Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00268087/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
- 2023/BZP 00122143/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie pomiarów 5-cioletnich instalacji elektrycznej oraz odgromowej w budynkach i lokalach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002809929
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 221 20 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbk.elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbk_elblag1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie pomiarów 5-cioletnich instalacji elektrycznej oraz odgromowej w budynkach i lokalach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-164f03b3-080c-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000492/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Wykonanie pomiarów 5-cioletnich instalacji elektrycznej oraz odgromowej w budynkach i lokalach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268087/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-11/TT/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 122199,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Wykonanie pomiarów 5-cioletnich instalacji elektrycznej oraz odgromowej w budynkach
i lokalach mieszkalnych administrowanych przez Punkt Obsługi Najemców Nr I przy ul. Jaśminowej 3-5-7 w Elblągu
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Przeprowadzenie pomiaru wewnętrznej linii zasilającej oraz instalacji odgromowej (jeśli występuje w budynku) w budynkach mieszkalnych i użytkowych, w zakresie:
• pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej impedancji pętli zwarcia
• pomiary rezystancji izolacji obwodów I-fazowych,
• pomiary rezystancji izolacji obwodów III-fazowych,
• pomiary wyłączników różnicowoprądowych,
• pomiary instalacji piorunochronnej (odgromowej),
• pomiary skuteczności złącz, tablic,
• pomiary natężenia opraw w ciągach komunikacyjnych
2. Przeprowadzenie wewnętrznej linii zasilającej w lokalach mieszkalnych i użytkowych, w zakresie:
• pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej impedancji pętli zwarcia,
• pomiary rezystancji izolacji obwodów I-fazowych,
• pomiary rezystancji izolacji obwodów III-fazowych,
• pomiary wyłączników różnicowoprądowych,
• pomiary samoczynnego wyłączania zasilania,
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 71.31.41.00-3, 71.35.52.00-3, 71.35.50.00-1
3) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15 listopada 2022r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355200-3 - Wykonywanie badań
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 21599,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Wykonanie pomiarów 5-cioletnich instalacji elektrycznej oraz odgromowej w budynkach
i lokalach mieszkalnych administrowanych przez Punkt Obsługi Najemców Nr II przy ul. Malborskiej 32 w Elblągu
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Przeprowadzenie pomiaru wewnętrznej linii zasilającej oraz instalacji odgromowej (jeśli występuje w budynku) w budynkach mieszkalnych i użytkowych, w zakresie:
• pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej impedancji pętli zwarcia
• pomiary rezystancji izolacji obwodów I-fazowych,
• pomiary rezystancji izolacji obwodów III-fazowych,
• pomiary wyłączników różnicowoprądowych,
• pomiary instalacji piorunochronnej (odgromowej),
• pomiary skuteczności złącz, tablic,
• pomiary natężenia opraw w ciągach komunikacyjnych
2. Przeprowadzenie wewnętrznej linii zasilającej w lokalach mieszkalnych i użytkowych, w zakresie:
• pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej impedancji pętli zwarcia,
• pomiary rezystancji izolacji obwodów I-fazowych,
• pomiary rezystancji izolacji obwodów III-fazowych,
• pomiary wyłączników różnicowoprądowych,
• pomiary samoczynnego wyłączania zasilania,
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 71.31.41.00-3, 71.35.52.00-3, 71.35.50.00-1
3) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15 listopada 2022r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355200-3 - Wykonywanie badań
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 24099,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Wykonanie pomiarów 5-cioletnich instalacji elektrycznej oraz odgromowej w budynkach
i lokalach użytkowych administrowanych przez Punkt Obsługi Najemców Nr II przy ul. Malborskiej 32 w Elblągu
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Przeprowadzenie pomiaru wewnętrznej linii zasilającej oraz instalacji odgromowej (jeśli występuje w budynku) w budynkach użytkowych, w zakresie:
• pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej impedancji pętli zwarcia
• pomiary rezystancji izolacji obwodów I-fazowych,
• pomiary rezystancji izolacji obwodów III-fazowych,
• pomiary wyłączników różnicowoprądowych,
• pomiary instalacji piorunochronnej (odgromowej),
• pomiary skuteczności złącz, tablic,
• pomiary natężenia opraw w ciągach komunikacyjnych
2. Przeprowadzenie wewnętrznej linii zasilającej w lokalach mieszkalnych i użytkowych, w zakresie:
• pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej impedancji pętli zwarcia,
• pomiary rezystancji izolacji obwodów I-fazowych,
• pomiary rezystancji izolacji obwodów III-fazowych,
• pomiary wyłączników różnicowoprądowych,
• pomiary samoczynnego wyłączania zasilania,
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 71.31.41.00-3, 71.35.52.00-3, 71.35.50.00-1
3) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 15 listopada 2022r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355200-3 - Wykonywanie badań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355200-3 - Wykonywanie badań
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 76500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35733,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35733,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35753,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ramo Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223122369
7.3.3) Ulica: aleje Jerozolimskie 214
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35733,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40668,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40668,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40668,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ramo Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223122369
7.3.3) Ulica: aleje Jerozolimskie 214
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40668,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15830,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15830,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15830,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ramo Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223122369
7.3.3) Ulica: aleje Jerozolimskie 214
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15830,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- 29/2025 Dostawa odzieży i obuwia roboczego w 5 pakietach, na okres 12 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- Terapia dla wychowanków w ramach projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską, w ramach programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027.
- REMONT DACHU BUDYNKU NR 51 W KNW PRZY UL. SIKORSKIEGO W BRANIEWIE NA PODSTAWIE POSIADANEJ DOKUMENTACJI.
- ZP/18/2025-Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy paneli identyfikacyjnych metodą multiplex PCR
- 28/2025 Usługa wykonania pełnej, autoryzowanej obsługi serwisowej i utrzymania w ruchu: Angiografu Siemens Artis zee ceiling wraz ze stacją roboczą syngo X-WP i aparatów USG w WSZ
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - O/ZUS Elbląg
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa zbiornika retencyjnego w m. Pstrokonie, gmina Zapolice
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Świedziebnia w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wznowienie granic pasa drogi wojewódzkiej nr 560 relacji Brodnica - Rypin - Sierp - Bielsk
- Usługa geodezyjna polegająca na podziale działek położonych w Rejonie Nowogard w ciągu drogi S3 oraz S6
- Przebudowa drogi gminnej Nr 101726L od km 0+275 do km 0+360 ul. Nowa w Kąkolewnicy
- Usługi projektowe w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie Parku Leśnego wokół Fortu Tonie", dla ZZM w Krakowie
więcej: Usługi elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.