eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaWykonanie, w formule projektuj-buduj, robót remontowo-instalacyjnych, w ramach rewitalizacji pomieszczeń studia nagrań, w Willi Rotha siedzibie Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej- etap 1



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie, w formule projektuj-buduj, robót remontowo-instalacyjnych, w ramach rewitalizacji pomieszczeń studia nagrań, w Willi Rotha siedzibie Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej- etap 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STUDIO FILMÓW RYSUNKOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363661944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cieszyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 3388126341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sfr.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sfr.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-caca1258-1180-11ed-a35f-e2885ab918a3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie, w formule projektuj-buduj, robót remontowo-instalacyjnych, w ramach rewitalizacji pomieszczeń studia nagrań, w Willi Rotha siedzibie Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej- etap 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caca1258-1180-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069859/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Procedura wyboru Wykonawcy, w formule projektuj-buduj, robót remontowo-instalacyjnych, w ramach rewitalizacji pomieszczeń studia nagrań w Willi Rotha siedzibie SFR w Bielsku-Białej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290744/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18/2022/DI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 990500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.4.2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rewitalizacji wskazanych na tym etapie pomieszczeń studia nagrań w Willi Rotha - budynku będącym siedzibą Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej w zakresie robót budowlano-instalacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia.
3.4.3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1. sporządzenie dokumentacji technicznej wraz z rysunkami wykonawczymi oraz sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane projektowe,
2. uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dokumentacji technicznej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno – użytkowym,
3. uzyskanie opinii i uzgodnień od odpowiednich organów i zatwierdzenie projektu w ramach zgłoszenia budowlanego;
4. wykonanie robót budowlanych na podstawie przygotowanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji,
5. przygotowanie dokumentów do odbioru i przekazanie pomieszczeń oraz instalacji do dalszych prac elektroakustycznych i video zgodnie z koncepcją rewitalizacji studia nagrań (koncepcja do udostępnienia na wniosek Oferenta/Wykonawcy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71313200-7 - Usługi doradcze w zakresie izolacji dźwiękoszczelnej oraz akustyki pomieszczeń

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45212150-2 - Roboty budowlane w zakresie kin

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert, zostały złożone 2 oferty przez tego samego Wykonawcę tj. firmę THEATERBAU Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, kod 04-462, przy ul. Strażackiej 63/65.
Obydwie oferty zostały złożone na platformie prowadzonego postępowania tj. platformie e-zamówienia. Pierwsza oferta została złożona dnia 25.08.2022r. o godz. 17:51:51 w zakładce „Komunikacja” jako oferta jawna. Druga oferta została złożona dnia 29.08.2022r. o godz. 14:40 w zakładce „Oferty/wnioski” i została prawidłowo podpisana i zaszyfrowana przez platformę e-zamówienia.

Uzasadnienie prawne
Zamawiający informuje, iż podstawą unieważnienia jest art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp o brzmieniu : „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:…..
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;…”
Podstawy odrzucenia oferty to : art. 226 ust. 1 pkt. 3 w zw. z art. 218 ustawy Pzp , art. 226 ust. 1 pkt. 4 i art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.


Uzasadnienie faktyczne
Z uwagi na fakt, iż Wykonawca złożył 2 (dwie) oferty, w tym jedną ofertę jawną, Zamawiający uznał, iż doszło do naruszenia przepisów art. 68 ustawy Pzp, powodującego ujawnienie treści oferty. Złożenie w ten sposób oferty nie zapewniło zachowania jej integralności, autentyczności, a przede wszystkim nienaruszalności danych i ich poufności, w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią wyłącznie po upływie terminu na ich składanie.
Wykonawca, składając ofertę w zakładce „Komunikacja” ujawnił jej treść bez możliwości skutecznego wycofania oferty.

Ponadto oferta złożona dnia 25.08.2022r. została przekazana w sposób niezgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdział 11.

Oferta druga, złożona poprawnie dnia 29.08.2022r. w zakładce „Oferty/wnioski” nie zawiera natomiast w swojej treści informacji w zakresie ceny oraz terminu wykonania, co uniemożliwiło Zamawiającemu dokonanie oceny ofert w kryteriach wyznaczonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wykonawca składając ofertę w zakładce „Oferty/wnioski” ograniczył się tylko do złożenia, niekompletnie wypełnionego, formularza oferty wygenerowanego przez platformę e-zamówienia bez załączenia pozostałych, wymaganych przez Zamawiającego, oświadczeń i dokumentów.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pouczenie:
Na czynność unieważnienia postępowania, przysługują środki ochrony prawnej wskazane w Dziale IX ustawy Pzp .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.