eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławREMONT BUDYNKÓW NR 5, 6, 8 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W DUSZNIKACH ZDROJU. (3 CZĘŚCI) Część I - Remont budynku nr 5 Część II - Remont budynku nr 6 Część III - Remont budynku nr 8



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKÓW NR 5, 6, 8 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM
W DUSZNIKACH ZDROJU. (3 CZĘŚCI)

Część I - Remont budynku nr 5
Część II - Remont budynku nr 6
Część III - Remont budynku nr 8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930103906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obornicka 126

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rziwroclaw.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/rzi_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT BUDYNKÓW NR 5, 6, 8 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM
W DUSZNIKACH ZDROJU. (3 CZĘŚCI)

Część I - Remont budynku nr 5
Część II - Remont budynku nr 6
Część III - Remont budynku nr 8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49d695e4-028c-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064377/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Duszniki Zdrój, K-4333 Remont campingu nr 5

1.1.10 Duszniki Zdrój, K-4333 Remont campingu nr 6

1.1.11 Duszniki Zdrój, K-4333 Remont campingu nr 8

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254953/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 22/V/WEN/22/R

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 436499,55 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153186,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remontu budynku nr 5.
Obiekt objęty opracowaniem stanowi nieruchomość zabudowaną w kompleksie 4333, położoną w Dusznikach Zdroju przy ul. Sudeckiej 49. Budynek został wybudowany w 1971 roku i jest w ciągłym użytkowaniu.
Dane ogólne:
• Powierzchnia użytkowa - 67 m2
• Kubatura budynku - 239 m3
Budynek nr 5 jest budynkiem kempingowym o bryle prostej wzniesionej na planie prostokąta z wielospadowym dachem krytym papą na deskowaniu. Ściany budynku murowane z cegły pełnej na zaprawie. Stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne płycinowe. Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania zasilaną ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Szczegółowy zakres rzeczowy określa opis przedmiotu zamówienia (OPZ). – część B SWZ niniejszego postępowania
1. Część ogólna:
1.1. Organizacja terenu robót.
Organizacja terenu robót została opisana w projekcie umowy w dziale „Obowiązki Wykonawcy”. Ewentualne zaplecze robót należy zorganizować
w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Inwestora i 2 WOG (SOI Kłodzko).
1.2. Warunki realizacji robót narzucone przez Użytkownika
Warunki realizacji robót narzucone przez Użytkownika zostały opisane w cz. B SWZ.
1.3. Demontaż i utylizacja odpadów.
Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, papa i śmieci). Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty przekazania odpadu wygenerowane z elektronicznego systemu BDO.
Odpad stanowiący złom stalowy należy przekazać do magazynów 2 WOG (SOI Kłodzko).
2. ROBOTY DO WYKONANIA
2.1. Zakres robót budowlanych:
I. Roboty rozbiórkowe i demontaże.
Roboty rozbiórkowe i demontaże zostały opisane w cz. B SWZ.
II. Roboty zewnętrzne
