eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parysów › Usługi aktywnej integracji w projekcie: "Program aktywizacji społecznej i zawodowej w gminie Parysów"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi aktywnej integracji w projekcie: „Program aktywizacji społecznej i zawodowej w gminie Parysów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parysów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 28

1.5.2.) Miejscowość: Parysów

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-441

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@parysow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parysow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://parysow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi aktywnej integracji w projekcie: „Program aktywizacji społecznej i zawodowej w gminie Parysów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a71651b-20fb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001216/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi aktywnej integracji w projekcie: „Program aktywizacji społecznej i zawodowej w gminie Parysów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265685/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 334602,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia - usługi aktywnej integracji o charakterze społecznym, edukacyjnym i zdrowotnym

4. Zadanie nr 1a – Trening integracji emocjonalnej - edycja 1
1) Trening obejmuje zagadnienia z zakresu integracji emocjonalnej, radzenia sobie z emocjami, budowania pozytywnego wizerunku
2) Usługa obejmuje łącznie 80 godzin dydaktycznych zajęć (40 h na 1 grupę)
3) 2 grupy zajęciowe (2 x 10 osób).
4) Forma przeprowadzonych szkoleń – szkolenie grupowe.
5) Łączna liczba osób – 20 osób.
6) Łączna liczba godzin dydaktycznych – 80.
7) Realizacja zadania: w terminie od dnia zawarcia umowy do 30.06.2022. r..

5. Zadanie nr 1b – Trening integracji emocjonalnej - edycja 2
1) Trening obejmuje zagadnienia z zakresu integracji emocjonalnej, radzenia sobie z emocjami, budowania pozytywnego wizerunku
2) Usługa obejmuje łącznie 80 godzin dydaktycznych zajęć (40 h na 1 grupę)
3) 2 grupy zajęciowe (2 x 10 osób).
4) Forma przeprowadzonych szkoleń – szkolenie grupowe.
5) Łączna liczba osób – 20 osób.
6) Łączna liczba godzin dydaktycznych – 80.
7) Realizacja zadania: w terminie od 1.07.2022 do 31.12.2022 r.


6. Zadanie nr 2a – Trening kompetencji życiowych - edycja 1
1) Trening obejmuje zagadnienia z zakresu kompetencji życiowych: planowania budżetu, organizowania czasu wolnego, zarządzania czasem, pisania pism urzędowych.
2) Usługa obejmuje łącznie 80 godzin dydaktycznych zajęć (40 h na 1 grupę)
3) 2 grupy zajęciowe (2 x 10 osób).
4) Forma przeprowadzonych szkoleń – szkolenie grupowe.
5) Łączna liczba osób – 20 osób.
6) Łączna liczba godzin dydaktycznych – 80.
7) Realizacja zadania: w terminie od dnia zawarcia umowy do 30.06.2022 r.


7. Zadanie nr 2b – Trening kompetencji życiowych - edycja 2
1) Trening obejmuje zagadnienia z zakresu kompetencji życiowych: planowania budżetu, organizowania czasu wolnego, zarządzania czasem, pisania pism urzędowych.
2) Usługa obejmuje łącznie 80 godzin dydaktycznych zajęć (40 h na 1 grupę)
3) 2 grupy zajęciowe (2 x 10 osób).
4) Forma przeprowadzonych szkoleń – szkolenie grupowe.
5) Łączna liczba osób – 20 osób.
6) Łączna liczba godzin dydaktycznych – 80.
7) Realizacja zadania: w terminie od 1.07.2022 r. do 31.12.2022 r.


8. Zadanie nr 3a – Trening kompetencji społecznych / postaw przedsiębiorczych - edycja 1
1) Trening obejmuje zagadnienia z zakresu rozwoju kompetencji społecznych, asertywności, komunikacji, budowania postaw przedsiębiorczych, aktywnego poszukiwania pracy i budowy ścieżki kariery
2) Usługa obejmuje łącznie 80 godzin dydaktycznych zajęć (40 h na 1 grupę)
3) 2 grupy zajęciowe (2 x 10 osób).
4) Forma przeprowadzonych szkoleń – szkolenie grupowe.
5) Łączna liczba osób – 20 osób.
6) Łączna liczba godzin dydaktycznych – 80.
7) Realizacja zadania: w terminie od dnia zawarcia umowy do 30.06.2022. r..


9. Zadanie nr 3b – Trening kompetencji społecznych / postaw przedsiębiorczych - edycja 2
1) Trening obejmuje zagadnienia z zakresu rozwoju kompetencji społecznych, asertywności, komunikacji, budowania postaw przedsiębiorczych, aktywnego poszukiwania pracy i budowy ścieżki kariery
2) Usługa obejmuje łącznie 80 godzin dydaktycznych zajęć (40 h na 1 grupę)
3) 2 grupy zajęciowe (2 x 10 osób).
4) Forma przeprowadzonych szkoleń – szkolenie grupowe.
5) Łączna liczba osób – 20 osób.
6) Łączna liczba godzin dydaktycznych – 80.
7) Realizacja zadania: w terminie od 1.07.2022 r. do 31.12.2022. r..


