eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa przeprowadzenia kursów podnoszących kompetencje z zakresu zielonej transformacji - kurs korekcji racic i kurs groomerski od podstaw - liczba części 2



Ogłoszenie z dnia 2025-07-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia kursów podnoszących kompetencje z zakresu zielonej transformacji - kurs korekcji racic i kurs groomerski od podstaw – liczba części 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.kaczmarek@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia kursów podnoszących kompetencje z zakresu zielonej transformacji - kurs korekcji racic i kurs groomerski od podstaw – liczba części 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42e3fd99-dba1-404e-9aa0-3ecfdcd2cc97

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093585/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Kurs korekcji racic

1.3.15 Usługa organizacji kursu groomerskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektów FERS.01.05-IP.08-0398/23 a) „Najlepsi z natury! Kształcenie na potrzeby gospodarki”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293864

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.262.1368.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – kurs korekcji racic
LP. TEMAT SZKOLENIA/KURSU LICZBA GODZIN NA EDYCJĘ LICZBA EDYCJI PRZEWIDYWANA LICZBA OSÓB
W GRUPIE
1. Kurs korekcji racic 30 10 śr. 10
TRYB REALIZACJI SZKOLENIA: Co do zasady (z uwagi na specyfikę) szkolenie zostało zaplanowane w formie stacjonarnej w siedzibie Wykonawcy lub miejscu wskazanym przez Wykonawcę posiadającym odpowiednie zaplecze techniczne.

Liczba godzin zajęć teoretycznych: 18h
Liczba godzin zajęć praktycznych: 12h

Z uwagi na intensywność i praktyczny charakter szkolenia w przypadku szkoleń odbywających się w odległości mniejszej niż 50 km od siedziby Zamawiającego (czyli wymagających codziennego dojazdu) czas trwania szkolenia nie może być krótszy niż 5h dydaktycznych i nie może przekroczyć 8h dydaktycznych dziennie.

LICZEBNOŚĆ GRUPY: średnio 10 osób/grupa
ŁĄCZNA LICZBA EDYCJI: Zaplanowano 10 edycji szkolenia.
Ostateczna liczba uruchomionych edycji zależy od zainteresowania kursem. Jednocześnie przewiduje się możliwość zwiększenia łącznej liczby edycji o 2 dodatkowe edycje.
GRUPA DOCELOWA: Studenci i studentki Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
CEL SZKOLENIA: Celem szkolenia jest wzbogacenie kompetencji/kwalifikacji zawodowych uczestników/czek o praktyczne umiejętności pielęgnacji bydła. Rozwiązania i bezpośrednio wykorzystywane informacje zdobyte podczas szkolenia dadzą uczestnikom/czkom wiedzę teoretyczną oraz pokażą w jaki sposób można zastosować to w praktyce. Skupią się na właściwym przeprowadzaniu zabiegu korekcji racic. Nauczą się jak podejmować racjonalne i przemyślane decyzje, kwalifikować do zabiegu, rozpoznawać kulawizny etc. Kurs zakończony jest egzaminem, a uczestnicy po zaliczeniu egzaminu otrzymują certyfikat ukończenia kursu.
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA/KURSU: • Wprowadzenie teoretyczne
• Anatomia bydła
• Choroby i zaburzenia zwierzęce
• Charakterystyka i rozpoznawanie kulawizn
• Zasady oceny kwalifikowalności do zabiegu
• Narzędzia wykorzystywane podczas zabiegu i ich dobór
• Zajęcia praktyczne na materiale martwym
• Zajęcia pokazowe na żywym inwentarzu
• BHP w trakcie zabiegu
• Zajęcia praktyczne
PLANOWANY OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Od dnia podpisania umowy do 30.06.2029 r. dla projektu „Najlepsi z natury! Kształcenie na potrzeby gospodarki”.