Na zewnętrznych ścianach budynku należy wykonać montaż docieplenia styropianem grubości 15 cm o maks. wartości współczynnika przewodzenia ciepła λ=0,038 W/mK, w systemowym rozwiązaniu wybranego producenta, uzgodnionym z Zamawiającym. W przypadku ościeży okiennych i drzwiowych, z uwagi na sposób ich osadzenia, docieplenie powinno być zrealizowane styropianem o optymalnej grubości możliwej do wklejenia.
Płyty styropianowe powinny być mocowane do ścian, po uprzednim ich przygotowaniu, z użyciem zaprawy klejowej i łączników mechanicznych w ilości min. 4 szt/m2 oraz z wykorzystaniem systemowej listwy startowej. Na styropianie należy wykonać klejową warstwę zbrojoną siatką z włókna szklanego i warstwę z tynku silikonowego barwionego w masie w kolorze uzgodnionym z Użytkownikiem i Zamawiającym.
Parapety zewnętrzne powinny być wykonane z blachy stalowej gr. min. 0.75 mm powlekanej w kolorze ciemny brąz z bocznymi zaślepkami z tworzywa sztucznego w kolorze blachy.
Na połaci dachowej po usunięciu warstwy papy należy dokonać miejscowych wymian uszkodzonego deskowania oraz ewentualnie pojedynczych krokwi. Deskowanie na całej połaci dachowej powinno zostać zaimpregnowane powierzchniowo przez smarowanie albo opryskiwanie przed szkodliwym działaniem ognia, grzybów, pleśni i owadów.
Na połaci dachowej należy ułożyć warstwę styropapy o grubości 15 cm i o maks. wartości współczynnika przewodzenia ciepła λ=0,036 W/mK mocowaną mechanicznie do deskowania. Styropapa powinna zostać ułożona również na pionowych fragmentach w miejscach styku połaci dachowych.
Nowe obróbki blacharskie pasów nadrynnowych, wiatrownic, szczytów w miejscach styku połaci dachowych należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,7 mm.
Wierzchnia warstwa z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej grubości min. 5,2 mm modyfikowanej elastomerem.
Na fragmentach dachu zakończonych okapem należy przeprowadzić miejscową wymianę uszkodzonego deskowania, a następnie dwukrotnie przemalować środkami do zabezpieczenia elementów drewnianych na zewnątrz w kolorze ciemnobrązowym.
Na połaci dachowej należy wstawić cztery kominki wentylacyjne o śr. ok. 100 mm, które zostaną połączone z odpowiednimi wentylatorami wywiewnymi w pomieszczeniach wc i natrysków.
W miejscach, w których istniały przed rozpoczęciem robót remontowych należy zamontować nowe rynny i rury spustowe z tworzyw sztucznych o średnicy odpowiednio 125 mm i 90 mm.
Powierzchnię schodów zewnętrznych po odbiciu wykładzin należy wyrównać i przygotować pod ułożenie nowych okładzin. Schody powinny zostać obłożone w całości: w zakresie stopnic (z zastosowaniem odpowiednich elementów, podstopnic oraz boków biegów schodowych). Zastosowane na zewnątrz płytki powinny spełniać warunki mrozoodporności, klasy twardości w skali Mohsa >7, klasy antypoślizgowości min. R11 oraz maks. IV klasy ścieralności. Płytki należy układać na klej mrozoodporny.
Po zakończeniu robót związanych z ociepleniem ścian zewnętrznych budynku powinny zostać zamontowane ponownie, w pierwotnych miejscach zdemontowane uprzednio wszystkie elementy takie jak tablice, skrzynki na gaśnice, poliwęglanowe daszki nad wejściami itp.
III. Roboty wewnętrzne
W pomieszczeniach wc i natrysków w koniecznym zakresie należy wyrównać albo otynkować ściany oraz wyrównać posadzki po dokonanych odbiciach płytek. Na posadzkach wc oraz ścianach wc i natrysków do wysokości 2,20 m należy wykonać systemową izolację płynną folią z zabezpieczeniem narożników dedykowanymi taśmami uszczelniającymi.