10. Zadanie nr 4a – Warsztaty nowoczesnych technologii - edycja 1
1) Zajęcia obejmują korzystanie z komputera, komunikację elektroniczną, zajęcia zdalne, zakładanie profili na mediach społecznościowych, obsługę poczty elektronicznej, podpis elektroniczny, załatwianie spraw drogą elektroniczną, e-usługi, usług i e-bankowości, usługi e-medycyny
2) Usługa obejmuje łącznie 32 godziny dydaktyczne zajęć (16 h x 2 grupy po 10 osób każda)
3) 2 grupy zajęciowe (2 x 10 osób)
4) Forma przeprowadzonych szkoleń – szkolenie grupowe.
5) Łączna liczba osób – 20 osób.
6) Łączna liczba godzin dydaktycznych – 32.
7) Realizacja zadania: w terminie od dnia zawarcia umowy do 30.06.2022 r.


11. Zadanie nr 4b – Warsztaty nowoczesnych technologii - edycja 2
1) Zajęcia obejmują korzystanie z komputera, komunikację elektroniczną, zajęcia zdalne, zakładanie profili na mediach społecznościowych, obsługę poczty elektronicznej, podpis elektroniczny, załatwianie spraw drogą elektroniczną, e-usługi, usług i e-bankowości, usługi e-medycyny
2) Usługa obejmuje łącznie 32 godziny dydaktyczne zajęć (16 h x 2 grupy po 10 osób każda)
3) 2 grupy zajęciowe (2 x 10 osób)
4) Forma przeprowadzonych szkoleń – szkolenie grupowe.
5) Łączna liczba osób – 20 osób.
6) Łączna liczba godzin dydaktycznych – 32.
7) Realizacja zadania: w terminie od 1.07.2022 r. do 31.12.2022 r.


12. Zadanie nr 5 – Wsparcie indywidualne
1) Realizacja indywidualnego wsparcia psychologicznego
2) Miesięczne zapotrzebowanie na usługę będzie przekazywane Wykonawcy w terminie do 15 dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego świadczenie usług pocztą elektroniczną na adres wskazany w umowie. Zapotrzebowanie zawierało będzie łączną liczbę godzin świadczenia usługi w następnym miesiącu kalendarzowym z podaniem liczby godzin do wykonania. Zamawiający zastrzega, że możliwe jest, że w danym miesiącu usługa nie będzie wykonywana.
3) Na podstawie miesięcznego zapotrzebowania Wykonawca sporządzi i przekaże w terminie do 25 dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego świadczenie usług szczegółowy harmonogram miesięczny realizacji usługi.
4) W przypadku pierwszego miesiąca realizacji usługi o ile nie jest możliwe dotrzymanie terminów, o których mowa w pkt 2 i 3 Zamawiający uzgodni z Wykonawcą liczbę godzin do wykonania w tym miesiącu.
5) Rozliczenie świadczeń odbywać się będzie w systemie miesięcznym na podstawie miesięcznej faktury/rachunku za świadczenie usług. Wraz z ostatnią fakturą miesięczną za realizację zadania Wykonawca zgłosi zadanie do odbioru zgodnie z zapisem zawartym w par. 6 umowy oraz przedstawi kompletną dokumentację zadania.
6) Usługa obejmuje łącznie : wymiar maksymalny 880 godzin zegarowych / wymiar minimalny 700 h zegarowych (średnio po około 22 godziny na każdego z 40 uczestników).
7) Forma przeprowadzonych szkoleń – konsultacje indywidualne.
8) Łączna liczba osób – 40 osób.
9) Łączna maksymalna liczba godzin zegarowych – 880 godzin
10) Realizacja zadania: w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 193040,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia - usługi aktywnej integracji o charakterze zawodowym
13. Zadanie nr 6a – Indywidualne doradztwo zawodowe – edycja 1
1) Zadanie obejmuje zajęcia w zakresie reorientacji, budowy ścieżki rozwoju zawodowego, rozmowy z pracodawcą, tworzenia dokumentów aplikacyjnych.
14. Zadanie nr 6b – Indywidualne doradztwo zawodowe – edycja 2
1) Zadanie obejmuje zajęcia w zakresie reorientacji, budowy ścieżki rozwoju zawodowego, rozmowy z pracodawcą, tworzenia dokumentów aplikacyjnych.

