Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00268127/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków koordynatora projektu: „PrzyStań DiM” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (042) 71-55-777
1.5.8.) Numer faksu: (042) 652-80-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie obowiązków koordynatora projektu: „PrzyStań DiM” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6063cd0f-45f5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00327063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067815/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Pełnienie obowiązków koordynatora projektu ,,PrzyStań DiM."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt pn.: „PrzyStań DiM” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268127/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/POWER PRZYSTAN DIM/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie obowiązków koordynatora projektu: „PrzyStań DiM” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz projektem umowy (Załącznik nr 9 do SWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APP Konsulting Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252287884
7.3.3) Ulica: Północna 27/29
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-420
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APP KONSULTING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
APP KONSULTING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamawiający szacuje, iż niniejsza umowa będzie trwać 23 miesiące. Wykonawca składając ofertę w ramach niniejszego postępowania winien zaoferować wynagrodzenie, które stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za cały okres trwania umowy - tj. nawet jeżeli czas ten będzie dłuższy niż szacowane 23 miesiące, Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie w przypadku gdy okres realizacji umowy trwać będzie dłużej niż szacowane 23 miesiące.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części
- Wykonanie prac malarskich we wszystkich obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Usługa organizacji szkoleń dla beneficjentów i pracowników"
- Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi.
- Dostawa licencji oprogramowania firmy Microsoft w ramach umowy MPSA
- 48/D/25 "Dostawa odczynników i materiałów pomocniczych do 2 sztuk analizatorów ABL90 FLEX PLUS będących własnością Zamawiającego"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badanie wiedzy uczniów na temat dostępnych kierunków kształcenia zawodowego w szkołach publicznych w ich rejonie
- usługi eksperta , polegające na opracowaniu specjalistycznego programu diagnozy i leczenia dla dorosłych, uzupełnienie lub korekta przeprowadzonego programu, jeśli takie wnioski powstaną (...)
- Świadczenie usług zarządzania projektem "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!" współfinansowanego ze środków EFS+
- Opracowanie międzyinstytucjonalnego systemu wsparcia z zakresu poradnictwa zawodowego w województwie śląskim
- Usługi doradcze w zakresie rozliczenia finansowego Projektu nr FENX.07.01-IP.04-0090/24 "STREFA EDUKACJI FILMOWEJ WFDiF - EDUKATORIUM Z PARKIEM FILMOWYM", UoD nr FENX.07.01-IP.04-0090/24-00
- Realizacja badania ewaluacyjnego "Ocena efektywności wspierania dialogu społecznego w obszarze rynku pracy"
więcej: Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.