Na ścianach tych pomieszczeń wykonać okładziny z płytek ceramicznych w jasnych kolorach (odcienie szarości) o minimalnych wymiarach 30x40 cm, rektyfikowanych z połyskiem, układane na klej. Spoiny minimalnie kontrastujące o szerokości 0,15 cm. Okładziny w pomieszczeniach sanitarnych wykonać na wysokość 2,20 m. Glazurę na styku z tynkiem i w narożnikach należy wykończyć listwami aluminiowymi zatapianymi w kleju lub naklejanymi na płytki.
Na podłodze pomieszczeń wc i natrysków należy ułożyć płytki gresowe, antypoślizgowe o minimalnych parametrach: wymiar 45x45 cm, rektyfikowane, klasa ścieralności IV (PEI IV) i twardości w skali Mohsa >7, gr. 9 mm, układane na klej - w „caro”, spoina szerokości 0,15 cm. Kolorystykę płytek należy uzgodnić z Zamawiającym. Płytki powinny zostać ułożone ze spadkiem do kratek ściekowych.
Wewnętrzną stolarkę drzwiową tj. drzwi do wc, natrysku i pomiędzy przedsionkiem a pokojem należy zdemontować oraz wykuć stalowe ościeżnice. W przypadku braku nadproży nad otworami drzwiowymi konieczne może być osadzenie stalowych kształtowników i uzupełnienie fragmentu ściany ponad otworami.
Nowa stolarka jaką należy zamontować do pomieszczeń wc i natrysku powinna być przeznaczona do pomieszczeń o podwyższonej wilgotności względnej powietrza oraz temperaturze. Skrzydło bezprzylgowe na ramiaku poliuretanowym wzmocnionym z wypełnieniem wkładem termoizolacyjnym, powierzchnia skrzydła obłożona obustronnie laminatem HPL. Ościeżnica metalowa z blachy ocynkowanej gr. min. 1,2 mm w kolorze skrzydła, bezprzylgowa z uszczelką. Drzwi powinny być wyposażone w dwa zawiasy ze stali nierdzewnej, klamkę z rozetą ze stali nierdzewnej i zamek łazienkowy, prostokątne naświetle ze szkła bezpiecznego, matowego z ramką ze stali nierdzewnej oraz kratkę wentylacyjna ze stali nierdzewnej. Drzwi powinny spełniać wymagania 2 klasy wytrzymałości mechanicznej wg. PN-EN 1192-2001 oraz 3 klasy odporności na warunki klimatyczne wg PN-EN 12219:2002. Drzwi o szerokości 70 cm w kolorze do ustalenia z Zamawiającym i Użytkownikiem.
Drzwi pomiędzy przedsionkiem a pokojem powinny stanowić: stalowa ościeżnica bezprzylogowa w kolorze skrzydła, skrzydło bezprzylgowe wzmocnione, pełne, pokryte laminatem HPL wyposażone w dwa zawiasy ze stali nierdzewnej oraz klamkę i rozetę ze stali nierdzewnej. Drzwi o szerokości 80 cm w formie powinny nawiązywać do drzwi do pomieszczeń wc i natrysków. Kolor drzwi identyczny jak w przypadku drzwi do pomieszczeń wc i natrysków.
Wykonanie malatury ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń budynku, w tym sanitariatów powyżej okładzin z płytek. Malowanie z gruntowaniem powierzchni powinno zostać przeprowadzone co najmniej dwukrotnie farbami silikatowymi w kolorach ustalonych z Użytkownikiem i Zamawiającym. Prace malarskie należy poprzedzić miejscowym odgrzybieniem ścian specjalistycznymi preparatami, szpachlowaniem miejscowych zarysowań na tynkach i lokalnych przeciekach z połaci dachowej oraz uzupełnieniem powierzchni tynków po pracach związanych z instalacjami elektrycznymi (otwory po kołkach montażowych, bruzdy pod przewody itp.). Uzupełnienia należy wykonać gipsem szpachlowym w sposób, który doprowadzi do ujednolicenia powierzchni tynku na całej powierzchni ściany albo sufitu.
2.2 Zakres robót sanitarnych:
W ramach remontu budynku należy zdemontować istniejącą instalację wod-kan i wykonać nową z materiałów własnych.
Zakres remontu instalacji wod-kan został szerzej opisany w cz. B SWZ
2.3 Zakres robót elektrycznych:
W zakres remontu instalacji wod-kan został opisany cz. B SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 153186,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