15. Zadanie nr 7a – Kursy zawodowe – edycja 1

1) Zajęcia realizowane mogą być wyłącznie na terenie gminy Parysów lub w Garwolinie.
2) Prezentowany poniżej wykaz kursów zawodowych z przypisanymi liczbami uczestników zawiera wartości planowane na potrzeby oceny oferty w niniejszym postępowaniu. Zamawiający przedstawi Wykonawcy imienne listy uczestników każdego z kursów wchodzących w zakres usługi nie później niż 15 dni od daty zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia przy czym łączna liczba uczestników kursów nie przekroczy 20. Minimalna liczba uczestników wynosi 10. Zamawiający zastrzega, że możliwe jest, że niektóre kursy nie zostaną zrealizowane, ze względu na brak zainteresowanych uczestników.
3) Zamawiający przewiduje wykonanie następujących kursów zawodowych:

a) 1 - Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - 2 osoby – 40 h
b) 2 - Opiekun osoby starszej - 2 osoby – 40 h
c) 3 - Florystka - 2 osoby – 40 h
d) 4 - Kosmetyczka – 2 osoby - 60 h
e) 5 - Operator wózka jezdniowego z egzaminem UDT – 2 osoby – 67 h
f) 6 - Pomoc kuchenna – 40 h - 1 osoba
g) 8 - Kurs kroju i szycia – 40 h – 1 osoba
h) 9 - Przedstawiciel handlowy – 40 h – 1 osoba
i) 10 - Fryzjer – 80 h – 1osoba
j) 11 - Obsługa stacji paliw LPG – 1 – 60 h – 1osoba
k) 12 - Kurs obsługi koparki klasy III – 1 osoba
l) 13 - Kurs obsługi koparko – ładowarki – 1 osoba
m) 14 - Kurs obsługi komputera (z certyfikatem ECCC) – 80 h – 1 osoba
n) 15 - Kurs pomocy biurowej z obsługą urządzeń (telefon, fax, kopiarka) – 40 h – 1 osoba
o) 16 - Kurs pracownika porządkowego z obsługą wózka sprzątającego – 40 h – 1 osoba.
16. Zadanie nr 7b – Kursy zawodowe – edycja 2

1) Zajęcia realizowane mogą być wyłącznie na terenie gminy Parysów.
2) Prezentowany poniżej wykaz kursów zawodowych z przypisanymi liczbami uczestników zawiera wartości planowane na potrzeby oceny oferty w niniejszym postępowaniu. Zamawiający przedstawi Wykonawcy imienne listy uczestników każdego z kursów wchodzących w zakres usługi nie później niż do dnia 31.05.2022 roku przy czym łączna liczba uczestników kursów nie przekroczy 20. Minimalna liczba uczestników kursów zawodowych wynosi 10. Zamawiający zastrzega, że możliwe jest, że niektóre kursy nie zostaną zrealizowane, ze względu na brak zainteresowanych uczestników.
3) Zamawiający przewiduje wykonanie następujących kursów zawodowych:

a) 1 - Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - 2 osoby – 40 h
b) 2 - Opiekun osoby starszej - 2 osoby – 40 h
c) 3 - Florystka - 2 osoby – 40 h
d) 4 - Kosmetyczka – 2 osoby - 60 h
e) 5 - Operator wózka jezdniowego z egzaminem UDT – 2 osoby – 67 h
f) 6 - Pomoc kuchenna – 40 h - 1 osoba
g) 8 - Kurs kroju i szycia – 40 h – 1 osoba
h) 9 - Przedstawiciel handlowy – 40 h – 1 osoba
i) 10 - Fryzjer – 80 h – 1osoba
j) 11 - Obsługa stacji paliw LPG – 1 – 60 h – 1osoba
k) 12 - Kurs obsługi koparki klasy III – 1 osoba
l) 13 - Kurs obsługi koparko – ładowarki – 1 osoba
m) 14 - Kurs obsługi komputera (z certyfikatem ECCC) – 80 h – 1 osoba
n) 15 - Kurs pomocy biurowej z obsługa urządzeń (telefon, fax, kopiarka) – 40 h – 1 osoba
o) 16 - Kurs pracownika porządkowego z obsługa wózka sprzątającego – 40 h – 1 osoba.

17. Zadanie nr 8a - Usługa organizacji staży zawodowych – edycja 1

1) Organizacja 3-miesięcznych staży zawodowych dla 20 osób które ukończyły szkolenia zawodowe
2) Staż dla 1 Uczestnika trwać musi nieprzerwanie przez okres pełnych trzech miesięcy. Godzinowy wymiar stażu dla jednego Stażysty wynosi po min. 160h/mc (tj. 8h/dzień, w przypadku osoby z niepełnosprawnościami ograniczenie do 7h/dzień, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa).

18. Zadanie nr 8b - Usługa organizacji staży zawodowych – edycja 2

1) Organizacja 3-miesięcznych staży zawodowych dla 20 osób które ukończyły szkolenia zawodowe
2) Staż dla 1 Uczestnika trwać musi nieprzerwanie przez okres pełnych trzech miesięcy. Godzinowy wymiar stażu dla jednego Stażysty wynosi po min. 160h/mc (tj. 8h/dzień, w przypadku osoby z niepełnosprawnościami ograniczenie do 7h/dzień, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 141562,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180275639

7.3.3) Ulica: ul. Jacka Malczewskiego 11 lok. 49

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-114

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Realizację kursów zawodowych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180275639

7.3.3) Ulica: ul. Jacka Malczewskiego 11 lok. 49

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-114

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Realizacja kursów zawodowych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.