Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310034/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
- 2022/BZP 00319986/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz przedszkoli na terenie Gminy Dolice, w roku szkolnym 2022/2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Dolice
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 915640129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.dolice.pl/zamowienie/dowoz-i-odwoz-uczniow-do-szkol-oraz-przedszkoli-na-terenie-gminy-dolice-w-roku-szkolnym-2022-201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz przedszkoli na terenie Gminy Dolice, w roku szkolnym 2022/2023.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ac6b273-1ed6-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007098/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz przedszkoli na terenie Gminy Dolice, w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310034/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz uczniów (w dni, w których zgodnie z przepisami o organizacji roku szkolnego odbywać się będą zajęcia szkolne) do szkół oraz punktów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Dolice z miejscowości znajdujących się na terenie gminy Dolice, tj. na trasie Ziemomyśl B – Ziemomyśl A – Sądów – SP Dolice:
- rozpoczęcie usługi w miejscowości Ziemomyśl B (przewóz do szkół w Dolicach)- zakończenie usługi w miejscowości Ziemomyśl B, zakładana średnia dzienna długość trasy około 70,6 km.
Od wybranego oferenta zamawiający wymagać będzie również zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. Opieka musi być sprawowana przez osobę inną niż kierowca.
Wstępny harmonogram dowozów i opis trasy przedstawia tabela zawarta w załączniku nr 6 do niniejszej SWZ.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy, Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 45 miejsc siedzących.
Zamawiający zastrzega, że dzieci dowożone do szkoły są w wieku szkolnym oraz przedszkolnym.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dziennej długości tras (zwiększyć lub zmniejszyć) w zależności od tygodniowego rozkładu zajęć szkolnych w poszczególnych szkołach, wyników kwalifikacji uczniów uczestniczących w realizowanym przez Zamawiającego projektach oraz w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w momencie rozpoczęcia niniejszego postępowania przetargowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy zgodnie z treścią art. 456 ustawy PZP.
Zamawiający przyjmie długość trasy od miejsca rozpoczęcia usługi (pierwszy przystanek związany z dowozem do szkół) do miejsca zakończenia usługi (ostatni przystanek związany z odwozem uczniów). Zamawiający odmówi zapłaty za dojazd do miejsca rozpoczynania usługi i powrót pojazdu do miejsca postoju (garażowania).
Uwaga:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wybranemu wykonawcy wykonania usługi w ilościach większych niż wynika to z załącznika nr 6 do niniejszej SWZ, jeżeli taka konieczność wyniknie w trakcie realizacji umowy, a Zamawiający w momencie rozpoczęcia niniejszej procedury przetargowej nie mógł tego przewidzieć. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania i do rozliczenia przyjmie stawki przyjęte w postępowaniu przetargowym (arkusz kalkulacyjny zawarty w załączniku nr 6).
Zlecenie, o którym mowa wyżej, wykonania usługi w ilościach większych niż opisano w załączniku nr 6 do SWZ, nie może przekroczyć 50 % długości trasy określonej w załączniku nr 6 (50% dotyczy wymiaru tygodniowego długości trasy).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wybranemu wykonawcy wykonania usługi w ilościach mniejszych niż wynika to z załącznika nr 6 do niniejszej SWZ, jeżeli taka konieczność wyniknie w trakcie realizacji umowy, a Zamawiający w momencie rozpoczęcia niniejszej procedury przetargowej nie mógł tego przewidzieć. Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonania i do rozliczenia przyjmie stawki przyjęte w postępowaniu przetargowym (arkusz kalkulacyjny zawarty w załączniku nr 6).
Zlecenie, o którym mowa wyżej wykonania usługi w ilościach mniejszych niż opisano w załączniku nr 6 do SWZ, nie może przekroczyć 35 % długości trasy określonej w załączniku nr 6 (35% dotyczy wymiaru tygodniowego długości trasy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostały złożone trzy oferty.Z postępowania, na podstawie art. 226 pkt 3) i pkt 4) ustawy prawo zamówień publicznych, odrzucono ofertę wykonawcy Usługi Transportowe Lilia Szurgot, Pęzino 27B, 73-131 Pęzino.
Pozostałe dwie oferty zostały złożone przez:
1) Piotr Bończał Przewozy Osobowe, Krąpiel 15/3, 73-131 Pęzino – cena ofertowa brutto: 355.454,45 zł,
2) Przewóz Osób „POL-BUS”, Tomasz Sochacki, ul. Krótka 5, 73-132 Suchań – cena ofertowa brutto: 360.340,42 zł.
Ze złożonych, nieodrzuconych ofert, oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania tj. 148.606,83 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego
postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI DOLICE
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów użyteczności publicznej Gminy Dolice w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa paliwa - oleju napędowego ON dla Gminy Dolice, w okresie 12 m-cy
- Dowóz i odwóz podopiecznych z terenu Gminy Dolice do Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Dolicach w 2026 roku.
- Realizacja usług cateringowych - przygotowanie i dostarczenie posiłków dla mieszkańców Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Dolicach w 2026 roku
więcej: przetargi DOLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Dołhobyczowie w 2026 roku
- Publiczny Transport Zbiorowy organizowany przez Gminę Łubianka
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych położonych na terenie Gminy Stoczek oraz odwóz po zajęciach w 2026 roku - cz.I
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu "Usługi społeczne i zdrowotne w gminie Czarna Dąbrówka"
- Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu gminy Kłodawa w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