W cenie oferty ujęte powinny zostać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Na całkowity koszt szkolenia składają się w szczególności:
• czas pracy trenera/ki/ów i prowadzenia zajęć,
• przeprowadzenia testów/rozmów poziomujących (jeżeli jest konieczne),
• koszty dojazdu, wyżywienia i ewentualnego zakwaterowania trenera/ki/ów,
• koszty dojazdu, wyżywienia i ewentualnego zakwaterowania studentów/ek (uczestników szkolenia) w przypadku szkolenia odbywającego się w odległości większej lub równej 50 km od siedziby Zamawiającego,
• koszt dojazdu w przypadku szkolenia odbywającego się w odległości mniejszej niż 50 km od siedziby Zamawiającego,
• koszt przygotowania dokumentów (m.in. materiały dydaktyczne, dziennik, lista, certyfikaty),
• podatki,
• inflacja,
• inne niezbędne do efektywnego przeprowadzenia kursu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczebności grupy.

Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia (dot. kursów realizowanych w odległości większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego) jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom i uczestniczkom kursów:
a) Wyżywienia w trakcie realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych.
 Wyżywienie powinno obejmować trzy posiłki: śniadanie, dwudaniowy obiad, kolacja.
 Wielkość porcji na osobę nie może być mniejsza niż:

Posiłek Gramatura:
Śniadanie
pieczywo 150 g
dod. (masło) 30 g
dod. (ser, pomidor, ogórek) 150g
danie ciepłe (np. jajecznica, naleśniki) 140 g
Napoje gorące 250 ml
Obiad (2 daniowy)
zupa 400 ml
dod. mięsny 150 g
dod. obiadowy (np. ziemniaki) 200 g
surówka 120 g
napoje zimne 250 ml
Kolacja
pieczywo 150 g
Dod. (masło) 30 g
Dod. (ser, pomidor, ogórek) 150 g
wędlina 100 g
Napoje gorące 250 ml
Przerwa kawowa (2 w ciągu dnia)
Napoje gorące kawa/herbata do wyboru 250 ml
Dod. do kawy i herbaty (mleko w dzbanuszku lub jednorazowych pojemniczkach), cukier, cytryna świeża w plasterkach
Woda gazowana/niegazowana do wyboru 500 ml
Ciastka, ciasto różne rodzaje 150 g


 Szczegółowe uzgodnienia dotyczące posiłków zostaną ustalone z wyłonionym Wykonawcą i wpisane do umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia posiłków wegetariańskich, takie zapotrzebowanie zostanie zgłoszone Wykonawcy zgodnie z zaproponowanym terminem w kryterium oceny ofert nr 3 tj. „liczba dni na potwierdzenie realizacji szkolenia” przed datą rozpoczęcia szkolenia.
 Uwaga
Zaleca się, aby kawa do przygotowania serwisu kawowego posiadała certyfikat Fairtrade lub inny równoważny certyfikat, który potwierdza, że drobni producenci/rolnicy otrzymali przynajmniej cenę minimalną zapewniającą im zwrot kosztów produkcji i godziwe wynagrodzenie, wypłacona została im roczna premia Fairtrade lub równoważna premia na projekty rozwojowe wspierające społeczność lokalną, zapewniona jest możliwość udzielania prefinansowania zakupu kawy przez grupę producencką, zapewnione są odpowiednie warunki socjalne zgodnie z Konwencjami Międzynarodowej Organizacji Pracy (ochrona praw kobiet i przeciwstawianie się ich dyskryminacji, zakaz pracy przymusowej i niewykorzystywanie pracy dzieci, wolność zrzeszania się, bezpieczeństwo i ochrona zdrowia) oraz przestrzegane są standardy środowiskowe (producent ocenia swoje oddziaływanie na środowiskowo i tworzy plan jego minimalizacji, stopniowe ograniczanie użycia w rolnictwie środków chemicznych, zakaz stosowania GMO, stopniowe wdrażanie zrównoważonych systemów zagospodarowania odpadów, zapobieganie pożarom lasów).
 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący usługę cateringową, posiadał aktualną decyzję o zatwierdzeniu zakładu wydaną przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo, w czasie realizacji umowy, do żądania przedłożenia ww. dokumentu na każde wezwanie zamawiającego.
 Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizujący usługę cateringową, posiadał aktualne zaświadczenie o wpisie zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej wydane przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wystawione na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo, w czasie realizacji umowy, do żądania przedłożenia ww. dokumentu na każde wezwanie zamawiającego.

