eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › "Opracowanie ZRiD dla budowy ulic w Gminie Kosakowo: ulica Agawy, Maciejkowa, Szarotki oraz obecnie działka nr 79/1, obręb Dębogórze, wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID"- 4 edycja



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie ZRiD dla budowy ulic w Gminie Kosakowo: ulica Agawy, Maciejkowa, Szarotki oraz obecnie działka nr 79/1, obręb Dębogórze, wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID”- 4 edycja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586604344

1.5.8.) Numer faksu: 586604301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie ZRiD dla budowy ulic w Gminie Kosakowo: ulica Agawy, Maciejkowa, Szarotki oraz obecnie działka nr 79/1, obręb Dębogórze, wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID”- 4 edycja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ff8914b-e336-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327065

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007115/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 „Opracowanie ZRiD dla budowy ulic w Gminie Kosakowo: ulica Agawy, Maciejkowa, Szarotki oraz obecnie działka nr 79/1, obręb Dębogórze ”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193993/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca opracuje dokumentację projektowo-kosztorysową oraz wniosek o wydanie decyzji ZRiD wraz z załącznikami dla: „Ulicy Agawy, Maciejkowej, Szarotki oraz obecnie działki nr 79/1 obręb Dębogórze, która w mpzp przeznaczona jest pod drogę”:
Parametry do projektowanych dróg:
- droga klasy KDD
- szerokość jezdni – 5 metrów,
- odwodnienia dróg - kanalizacja deszczowa, którą należy włączyć do kd w ul. Daliowej (o warunki zagospodarowania wód opadowych należy wystąpić do tut. Referatu ZdiZ)
Ponadto dokumentacja projektowo – kosztorysowa ma obejmować projekt przebudowy infrastruktury podziemnej kolidującej z układem drogowym, jeżeli zachodzi taka konieczność.
2. Zakres terenowy opracowania oznaczono na szkicu- załączniki nr 8.
3. W ciągach projektowanych dróg należy objąć opracowaniem całą szerokość projektowanego pasa drogowego.
4. Przy projektowaniu szerokości pasa drogowego należy uwzględnić możliwości wykonania elementów robót bez naruszania granic własności terenów przyległych (np. stopy umocnień typu L, skarpy i ich umocnienia itd.).
5. Oświetlenie drogowe projektować na każdej ulicy.
6. W zakresie opracowania i realizowanych usług Wykonawcy należy:
1) opracowanie kompletnego wniosku wraz z dokumentacją projektowo-kosztorysową i wszystkimi pozostałymi załącznikami o wydanie decyzji ZRiD w rozumieniu Art. 11d. Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji (t.j.:Dz.U. z 2022, poz. 176) oraz przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich wystąpień Zarządcy dróg gminnych (dalej jako Z.D.) w jego imieniu;
2) uzyskanie w imieniu Z.D. ostatecznej decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRID);
3) opracowanie opracowań wynikających z wytycznych do projektowania zawartych w niniejszym OPZ i SIWZ
4) przedłożenia koncepcji drogowej celem zatwierdzenia;
5) uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień i zezwoleń na realizację zamówienia (dotyczy także opracowania wniosków i odpowiednich dokumentów celem złożenia wniosku o wydanie decyzji ZRID i uzyskania w imieniu Zamawiającego Decyzji ZRID);
6) opracowanie przedmiotu umowy z należytą starannością wynikającą z zawodowego charakteru prowadzonej przez siebie działalności oraz zgodnie z zasadami zawartymi w obowiązujących przepisach prawa, obowiązujących Norm Europejskich (odpowiedników polskich) oraz zasad współczesnej wiedzy technicznej, zgodnie z przeznaczeniem i wyposażenie przedmiotu umowy w zestawienie wydawnicze i klauzulę kompletności opracowania;
7) na każde pisemne żądanie Zamawiającego, złożenie pisemnej informacji o stanie zaawansowania realizacji umowy;
8) wyjaśnienie Zamawiającemu wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;
9) przynajmniej na 3 dni robocze przed terminami ustalonymi dla prezentacji/zatwierdzenia poszczególnych części opracowań przesłania wersji elektronicznej realizowanej dokumentacji;
10) oddanie Zamawiającemu przedmiotu umowy w terminach ustalonych w umowie;
11) wykonawca opracuje wszystkie niezbędne do zrealizowania zamówienia na roboty budowlane i dostawy dokumentacje i opracowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245631,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): POLDUKT Projekt Spółka z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: POLDUKT Projekt Krzysztof Linke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862375700

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.