eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzuze › Budowa drogi gminnej Trąbin Rumunki - Buczyna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej Trąbin Rumunki - Buczyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZUZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 62

1.5.2.) Miejscowość: Brzuze

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-517

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referat_rozwoju@brzuze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzuze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej Trąbin Rumunki - Buczyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abf72138-2922-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080436/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa drogi gminnej Trąbin Rumunki - Buczyna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6) Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę w systemie
miniPortal tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 albo Firefox;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przedsięwzięcie polegające na budowie drogi gminnej Trąbin Rumunki - Buczyna na odcinku długości 0,918 km od km 0+000 do km 0+918.
Planowane zamierzenie inwestycyjne nie zmienia funkcji obecnego zagospodarowania terenu. Na długości całego odcinka projektowany przebieg drogi pokrywa się z drogą istniejącą. Dla uzyskania parametrów technicznych drogi klasy D niezbędnym będzie poszerzenie istniejącego pasa drogowego. Zadaniem budowy jest poprawienie stanu nawierzchni i jej nośności oraz bezpieczeństwa ruchu.

1.1. Stan istniejący:
Droga gminna Trąbin Rumunki - Buczyna położona jest na terenie gminy Brzuze i przebiega przez teren o rozproszonej zabudowie.
Droga jest klasy technicznej D i posiada jezdnię szerokości 3,5 m do 4 m o nawierzchni wzmocnionej z kruszywem naturalnym. Pobocza gruntowe szerokości 0,7 – 1,3 m. Odwodnienie istniejące - powierzchniowo w pas drogowy i rowów wymagających odmulenia.
W km 0+004 przepust średnicy 40 cm wymaga remontu. Istniejące zjazdy o nawierzchni gruntowej.
Zieleń przydrożna – drzewa w pasie drogowym nie występują.
Na początku odcinek łączy się z drogą powiatową nr 2204C Radziki Duże – Ostrowite.
Budowę drogi zlokalizowano w granicach istniejącego pasa drogowego i części działek przylegających do drogi.

1.2. W zakres zadania inwestycyjnego wchodzi:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- remont przepustu,
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego,
- wykonanie nowej nawierzchni jezdni – z mieszanki mineralno-bitumicznej,
- wykonanie zjazdów do posesji,
- wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem i poboczy gruntowych,
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu.

1.3. Założenia projektowe dla budowanej drogi gminnej:
Jezdnia: dwupasmowa, dwukierunkowa
- klasa drogi - D
- kategoria ruchu - KR1
- prędkość projektowa - 30 km/godz.
- długość odcinka – 0,918 km
- szerokość jezdni - 4,0 m i 5,0 m przy skrzyżowaniu z drogą powiatową
- szerokość poboczy utwardzonych – 0,50 m
- szerokość poboczy gruntowych – 0,75 m
- spadki poprzeczne:
- jezdni: 2% daszkowy
- poboczy utwardzonych - 3%
- poboczy gruntowych - 6%.

1.4. Konstrukcje nawierzchni
1. Jezdnia na odcinku w km 0+000 - 0+035:
- 3 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej
- skropienie emulsją asfaltową
- 4 cm warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej
- skropienie emulsją asfaltową
- 8 cm górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm
- 15 cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm
- 10 cm warstwa odsączająca z piasku

2. Jezdnia na odcinku w km 0+035 – 0+918
- 3 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej
- skropienie emulsją asfaltową
- 4 cm warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej
- skropienie emulsją asfaltową
- 8 cm górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm
- śr. 12 cm warstwa wyrównawcza podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm

3. Poszerzenia podbudowy:
- 10 cm warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm
- 10 cm warstwa odsączająca z piasku

4. Nawierzchnie zjazdów:
Zjazdy bitumiczne
- 3 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej
- skropienie emulsją asfaltową
- 4 cm warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-bitumicznej
- skropienie emulsją asfaltową


- 15 cm warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm
- 10 cm warstwa odsączająca z piasku

5. Pobocza utwardzone:
- 15 cm warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm

Projektowane konstrukcje nawierzchni wraz z gruntami w podłożu spełniają warunek mrozoodporności.

Uwaga: Zakres robót zgodnie z przedmiarem robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej; tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 385.000,00 zł, co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2;
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowy drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni co najmniej 2.000 m² i min. klasy L oraz min. kategorii KR1 co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2;
b) dysponują :
 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności, co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI i VII SWZ. Oświadczenie
to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert.
Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisane podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
Wzór oświadczenia określa załącznik Nr 2.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
3. Wadium wnosi się na okres związania ofertą.
4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy Skępe Oddział Ostrowite Nr 15 9546 0004 2003 0010 2990 0005 z podaniem w tytule wpłaty „Wadium - zamówienie publiczne nr 271.5.2022 ”. Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku zamawiającego.
6. Oryginał dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty.
7. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczenia udzielonego przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć do oferty w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy zawiera załącznik Nr 6 § 19 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15.09.2022 r. r. do godz. 10.00 za pośrednictwem za pośrednictwem systemu miniPortal wg zasad określonych w rozdziale II niniejszej SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.