Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00262665/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego” (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24)-Postępowanie powtórzone
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11207311.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego” (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24)-Postępowanie powtórzone2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c29f18b-e5af-436b-a543-d4ef1d3c0e16
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064318/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Krakowskim"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027. Udział środków UE-85%2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262665
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych do szkół Powiatu Krakowskiego realizujących projekt „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego” (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24), realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027.
2) W ramach niniejszego zamówienia, Zamawiający przewiduje zakup i sukcesywną dostawę niżej wymienionych materiałów biurowych w maksymalnej ilości:
- Długopis – do 400 sztuk,
- Notes A4 kratka – do 400 sztuk,
- Ołówek z gumką – do 400 sztuk,
- Teczka A4 gruba/przestrzenna z gumką – do 400 sztuk.
3) Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części. W skład zamówienia wchodzą:
a) Długopis
• kolor wkładu: niebieski lub czarny,
• wkład długopisu wymienny lub nie,
b) Ołówek
• ołówek syntetyczny z gumką,
• ołówek grafitowy,
• długość minimum 13 cm,
c) Zeszyt
• format A5,
• minimum 80 kartek w kratkę,
d) Teczka skrzydłowa
• format A4 – teczka do przechowywania dokumentów w formacie A4.
• teczka na rzep,
• grzbiet o szerokości minimum 2 cm.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zawarte są w:
a) projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ,
b) opisie przedmiotu zamówienia, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192123-9 - Długopisy z końcówką z włókna
30192130-1 - Ołówki
22815000-6 - Notatniki
22852100-8 - Okładki na akta
22850000-3 - Skoroszyty i podobne wyroby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8244,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8244,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8244,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Włodzimierz Leszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 678-007-81-61
7.3.3) Ulica: Nad Drwiną 8B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-741
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
jakie przetargi wygrała firma
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8244,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Organizacja konferencji "Edukacyjna Gmina Małopolski"
- 89/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części
- "Zakup nowego oprogramowania do systemu backupu dla Starostwa Powiatowego w Krakowie"
- Opracowanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn. "Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji energetycznej w budynkach Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie ul. Skarbowej 1 i al. Focha 33"
- Zakup i dostawa nici chirurgicznych II
- Wymiana balustrad oraz pochwytów na głównej i bocznych klatkach schodowych w budynku W-1 (10-20) WIL Politechnika Krakowska ul. Warszawska 24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Dostawa artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
- Doposażenie nowo utworzonych miejsc dla dzieci w Żłobku Gminnym "Lubisiowa Kraina" w Lubiczu Górnym w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029.
- Dostawa materiałów procesowych (biurowych i papierniczych) dla uczestników i uczestniczek projektu pn. Program Rozwoju Kompetencji Osób Dorosłych - K(A)FE
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.