Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00231589/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00053148200024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J. Wybickiego 38
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 46-63-479
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gopsgrudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gopsgrudziadz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25c73d28-88c0-4d1d-ae23-b8ee9b02dff01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25c73d28-88c0-4d1d-ae23-b8ee9b02dff0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032871/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231589
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja dwóch turnusów 10-dniowego obozu profilaktycznego w kurortach nadmorskich dla 80 dzieci (2 x 40 dzieci) z terenu gminy Grudziądz z rodzin defaworyzowanych w wieku 8-16 lat.
4.2. Wypoczynek musi być zorganizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2021 r., poz. 1548). Organizator będzie zobowiązany zgłosić obóz profilaktyczny do właściwego Kuratorium Oświaty.
4.3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w ośrodku wypoczynkowym w Polsce, w kurortach nadmorskich. Lokalizacja turnusu do 300 km od Grudziądza.
4.4. W ramach umowy Organizator zapewni bezpośredni transport autokarem uczestników z Grudziądza do miejsca odbywania obozu i powrót zgodnie zobowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa (min. aktualne badania techniczne pojazdów, którymi będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu przewozu osób, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowcy).
4.5. Zakwaterowanie w obiekcie murowanym (nie mogą być namioty), posiadającym kartę kwalifikacyjną obiektu, w pokojach maksymalnie 4-osobowych z bezpośrednim dostępem do sanitariatów z prysznicami, umywalkami, WC i ciepłą wodą, dla każdego uczestnika osobne łóżko.
4.6. Pełne wyżywienie (4 posiłki w trakcie dnia: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja) zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r., poz. 1448), posiłki muszą być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości oraz wartości odżywczych. Podczas wycieczek należy zabezpieczyć uczestników obozu w suchy prowiant oraz na drogę powrotną z obozu. Należy zapewnić całodobowy dostęp do napojów (np. herbata, woda, kompot).
4.7. Realizacja programu wychowawczo-opiekuńczego i profilaktycznego. Wykonawca powinien zorganizować program zajęć na czas pogody i niepogody. Program powinien uwzględniać zajęcia i rozgrywki sportowe, gry terenowe, zajęcia plastyczne, zajęcia socjoterapeutyczne, całodniową wycieczkę z nieodpłatnym dla uczestników wstępem do zwiedzanych obiektów. Kadra wychowawcza musi posiadać stosowane kwalifikacje i doświadczenie. W zakresie realizacji programu profilaktycznego należy zabezpieczyć osoby z wykształceniem psychologicznym. Należy zabezpieczyć opiekę lekarską i pielęgniarską na czas realizacji przedmiotu zamówienia. Uczestników obozu należy ubezpieczyć od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kąpiel i plażowanie musi odbywać się na kąpielisku strzeżonym przy obecności ratownika WOPR.
4.8. Ponadto Organizator zobowiązany jest do przestrzegania wytycznych dla organizatorów wypoczynku dzieci i młodzieży przygotowanych przez GIS, MZ i MEN.
4.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników (max. do 10%). Ostateczna cena jaką zapłaci Zamawiający będzie stanowiła iloczyn ceny za osobę oraz liczby osób biorących udział w wypoczynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Wypoczynkowy „Panorama” Jarosław Ziółkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791152268
7.3.3) Ulica: Rybacka 189
7.3.4) Miejscowość: Kąty Rybackie
7.3.5) Kod pocztowy: 82-104
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-06 do 2025-08-24INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa i montaż mobilnej linii technologicznej do podczyszczania odpadów biodegradowalnych
- Modernizacja ul. Mickiewicza
- Dostawa i montaż wyposażenia pracowni metrologii w ramach przedsięwzięcia "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie ślusarstwo, mechanika i obróbka skrawaniem w CKZ w Grudziądzu
- Dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja sieci lokalnej wraz z infrastrukturą teleinformatyczną w budynkach Urzędu Miejskiego oraz instalacji elektrycznej ogólnego....
- Bezgotówkowe, sukcesywne dostawy paliw płynnych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej, transportowej i wynajmu sal szkoleniowych dla maksymalnie 100 pracowników Departamentu Oceny Inwestycji Ministerstwa Zdrowia
- Kompleksowa organizacja Polsko-Japońskiego Forum Inwestycyjnego w Japonii
- świadczenie kompleksowej usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz najem sal konferencyjnych w ramach wyjazdu na obóz adaptacyjny dla studentów Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!" w okresie 20.08 - 05.09.2025 r.
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- "Świadczenie usług hotelowych dla pacjentów COZL." ( COZL/DZP/AS/3412/TP-92/25)
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.