remont budynku nr 6
Obiekt objęty opracowaniem stanowi nieruchomość zabudowaną w kompleksie 4333, położoną w Dusznikach Zdroju przy ul. Sudeckiej 49. Budynek został wybudowany w 1971 roku i jest w ciągłym użytkowaniu.
Dane ogólne:
• Powierzchnia użytkowa - 67 m2
• Kubatura budynku - 239 m3
Budynek nr 6 jest budynkiem kempingowym o bryle prostej wzniesionej na planie prostokąta z wielospadowym dachem krytym papą na deskowaniu. Ściany budynku murowane z cegły pełnej na zaprawie. Stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne płycinowe. Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania zasilaną z sieci na terenie kompleksu oraz wentylację grawitacyjną.
ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Szczegółowy zakres rzeczowy określa opis przedmiotu zamówienia (OPZ). – cz. B SWZ
1. Część ogólna:
1.1. Organizacja terenu robót.
Organizacja terenu robót została opisana w projekcie umowy w dziale „Obowiązki Wykonawcy”. Ewentualne zaplecze robót należy zorganizować
w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Inwestora i 2 WOG (SOI Kłodzko).
1.2. Warunki realizacji robót narzucone przez Użytkownika
Warunki realizacji robót narzucone przez Użytkownika zostały opisane w cz. B SWZ.
1.3. Demontaż i utylizacja odpadów.
Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, papa i śmieci). Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty przekazania odpadu wygenerowane z elektronicznego systemu BDO.
Odpad stanowiący złom stalowy należy przekazać do magazynów 2 WOG (SOI Kłodzko).
2. ROBOTY DO WYKONANIA
2.1. Zakres robót budowlanych:
I. Roboty rozbiórkowe i demontaże.
Roboty rozbiórkowe i demontaże zostały opisane w cz. B SWZ.
II. Roboty zewnętrzne
Na zewnętrznych ścianach budynku należy wykonać montaż docieplenia styropianem grubości 15 cm o maks. wartości współczynnika przewodzenia ciepła λ=0,038 W/mK, w systemowym rozwiązaniu wybranego producenta, uzgodnionym z Zamawiającym. W przypadku ościeży okiennych i drzwiowych, z uwagi na sposób ich osadzenia, docieplenie powinno być zrealizowane styropianem o optymalnej grubości możliwej do wklejenia.
Płyty styropianowe powinny być mocowane do ścian, po uprzednim ich przygotowaniu, z użyciem zaprawy klejowej i łączników mechanicznych w ilości min. 4 szt/m2 oraz z wykorzystaniem systemowej listwy startowej. Na styropianie należy wykonać klejową warstwę zbrojoną siatką z włókna szklanego i warstwę z tynku silikonowego barwionego w masie w kolorze uzgodnionym z Użytkownikiem i Zamawiającym.
Parapety zewnętrzne powinny być wykonane z blachy stalowej gr. min. 0.75 mm powlekanej w kolorze ciemny brąz z bocznymi zaślepkami z tworzywa sztucznego w kolorze blachy.
Na połaci dachowej po usunięciu warstwy papy należy dokonać miejscowych wymian uszkodzonego deskowania oraz ewentualnie pojedynczych krokwi. Deskowanie na całej połaci dachowej powinno zostać zaimpregnowane powierzchniowo przez smarowanie albo opryskiwanie przed szkodliwym działaniem ognia, grzybów, pleśni i owadów.
Na połaci dachowej należy ułożyć warstwę styropapy o grubości 15 cm i o maks. wartości współczynnika przewodzenia ciepła λ=0,036 W/mK mocowaną mechanicznie do deskowania. Styropapa powinna zostać ułożona również na pionowych fragmentach w miejscach styku połaci dachowych.
Nowe obróbki blacharskie pasów nadrynnowych, wiatrownic, szczytów w miejscach styku połaci dachowych należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,7 mm.
Wierzchnia warstwa z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej grubości min. 5,2 mm modyfikowanej elastomerem.
Na fragmentach dachu zakończonych okapem należy przeprowadzić miejscową wymianę uszkodzonego deskowania, a następnie dwukrotnie przemalować środkami do zabezpieczenia elementów drewnianych na zewnątrz w kolorze ciemnobrązowym.
