eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Dostawa i montaż automatu biletowego



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż automatu biletowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 2634331

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż automatu biletowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2418a4fc-4d2b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000400/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa i montaż automatu biletowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 Oś 4 Regionalna polityka energetyczna Działanie 4.5 Niskoemisyjny transport miejski Poddziałanie 4.5.1 Niskoemisyjny transport miejski – zit

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawą zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki jest art. 305 pkt 2 uPzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Postępowanie prowadzone uprzednio w trybie podstawowym (znak sprawy WZP.271.49.2021) zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 uPzp z uwagi na fakt iż nie złożono wówczas żadnej oferty. Warunki zamówienia określone w niniejszym zaproszeniu ne zostały w istotny sposób zmienione, w szczególności w zakresie przedmiotu zamówienia, terminu wykonania zamówienia, przesłanek wykluczenia, warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczeń i dokumentów żądanych w trakcie postępowania.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2021/BZP 00268873/01

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.53.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 158338,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 1 sztuki automatu biletowego stacjonarnego o minimalnych parametrach opisanych w niniejszym dokumencie.
Lokalizacja automatu biletowego: Wieliczka ul. Dembowskiego 7b działka 186/3 obręb 1 Wieliczka, wewnątrz budynku punktu obsługi pasażerskiej.
2. Wykonawca wraz z automatem dostarczy dodatkowo komplet kaset zapasowych na monety i banknoty (1 komplet stanowi: 1 kaseta na monety i 1 kaseta na banknoty).
3. Wykonawca doprowadzi zasilanie elektryczne w celu podłączenia automatu.
4. Wykonawca po wykonaniu prac przyłączeniowych oraz montażu zobowiązany jest odtworzyć nawierzchnię (drogi, chodnika, trawnika, itp.) do stanu sprzed montażu.
5. Dostarczony automat musi zawierać kompletne okablowanie, by możliwe było poprawne i zupełne uruchomienie całości rozwiązania.
6. Wykonawca winien dostarczyć dokumentację powykonawczą obejmującą wszystkie etapy procesu instalacji, konfiguracji i wdrożenia wszystkich elementów zamówienia, w tym schematy elektryczne i dokumentację pomiarów elektrycznych (pomiary skuteczności zerowania).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje również instruktaż wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie instalacji, konfiguracji i obsługi automatu biletowego niezbędny do prawidłowego użytkowania. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której instruktaż związany np. z techniką montażu może odbywać się podczas montażu urządzeń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
8. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone automaty, minimum na okres 60 miesięcy.
9. Wykonawca w okresie gwarancji jest zobowiązany do dodatkowych czynności konserwacyjnych w postaci: okresowych przeglądów technicznych oraz okresowych przeglądów konserwacyjnych. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne dodatkowe wynagrodzenie. Na okoliczność czynności wykonywanych w ramach poszczególnych przeglądów Wykonawca jest zobowiązany sporządzić protokół i dostarczyć go najpóźniej następnego dnia roboczego po przeprowadzonych czynnościach.
9.1.1) Przegląd techniczny automatu będzie polegał na co najmniej raz na 6 miesięcy licząc od daty odbioru określonego automatu sprawdzeniu stanu technicznego podzespołów oraz obudowy, a w przypadku wykrycia nieprawidłowości ich natychmiastowego usunięcia.
9.1.2) Przegląd konserwacyjny automatu będzie polegał na oczyszczeniu podzespołów automatem z zalegających zanieczyszczeń, w tym z kurzu oraz dokonaniu konserwacji elementów ruchomych w automatach, uwzględniając przy tym elementy podzespołów odpowiedzialnych za wydruk i funkcjonowanie gotówki w automacie, wykonywany z częstotliwością co najmniej raz na 12 miesięcy licząc od daty odbioru określonego automatu. Okresowego czyszczenia obudowy automatu oraz bezpośredniego otoczenia automatu, w tym, usuwania powstałych graffiti, rysunków, napisów oraz innego rodzaju elementów będących skutkiem aktów wandalizmu  oraz, w razie konieczności, odtworzenia właściwych kolorów elementów obudowy, wykonywanych z częstotliwością co najmniej raz w miesiącu w okresie od października do marca, oraz co najmniej raz na dwa miesiące w okresie od kwietnia do września.
10. Wykonawca zapewni możliwość korzystania przez Zamawiającego z nieodpłatnej pomocy technicznej producenta urządzeń w okresie min. 60 miesięcy używania.
11. Dostarczony automat musi być wyposażony w komplet materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do pracy urządzenia tak, aby w momencie odbioru przez Zamawiającego można było rozpocząć standardowe korzystanie z urządzenia. Pod pojęciem „materiały eksploatacyjne" rozumie się tusze, tonery, taśmy, papier. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć po 20 rolek papieru. Wzór papieru Wykonawca otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy.
12. Zamontowany automat musi współpracować z systemem MKA i musi realizować wszystkie funkcje przewidziane w tym systemie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170289,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170289,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170289,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNICARD S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 676-00-77-394

7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 162

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-435

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170289,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.