Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229538/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 17 elementów szkła z grafiką oraz środka mocującego tj. kleju neutralnego na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 085 711 08 76
1.5.8.) Numer faksu: 085 711 20 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 17 elementów szkła z grafiką oraz środka mocującego tj. kleju neutralnego na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-933e719a-2b4a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001226/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa 17 elementów szkła z grafiką oraz środka mocującego na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229538/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.61.2021.PK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1013065,51 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30841,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 17 elementów szkła z grafiką oraz środka mocującego tj. kleju neutralnego, elastycznego na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli ul. Augustowska 2, 16-150 Suchowola. Na przedmiot zamówienia składa się 17 elementów o łącznej powierzchni ok. 61 m², szkło opti white o grubości 6 mm, hartowanych, ze szlifowanymi krawędziami oraz nadrukowaną w technologii UV grafiką, dostarczoną przez Zamawiającego w terminie wskazanym w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39299200-6 - Szkło bezodpryskowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24910000-6 - Kleje
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy p.z.p., zewzględu na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22554,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39975,00 PLN
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa lekkiego specjalnego pojazdu rozpoznawczo-ratowniczego tupu pick-up "SLRr" z napędem terenowym wraz z wyposażeniem dla KP PSP Sokółka.
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby utworzenia Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Sokółce
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9 miejscowego, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, współfinansowanych ze środków PFRON.
- Dostawa specjalnego pojazdu typu UTV dla KP PSP Sokółka.
- Rozbudowa odcinka dróg powiatowych 1405B i 1420B na terenie gminy Korycin w powiecie sokólskim
- Przebudowa ul. 1-ego Maja w Sokółce wraz z infrastrukturą techniczną - etap II
więcej: przetargi w Sokółce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





