eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › Świadczenie usług w zakresie przygotowywania posiłków podopiecznym SOSW we Wschowie w roku szkolnym 2022/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie przygotowywania posiłków podopiecznym SOSW we Wschowie w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY IM. JANUSZA KORCZAKA WE WSCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000661026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 25

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 65 547 69 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw.wschowa.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sosw.wschowa.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f862f0a1-1348-11ed-acbd-46d0480cd9c4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie przygotowywania posiłków podopiecznym SOSW we Wschowie w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f862f0a1-1348-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00290150/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług w zakresie przygotowywania posiłków podopiecznym SOSW we Wschowie w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297021/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.SOSW/01/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania posiłków, w formie cateringu, dla przedszkolaków, uczniów i wychowanków SOSW we Wschowie, świadczona w następującym zakresie: Zadanie A – „Posiłki dla wychowanków internatu”: przygotowywanie I śniadań, II śniadań, dwudaniowych obiadów, podwieczorków i kolacji dla wychowanków internatu w SOSW we Wschowie. Szacunkowa liczba wychowanków wynosi 25 osób; Zadanie B – „Posiłki dla uczniów”: przygotowywanie dwudaniowych obiadów i podwieczorków dla uczniów SOSW we Wschowie. Szacunkowa liczba uczniów wynosi 40 osób; Zadanie C – „Posiłki dla dzieci uczęszczających do przedszkola”: przygotowywanie dwudaniowych obiadów i podwieczorków dla przedszkolaków SOSW we Wschowie. Szacunkowa liczba przedszkolaków wynosi 20 osób; Szacunkowa liczba dni w okresie obowiązywania umowy, w których odbywać się będą zajęcia szkolne, i tym samym, w których następować będzie realizacja niniejszego zamówienia — 160 dni. Ilość ta może różnić się od rzeczywistej liczby dni, w których wydawane będą posiłki z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Dzienna liczba wydawanych posiłków będzie określana w zależności od potrzeb Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem i zgłaszana Wykonawcy nie później niż do godz. 15:00 dnia poprzedzającego przygotowanie posiłku. Dla potrzeby oceny oferty Zamawiający podaje szacunkową łączną liczba 39 200 szt. posiłków do przygotowania w trakcie realizacji umowy :
160 dni x 25 I śniadań dziennie w ramach zadania A = 4 000 szt.
160 dni x 25 II śniadań dziennie w ramach zadania A = 4 000 szt.
160 dni x 65 obiadów dziennie w ramach zadania A i zadania B = 10 400 szt. 160 dni x 20 obiadów w ramach zadania C = 3 200 szt.
160 dni x 85 podwieczorków w ramach zadania A, zadania B i zadania C = 13 600 szt. 160 dni x 25 kolacji dziennie w ramach zadania A = 4 000 szt. Podana w ust. 4 powyżej liczba posiłków jest ilością szacunkową, przygotowaną na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącą zarazem wartość maksymalną zamówienia. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistej liczby zamówionych oraz dostarczonych posiłków. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości posiłków będących przedmiotem zamówienia, co nie może być podstawą do roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw lub odmowy zrealizowania zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania co najmniej 70% zakresu zamówienia. Przygotowane przez Wykonawcę poszczególne posiłki Zamawiający odbierać będzie jednorazowo dla wszystkich trzech zadań, własnym transportem i na własny koszt w następujących godzinach: I śniadanie: godz. 6:00-6:15, II śniadanie: godz. 6:00-6:15, obiad z podwieczorkiem i kolacją: godz. 11.30, odbiór kolacji niedzielnej w niedzielę godz.17.00-17:30. Wykonawca przygotowywać będzie posiłki we własnej, spełniającej wymogi norm sanitarnych kuchni, a następnie umieszczać je będzie w zapewnionych i dostarczonych przez Zamawiającego termosach. Szczegółowe wymagania dotyczące przygotowywanych posiłków zawiera Rozdział III SWZ oraz załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207204,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "U ADUSI" ADRIANA GRZESZCZUK-POLAŃSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380871944

7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 10

7.3.4) Miejscowość: Wschowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-02 do 2023-06-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.