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11509150,01
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 1 - zagospodarowanie międzymurzy i wnętrz zamku - obejmuje w szczególności:a) zagospodarowanie terenów międzymurzy, w tym tzw. suchej fosy - prace konserwatorskie i restauratorskie, roboty branż: ogólnobudowlanej, drogowej, elektrycznej, sanitarnej i zieleń, w tym m.in.:
- wymianę istniejącego przyłącza c.o.;
- prace konserwatorskie i uczytelnienie reliktów architektury (pałac bpa Batorego oraz wieża ustępowa na międzymurzu północnym, gdańsko i brama północna na międzymurzu zachodnim);
- prace konserwatorskie, uczytelnienie i adaptacja do celów muzealnych (edukacyjnych) reliktów architektury stajni na międzymurzu zachodnim oraz murów gotyckiego przejazdu bramnego oraz barokowego pałacu biskupiego z dwoma brukowanymi dziedzińcami na tarasie południowym;
- prace konserwatorskie reliktów oraz odtworzenie przyziemia ryzalitu pałacowego bpa Grabowskiego, zwanego aneksem bpa Grabowskiego, w tym montaż windy, adaptacja obiektu do funkcji komunikacyjnej oraz wykonanie schodów terenowych do tzw. suchej fosy oraz prace konserwatorskie i odtworzenie na potrzeby wykonania śmietnika murów budynku położonego w linii północnego muru obronnego;
- wykonanie robót drogowych, w tym: parkingu z drogą dojazdową, drogi pożarowej, przejść i ścieżek edukacyjnych, wraz ze schodami terenowymi (od północy), oświetleniem zewnętrznym oraz elementami tzw. małej architektury;
- realizację projektu zieleni (pielęgnacja historycznych nasadzeń i nowe nasadzenia) wraz z budową infrastruktury technicznej jej towarzyszącej na terenach międzymurzy, tarasu południowego i suchej fosy, w tym odtworzenie ogrodów bpa Krasickiego m.in. z budową instalacji nawadniającej i podziemnego zbiornika retencyjnego;
- badania archeologiczne w formie ustanowienia stałego nadzoru archeologicznego nad robotami ziemnymi prowadzonymi w ramach zadań ww. określonych.
b) prace konserwatorskie i restauratorskie murów obronnych wraz z wykonaniem drenażu, remontem obecnych nakryw ceglanych i kamiennych, a w przypadku murów północnego i większości wschodniego z wykonaniem nakryw biologicznie czynnych, a także ustanowienie stałego nadzoru archeologicznego nad robotami ziemnymi prowadzonymi w ramach zadania,
c) iluminację zamku - II etap, w tym ustanowienie stałego nadzoru archeologicznego nad robotami ziemnymi prowadzonymi w ramach zadania,
d) adaptację do celów działalności muzealnej dawnej kuchni, dawnych sanitariatów sierocińca i pomieszczeń w narożniku północno-zachodnim - prace konserwatorskie i restauratorskie, roboty branż: ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej i teletechnicznej,
e) adaptację do celów edukacyjnych dawnej sali kinowej (Zamawiający informuje, że sama dostawa monitora interaktywnego nie jest objęta przedmiotem zamówienia) oraz remont sanitariatu na drugim piętrze - prace konserwatorskie, roboty branż: ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej i teletechnicznej,
f) prace konserwatorskie narożnika południowo-wschodniego zamku, tj. niższej kondygnacji piwnic wraz z zejściem do piwnic tej kondygnacji,
g) rozbudowę i modernizację oświetlenia wnętrz oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
h) wykonanie instalacji systemu sieci monitoringu wizyjnego CCTV IP,
i) prace konserwatorskie polichromii w sali kredensu na pierwszym piętrze (zw. gabinetem bpa Krasickiego),
kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45453000-7- Roboty remontowe i renowacyjne, 45453100-8 - Roboty renowacyjne, 45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne, 45454100-5 - Odnawianie, 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów, 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych, 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu dla części 1 i 2 został zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), przedmiarach robót, SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami;4) wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie części 1 i 2 na podstawie
dokumentacji projektowych, STWiORB, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB, SWZ oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie
procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy;
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji zamówienia pozostałe informacje zawarte są w §V SWZ wraz załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 10576488,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 2 - rewaloryzacja mostu - obejmuje w szczególności:a) prace konserwatorskie i remont przyczółków i filarów mostowych oraz odtworzenie przęseł mostowych z jezdnią i barierami (wymianę obecnych na drewniane), a także ustanowienie stałego nadzoru archeologicznego nad robotami ziemnymi prowadzonymi w ramach zadania,
b) wykonawca musi zapewnić osobę do badań architektonicznych. jeśli zajdzie potrzeba wykonania przedmiotowych badań podczas wykonywania prac konserwatorskich i restauratorskich przyczółków i filarów,
Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów 45453000-7- Roboty remontowe i renowacyjne.
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu dla części 1 i 2 został zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), przedmiarach robót, SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami;4) wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie części 1 i 2 na podstawie
dokumentacji projektowych, STWiORB, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, STWiORB, SWZ oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie
procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy;
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w tej sekcji zamówienia pozostałe informacje zawarte są w §V SWZ wraz załącznikami
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 932661,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11411653,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11411653,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11411653,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „Skorłutowski” spółka jawna, Jerzy i Ewa Skorłutowscy,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-020-86-91
7.3.3) Ulica: ul. Gietkowska 9c/1
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-170
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie instalacji sieci monitoringu wizyjnego CCTV,
Prace konserwatorskie polichromii w sali kredensu (zw. gabinetem bpa Krasickiego)
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11411653,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 730 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1325664,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1325664,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1325664,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „Skorłutowski” spółka jawna, Jerzy i Ewa Skorłutowscy,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-020-86-91
7.3.3) Ulica: ul. Gietkowska 9c/1,
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-170
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1325664,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) część 1 w terminie 730 dni od dnia podpisania umowy, nie później niż do 30.10.2023 r. z uwagi na koniczność rozliczenia otrzymanej dotacji, 2) część 2 w terminie 360 dni od dnia podpisania umowy
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
3. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest
współfinasowane z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021w ramach Działania 1, Poddziałania 1.1., Programu „Kultura działania 1.1.4.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sterylizatora parowego i myjni-dezynfekatora
- Remont drogi powiatowej Nr 1509N relacji Popowa Wola- Choszczewo, od km 6+880 do km 7+080
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1499N relacji Samławki-Troksy od km 8+060 do 8+080km.
- Remont drogi powiatowej Nr 1630N relacji Szymanowo- Gązwa, od km 0+280 do km 0+450
- Przebudowa budynku obory na stajnię w ramach projektu "Centrum badań nad behawiorem, bioróżnorodnością i zdrowotnością konika polskiego"
- Dostawa nawozów sztucznych na potrzeby Stacji Badawczej w Popielnie IRZiBŻ PAN w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.