Na połaci dachowej należy wstawić cztery kominki wentylacyjne o śr. ok. 100 mm, które zostaną połączone z odpowiednimi wentylatorami wywiewnymi w pomieszczeniach wc i natrysków.
W miejscach, w których istniały przed rozpoczęciem robót remontowych należy zamontować nowe rynny i rury spustowe z tworzyw sztucznych o średnicy odpowiednio 125 mm i 90 mm.
Powierzchnię schodów zewnętrznych po odbiciu wykładzin należy wyrównać i przygotować pod ułożenie nowych okładzin. Schody powinny zostać obłożone w całości: w zakresie stopnic (z zastosowaniem odpowiednich elementów, podstopnic oraz boków biegów schodowych). Zastosowane na zewnątrz płytki powinny spełniać warunki mrozoodporności, klasy twardości w skali Mohsa >7, klasy antypoślizgowości min. R11 oraz maks. IV klasy ścieralności. Płytki należy układać na klej mrozoodporny.
Po zakończeniu robót związanych z ociepleniem ścian zewnętrznych budynku powinny zostać zamontowane ponownie, w pierwotnych miejscach zdemontowane uprzednio wszystkie elementy takie jak tablice, skrzynki na gaśnice, poliwęglanowe daszki nad wejściami itp.
III. Roboty wewnętrzne
W pomieszczeniach wc i natrysków w koniecznym zakresie należy wyrównać albo otynkować ściany oraz wyrównać posadzki po dokonanych odbiciach płytek. Na posadzkach wc oraz ścianach wc i natrysków do wysokości 2,20 m należy wykonać systemową izolację płynną folią z zabezpieczeniem narożników dedykowanymi taśmami uszczelniającymi.
Na ścianach tych pomieszczeń wykonać okładziny z płytek ceramicznych w jasnych kolorach (odcienie szarości) o minimalnych wymiarach 30x40 cm, rektyfikowanych z połyskiem, układane na klej. Spoiny minimalnie kontrastujące o szerokości 0,15 cm. Okładziny w pomieszczeniach sanitarnych wykonać na wysokość 2,20 m. Glazurę na styku z tynkiem i w narożnikach należy wykończyć listwami aluminiowymi zatapianymi w kleju lub naklejanymi na płytki.
Na podłodze pomieszczeń wc i natrysków należy ułożyć płytki gresowe, antypoślizgowe o minimalnych parametrach: wymiar 45x45 cm, rektyfikowane, klasa ścieralności IV (PEI IV) i twardości w skali Mohsa >7, gr. 9 mm, układane na klej - w „caro”, spoina szerokości 0,15 cm. Kolorystykę płytek należy uzgodnić z Zamawiającym. Płytki powinny zostać ułożone ze spadkiem do kratek ściekowych.
Wewnętrzną stolarkę drzwiową tj. drzwi do wc, natrysku i pomiędzy przedsionkiem a pokojem należy zdemontować oraz wykuć stalowe ościeżnice. W przypadku braku nadproży nad otworami drzwiowymi konieczne może być osadzenie stalowych kształtowników i uzupełnienie fragmentu ściany ponad otworami.
Nowa stolarka jaką należy zamontować do pomieszczeń wc i natrysku powinna być przeznaczona do pomieszczeń o podwyższonej wilgotności względnej powietrza oraz temperaturze. Skrzydło bezprzylgowe na ramiaku poliuretanowym wzmocnionym z wypełnieniem wkładem termoizolacyjnym, powierzchnia skrzydła obłożona obustronnie laminatem HPL. Ościeżnica metalowa z blachy ocynkowanej gr. min. 1,2 mm w kolorze skrzydła, bezprzylgowa z uszczelką. Drzwi powinny być wyposażone w dwa zawiasy ze stali nierdzewnej, klamkę z rozetą ze stali nierdzewnej i zamek łazienkowy, prostokątne naświetle ze szkła bezpiecznego, matowego z ramką ze stali nierdzewnej oraz kratkę wentylacyjna ze stali nierdzewnej. Drzwi powinny spełniać wymagania 2 klasy wytrzymałości mechanicznej wg. PN-EN 1192-2001 oraz 3 klasy odporności na warunki klimatyczne wg PN-EN 12219:2002. Drzwi o szerokości 70 cm w kolorze do ustalenia z Zamawiającym i Użytkownikiem.
Drzwi pomiędzy przedsionkiem a pokojem powinny stanowić: stalowa ościeżnica bezprzylogowa w kolorze skrzydła, skrzydło bezprzylgowe wzmocnione, pełne, pokryte laminatem HPL wyposażone w dwa zawiasy ze stali nierdzewnej oraz klamkę i rozetę ze stali nierdzewnej. Drzwi o szerokości 80 cm w formie powinny nawiązywać do drzwi do pomieszczeń wc i natrysków. Kolor drzwi identyczny jak w przypadku drzwi do pomieszczeń wc i natrysków.
