Ogłoszenie z dnia 2023-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00288367/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00300963/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa butelek jedno i wielorazowych oraz smoczków jednorazowych – 2 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351375886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wielicka 265
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-663
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 333 96 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@usdk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalzdrowia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://usdk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa butelek jedno i wielorazowych oraz smoczków jednorazowych – 2 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07961257-1a52-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00288367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-2-145/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 603702,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Smoczki jednorazowego użytku4.5.3.) Główny kod CPV: 33711770-5 - Smoczki i gryzaczki dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 332170,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Butelki jedno i wielorazowego użytku4.5.3.) Główny kod CPV: 33711770-5 - Smoczki i gryzaczki dla niemowląt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
4.5.5.) Wartość części: 271532,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu nr 1 (Smoczki jednorazowego użytku ) wpłynęła 1 oferta z Firmy: ANMAR Sp. z o.o. ul. Strefowa 22, 43-100 Tychy wartość brutto oferty 404 407,50 zł Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia brutto 348 778,50 zł.
Uzasadnienie:
W zadaniu nr 2 (Butelki jedno i wielorazowego użytku ) wpłynęła 1 oferta z Firmy: ANMAR Sp. z o.o. ul. Strefowa 22, 43-100 Tychy wartość brutto oferty 394 726,07zł Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia brutto 333 984,98 zł.
Postępowanie w Zadaniu nr 1 i 2 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 385150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie:
W zadaniu nr 2 (Butelki jedno i wielorazowego użytku ) wpłynęła 1 oferta z Firmy: ANMAR Sp. z o.o. ul. Strefowa 22, 43-100 Tychy wartość brutto oferty 394 726,07zł Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia brutto 333 984,98 zł.
Postępowanie w Zadaniu nr 1 i 2 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Pzp „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320915,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont izolacji przeciwwodnej pawilonu D-17 AGH w Krakowie - etap I - KC-DE-zp.272-593/25
- Dostawy kamer wewnętrznych wraz z rejestratorami i ich wymiana w miejsce uszkodzonych w budynkach: WFAIIS, MCB oraz dostawa 12 szt. kamer wewnętrznych i ich montaż w budynku WBBIB.
- Dostawa filamentów do drukarki 3D - KC-DE-zp.272-581/25
- Dostawa wyposażenia skoczka i wyposażenia wysokościowo - ratowniczego
- Remont pomieszczeń administracji w budynku DS-2 (21-2) Osiedla Studenckiego Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z pielęgnacją w ramach realizacji projektu Budżetu Obywatelskiego pn.: "Skwerek przy Młynówce", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.