Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00241142/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00248525/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00251085/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu do zbierania odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łącko
1.5.2.) Miejscowość: Łącko
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 444 55 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_zgk@lacko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl, www.lacko.pl/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu do zbierania odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f379c0c3-325e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003985/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup samochodu do zbierania odpadów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241142/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód do zbierania odpadów winien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 450 ze zm.) oraz warunki dopuszczenia do ruchu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Samochód powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych.
Samochód winien być bez wad technicznych i prawnych, zarejestrowany w kraju lub z możliwością rejestracji w kraju. Wyposażony w takie elementy jak: trójkąt ostrzegawczy, gaśnica.
Minimalne wymagania techniczne dla samochodu do zbierania odpadów:
Samochód winien posiadać parametry nie gorsze niż:
1. Silnik z normą emisji spalin nie gorszą niż EURO 5
2. DMC 18 Mg
3. Zabudowa dwukomorowa o łącznej pojemności komór 10-18 m³ (pojemność mniejszej komory min. 3m³)
4. Moc znamionowa min. 260 KB do 340 KM
5. Kabina klimatyzowana, min. 2-miejscowa
6. Dwuosiowy z napędem na tylną oś, z kołami bliźniaczymi na tylnej osi
7. Skrzynia biegów manualna lub automatyczna
8. ABS, ASR lub ABS i mechaniczna blokada mostu napędowego
9. Posiadający 2 stopnie dla ładowaczy
10. Urządzenie wrzutowe hydrauliczne lub elektryczno-mechaniczne na pojemniki o pojemności 110 l-1100 l
11. Wyłącznik zasilania głównego
12. Oświetlenie ostrzegawcze (kogut)
13. Radio, głośnik, antena
14. Oświetlenie robocze na tyle pojazdu
15. Opony o stanie zużycia max 40%-50%
16. Wyposażony w działający system monitorowania, składający się z rejestratora i dwóch kamer: w kabinie kierowcy i na zasypie śmieciarki
17. Rok produkcji: nie starszy niż 2010 do 2015
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercedes Martruck Pojazdy Specjalne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364516109
7.3.3) Ulica: J. Londzina 47
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Bała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-382
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MERCEDES MARTRUCK POJAZDY SPECJALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MERCEDES MARTRUCK POJAZDY SPECJALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-21INNE PRZETARGI ŁĄCKO
więcej: przetargi ŁĄCKO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.