Wykonanie malatury ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń budynku, w tym sanitariatów powyżej okładzin z płytek. Malowanie z gruntowaniem powierzchni powinno zostać przeprowadzone co najmniej dwukrotnie farbami silikatowymi w kolorach ustalonych z Użytkownikiem i Zamawiającym. Prace malarskie należy poprzedzić miejscowym odgrzybieniem ścian specjalistycznymi preparatami, szpachlowaniem miejscowych zarysowań na tynkach i lokalnych przeciekach z połaci dachowej oraz uzupełnieniem powierzchni tynków po pracach związanych z instalacjami elektrycznymi (otwory po kołkach montażowych, bruzdy pod przewody itp.). Uzupełnienia należy wykonać gipsem szpachlowym w sposób, który doprowadzi do ujednolicenia powierzchni tynku na całej powierzchni ściany albo sufitu.
2. Zakres robót sanitarnych:
W ramach remontu budynku należy zdemontować istniejącą instalację wod-kan i wykonać nową z materiałów własnych.
Zakres remontu instalacji wod-kan został szerzej opisany w cz. B SWZ
3 Zakres robót elektrycznych:
Zakres robót elektrycznych został szerzej opisany w cz. B SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 145300,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku nr 8
Obiekt objęty opracowaniem stanowi nieruchomość zabudowaną w kompleksie 4333, położoną w Dusznikach Zdroju przy ul. Sudeckiej 49. Budynek został wybudowany w 1971 roku i jest w ciągłym użytkowaniu.
Dane ogólne:
• Powierzchnia użytkowa - 67 m2
• Kubatura budynku - 239 m3
Budynek nr 8 jest budynkiem kempingowym o bryle prostej wzniesionej na planie prostokąta z wielospadowym dachem krytym papą na deskowaniu. Ściany budynku murowane z cegły pełnej na zaprawie. Stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne płycinowe. Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania zasilaną z sieci na terenie kompleksu oraz wentylację grawitacyjną.
ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Szczegółowy zakres rzeczowy określa opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – cz. B SWZ niniejszego postępowania
1. Część ogólna:
1.1. Organizacja terenu robót.
Organizacja terenu robót została opisana w projekcie umowy w dziale „Obowiązki Wykonawcy”. Ewentualne zaplecze robót należy zorganizować
w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Inwestora i 2 WOG (SOI Kłodzko).
1.2. Warunki realizacji robót narzucone przez Użytkownika
Warunki realizacji robót narzucone przez Użytkownika zostały opisane w cz. B SWZ.
1.3. Demontaż i utylizacja odpadów.
Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, papa i śmieci). Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty przekazania odpadu wygenerowane z elektronicznego systemu BDO.
Odpad stanowiący złom stalowy należy przekazać do magazynów 2 WOG (SOI Kłodzko).
2. ROBOTY DO WYKONANIA
2.1. Zakres robót budowlanych:
I. Roboty rozbiórkowe i demontaże.
Roboty rozbiórkowe i demontaże zostały opisane w cz. B SWZ.
II. Roboty zewnętrzne
Na zewnętrznych ścianach budynku należy wykonać montaż docieplenia styropianem grubości 15 cm o maks. wartości współczynnika przewodzenia ciepła λ=0,038 W/mK, w systemowym rozwiązaniu wybranego producenta, uzgodnionym z Zamawiającym. W przypadku ościeży okiennych i drzwiowych, z uwagi na sposób ich osadzenia, docieplenie powinno być zrealizowane styropianem o optymalnej grubości możliwej do wklejenia.
Płyty styropianowe powinny być mocowane do ścian, po uprzednim ich przygotowaniu, z użyciem zaprawy klejowej i łączników mechanicznych w ilości min. 4 szt/m2 oraz z wykorzystaniem systemowej listwy startowej. Na styropianie należy wykonać klejową warstwę zbrojoną siatką z włókna szklanego i warstwę z tynku silikonowego barwionego w masie w kolorze uzgodnionym z Użytkownikiem i Zamawiającym.
Parapety zewnętrzne powinny być wykonane z blachy stalowej gr. min. 0.75 mm powlekanej w kolorze ciemny brąz z bocznymi zaślepkami z tworzywa sztucznego w kolorze blachy.
