eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Przebudowa odcinka drogi gminnej na dz. nr 57 w miejscowości Łużki, obręb Warcino

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka drogi gminnej na dz. nr 57 w miejscowości Łużki, obręb Warcino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘPICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979826

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 6

1.5.2.) Miejscowość: Kępice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka drogi gminnej na dz. nr 57 w miejscowości Łużki, obręb Warcino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c95daf53-1bd8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064795/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa odcinka drogi gminnej na dz. nr 57 w miejscowości Łużki, obręb Warcino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293041

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
CD w Informacjach DODATKOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.07.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu drogi gminnej o następującym zakresie:
▪ długość jezdni – 371,05 m
▪ szerokość jezdni – 3,5 m
▪ nawierzchnia jezdni – beton C30/37
▪ szerokość poboczy – 0,75 m
▪ szerokość zjazdów – 3,5 m
▪ wyłukowania zjazdów – R3
▪ nawierzchnia poboczy i zjazdów – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm C90/3
Realizacja zadania nie obejmuje budowy kanału technologicznego.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 103 Ustawy PZP za pomocą dokumentacji, która stanowi załącznik nr 4 do Zaproszenia do negocjacji. Zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 746306,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 746306,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 746306,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Razem"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393174378

7.3.3) Ulica: Niepodległości 6

7.3.4) Miejscowość: Kępice

7.3.5) Kod pocztowy: 77-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 746306,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

CD Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z
wolnej ręki :
a) zamawiający wspólnie z innymi zamawiającymi, o których mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, sprawuje nad daną osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli, która odpowiada kontroli sprawowanej przez nich nad własnymi jednostkami, , przy czym wspólne sprawowanie kontroli
ma miejsce, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
- w skład organów decyzyjnych kontrolowanej osoby prawnej wchodzą przedstawiciele wszystkich uczestniczących zamawiających, z zastrzeżeniem, że poszczególny przedstawiciel może reprezentować więcej niż jednego zamawiającego,
- uczestniczący zamawiający mogą wspólnie wywierać dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej osoby prawnej,
- kontrolowana osoba prawna nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiających sprawujących nad nią kontrolę
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiających sprawujących kontrolę lub przez inne osoby prawne, kontrolowane przez tych zamawiających,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
W zaistniałym stanie faktycznym wszystkie powyższe warunki zostały spełnione ponieważ:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na "Przebudowa odcinka drogi gminnej na dz. nr 57 w miejscowości Łużki, obręb Warcino” Spółdzielni Socjalnej „Razem” z siedzibą przy ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice. Spółdzielnia Socjalna „Razem” jest osobą prawną, nad którą Gmina Kępice i Gmina Sławno sprawują kontrolę i posiadają dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółdzielni. Jedynymi udziałowcami spółdzielni są jednostki samorządu terytorialnego tj., Gmina Kępice i Gmina Sławno, które pełnią funkcję zgromadzenia członków założycieli Spółdzielni Socjalnej „Razem”. Spółdzielnia Socjalna „Razem” nie działa w interesie sprzecznym z interesami Gminy Kępice i Gminy Sławno. Średni procent przychodu z działalności Spółdzielni Socjalnej „Razem”, za 3 lata poprzedzające udzielenie zamówienia, ustalono na podstawie przedstawionych współczynników sprzedaży, z których jednoznacznie wynika iż Spółdzielnia Socjalna „Razem” ze sprzedaży usług na rzecz Gminy Kępice osiągnęła przychód z działalności na poziomie powyżej 90% netto. W Spółdzielni Socjalnej „Razem” nie ma udziału kapitału prywatnego. W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zawarcia umowy po przeprowadzeniu postępowania prowadzonego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.