b) Noclegu.
 Noclegi należy zapewnić w pokojach maksymalnie trzyosobowych, z węzłem sanitarnym, osobno dla kobiet i dla mężczyzn.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 393000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – kurs groomerski od podstaw
LP. TEMAT SZKOLENIA/KURSU LICZBA GODZIN NA EDYCJĘ LICZBA EDYCJI PRZEWIDYWANA LICZBA OSÓB
W GRUPIE
1. Kurs groomerski od podstaw 40 10 śr. 12
TRYB REALIZACJI SZKOLENIA: Co do zasady (z uwagi na specyfikę) szkolenie zostało zaplanowane w formie stacjonarnej w siedzibie Wykonawcy (w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego). Teoria będzie przekazywana podczas zajęć praktycznych.
LICZEBNOŚĆ GRUPY: średnio 12 osób/edycja
Każda edycja szkolenia powinna być realizowana w mniejszych podgrupach - minimum 2 podgrupy/edycja. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia szkolenia dla całej grupy tj. 12 osób w jednym czasie w zależności od zasobów Wykonawcy.
Organizacja szkolenia
Wykonawca zapewnia:
Min. 1 psa na 2ch studentów
Min. 1 stanowisko na 2ch studentów
Min. 1 trenera na 4ch studentów
ŁĄCZNA LICZBA EDYCJI: Zaplanowano 10 edycji szkolenia.
Ostateczna liczba uruchomionych edycji zależy od zainteresowania kursem. Jednocześnie przewiduje się możliwość zwiększenia łącznej liczby edycji o 6 dodatkowych edycji.
GRUPA DOCELOWA: Studenci i studentki Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
CEL SZKOLENIA: Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych z zakresu podstawowej pielęgnacji zwierząt. Uczestnicy/czki szkolenia zdobędą doświadczenie w obsłudze różnorodnych ras psów, dowiedzą się jak przeprowadzić zabiegi higieniczne i pielęgnacyjne oraz jak korzystać z narzędzi i sprzętu groomingowego.
Uczestnicy kursu po zakończeniu szkolenia otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu.
MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA/KURSU: Oczekiwany zakres merytoryczny szkolenia/kursu:
• nauka podstawowych umiejętności, takich jak: czesanie, wyczesywanie kołtunów, obcinanie pazurów, oczyszczanie uszu, higiena zębów, kąpiele wraz z odpowiednim doborem szamponu do rodzaju sierści, suszenie, podstawy pracy maszynką i nożyczkami,
• strzyżenie, modelowanie: dobieranie fryzury do konkretnej rasy i budowy ciała, dopasowanie kosmetyków,
• narzędzioznawstwo, wyposażenie salonu groomerskiego, zasady BHP, behawioryzm, radzenie sobie z psami agresywnymi, minimalizowanie stresu u psów podczas wizyty w salonie,
• prowadzenie salonu, radzenie sobie z trudnymi Klientami, organizacja salonu, reklama, wizerunek firmy w social mediach.
PLANOWANY OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Od dnia podpisania umowy do 30.06.2029 r. dla projektu „Najlepsi z natury! Kształcenie na potrzeby gospodarki”.
Z uwagi na grupę docelową Zamawiający planuje realizację szkoleń rok rocznie w okresie lipiec-wrzesień, począwszy od sierpnia 2025 roku.

W cenie oferty ujęte powinny zostać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Na całkowity koszt szkolenia składają się w szczególności:
• czas pracy trenera/ki/ów i prowadzenia zajęć,
• czas pracy osoby pełniącej funkcję pomocy trenera,
• przeprowadzenia testów/rozmów poziomujących (jeżeli jest konieczne),
• koszty dojazdu, wyżywienia i ewentualnego zakwaterowania trenera/ki/ów,
• koszt przygotowania dokumentów (m.in. materiały dydaktyczne, dziennik, lista, certyfikaty),
• podatki,
• inflacja,
• inne niezbędne do efektywnego przeprowadzenia kursu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczebności grupy.
4. Zamawiający wymaga, aby czynności administracyjno-biurowe wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) . Sposób weryfikacji zatrudnienia oraz uprawnienia w zakresie kontroli spełnienia wyżej wskazanego wymogu i sankcje w przypadku jego niespełnienia, Zamawiający opisał w załączniku do SWZ – projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 270864,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ ceny wszystkich złożonych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.