Na połaci dachowej po usunięciu warstwy papy należy dokonać miejscowych wymian uszkodzonego deskowania oraz ewentualnie pojedynczych krokwi. Deskowanie na całej połaci dachowej powinno zostać zaimpregnowane powierzchniowo przez smarowanie albo opryskiwanie przed szkodliwym działaniem ognia, grzybów, pleśni i owadów.
Na połaci dachowej należy ułożyć warstwę styropapy o grubości 15 cm i o maks. wartości współczynnika przewodzenia ciepła λ=0,036 W/mK mocowaną mechanicznie do deskowania. Styropapa powinna zostać ułożona również na pionowych fragmentach w miejscach styku połaci dachowych.
Nowe obróbki blacharskie pasów nadrynnowych, wiatrownic, szczytów w miejscach styku połaci dachowych należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną z blachy tytanowo-cynkowej gr. 0,7 mm.
Wierzchnia warstwa z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej grubości min. 5,2 mm modyfikowanej elastomerem.
Na fragmentach dachu zakończonych okapem należy przeprowadzić miejscową wymianę uszkodzonego deskowania, a następnie dwukrotnie przemalować środkami do zabezpieczenia elementów drewnianych na zewnątrz w kolorze ciemnobrązowym.
Na połaci dachowej należy wstawić cztery kominki wentylacyjne o śr. ok. 100 mm, które zostaną połączone z odpowiednimi wentylatorami wywiewnymi w pomieszczeniach wc i natrysków.
W miejscach, w których istniały przed rozpoczęciem robót remontowych należy zamontować nowe rynny i rury spustowe z tworzyw sztucznych o średnicy odpowiednio 125 mm i 90 mm.
Powierzchnię schodów zewnętrznych po odbiciu wykładzin należy wyrównać i przygotować pod ułożenie nowych okładzin. Schody powinny zostać obłożone w całości: w zakresie stopnic (z zastosowaniem odpowiednich elementów, podstopnic oraz boków biegów schodowych). Zastosowane na zewnątrz płytki powinny spełniać warunki mrozoodporności, klasy twardości w skali Mohsa >7, klasy antypoślizgowości min. R11 oraz maks. IV klasy ścieralności. Płytki należy układać na klej mrozoodporny.
Po zakończeniu robót związanych z ociepleniem ścian zewnętrznych budynku powinny zostać zamontowane ponownie, w pierwotnych miejscach zdemontowane uprzednio wszystkie elementy takie jak tablice, skrzynki na gaśnice, poliwęglanowe daszki nad wejściami itp.
III. Roboty wewnętrzne
W pomieszczeniach wc i natrysków w koniecznym zakresie należy wyrównać albo otynkować ściany oraz wyrównać posadzki po dokonanych odbiciach płytek. Na posadzkach wc oraz ścianach wc i natrysków do wysokości 2,20 m należy wykonać systemową izolację płynną folią z zabezpieczeniem narożników dedykowanymi taśmami uszczelniającymi.
Na ścianach tych pomieszczeń wykonać okładziny z płytek ceramicznych w jasnych kolorach (odcienie szarości) o minimalnych wymiarach 30x40 cm, rektyfikowanych z połyskiem, układane na klej. Spoiny minimalnie kontrastujące o szerokości 0,15 cm. Okładziny w pomieszczeniach sanitarnych wykonać na wysokość 2,20 m. Glazurę na styku z tynkiem i w narożnikach należy wykończyć listwami aluminiowymi zatapianymi w kleju lub naklejanymi na płytki.
Na podłodze pomieszczeń wc i natrysków należy ułożyć płytki gresowe, antypoślizgowe o minimalnych parametrach: wymiar 45x45 cm, rektyfikowane, klasa ścieralności IV (PEI IV) i twardości w skali Mohsa >7, gr. 9 mm, układane na klej - w „caro”, spoina szerokości 0,15 cm. Kolorystykę płytek należy uzgodnić z Zamawiającym. Płytki powinny zostać ułożone ze spadkiem do kratek ściekowych.
Wewnętrzną stolarkę drzwiową tj. drzwi do wc, natrysku i pomiędzy przedsionkiem a pokojem należy zdemontować oraz wykuć stalowe ościeżnice. W przypadku braku nadproży nad otworami drzwiowymi konieczne może być osadzenie stalowych kształtowników i uzupełnienie fragmentu ściany ponad otworami.
Nowa stolarka jaką należy zamontować do pomieszczeń wc i natrysku powinna być przeznaczona do pomieszczeń o podwyższonej wilgotności względnej powietrza oraz temperaturze. Skrzydło bezprzylgowe na ramiaku poliuretanowym wzmocnionym z wypełnieniem wkładem termoizolacyjnym, powierzchnia skrzydła obłożona obustronnie laminatem HPL. Ościeżnica metalowa z blachy ocynkowanej gr. min. 1,2 mm w kolorze skrzydła, bezprzylgowa z uszczelką. Drzwi powinny być wyposażone w dwa zawiasy ze stali nierdzewnej, klamkę z rozetą ze stali nierdzewnej i zamek łazienkowy, prostokątne naświetle ze szkła bezpiecznego, matowego z ramką ze stali nierdzewnej oraz kratkę wentylacyjna ze stali nierdzewnej. Drzwi powinny spełniać wymagania 2 klasy wytrzymałości mechanicznej wg. PN-EN 1192-2001 oraz 3 klasy odporności na warunki klimatyczne wg PN-EN 12219:2002. Drzwi o szerokości 70 cm w kolorze do ustalenia z Zamawiającym i Użytkownikiem.
Drzwi pomiędzy przedsionkiem a pokojem powinny stanowić: stalowa ościeżnica bezprzylogowa w kolorze skrzydła, skrzydło bezprzylgowe wzmocnione, pełne, pokryte laminatem HPL wyposażone w dwa zawiasy ze stali nierdzewnej oraz klamkę i rozetę ze stali nierdzewnej. Drzwi o szerokości 80 cm w formie powinny nawiązywać do drzwi do pomieszczeń wc i natrysków. Kolor drzwi identyczny jak w przypadku drzwi do pomieszczeń wc i natrysków.
Wykonanie malatury ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń budynku, w tym sanitariatów powyżej okładzin z płytek. Malowanie z gruntowaniem powierzchni powinno zostać przeprowadzone co najmniej dwukrotnie farbami silikatowymi w kolorach ustalonych z Użytkownikiem i Zamawiającym. Prace malarskie należy poprzedzić miejscowym odgrzybieniem ścian specjalistycznymi preparatami, szpachlowaniem miejscowych zarysowań na tynkach i lokalnych przeciekach z połaci dachowej oraz uzupełnieniem powierzchni tynków po pracach związanych z instalacjami elektrycznymi (otwory po kołkach montażowych, bruzdy pod przewody itp.). Uzupełnienia należy wykonać gipsem szpachlowym w sposób, który doprowadzi do ujednolicenia powierzchni tynku na całej powierzchni ściany albo sufitu.
2. Zakres robót sanitarnych:
W ramach remontu budynku należy zdemontować istniejącą instalację wod-kan i wykonać nową z materiałów własnych.
Zakres remontu instalacji wod-kan został szerzej opisany w cz. B SWZ
3.2.3 Zakres robót elektrycznych:
Zakres robót elektrycznych został opisany w cz. B SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 138012,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244966,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244966,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244966,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IJOT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992711339

7.3.3) Ulica: ul. Himalajska 1b/6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-572

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244966,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232334,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232334,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232334,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IJOT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992711339

7.3.3) Ulica: ul. Himalajska 1b/6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-572

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232334,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220662,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220662,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220662,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IJOT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992711339

7.3.3) Ulica: ul. Himalajska 1b/6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-572

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220662,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.