eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Dostawa mebli do budynku wieży zlokalizowanego na terenie byłej fabryki Odra przy ul. Wrocławskiej 20 w Nowej Soli.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do budynku wieży zlokalizowanego na terenie byłej fabryki Odra przy ul. Wrocławskiej 20 w Nowej Soli.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól-Miasto

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli do budynku wieży zlokalizowanego na terenie byłej fabryki Odra przy ul. Wrocławskiej 20 w Nowej Soli.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-224912ca-028a-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009036/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa mebli biurowych i kuchennych do budynku wieży przy ul. Wrocławskiej 20 w Nowej Soli w ramach projektu RE-Odra – Aktywizacja społeczna i gospodarcza terenów pofabrycznych w Nowej Soli.

1.2.5 Dostawa mebli wypoczynkowych (krzesła, kanapy, fotele, leżaki, stoły i ławy) do budynku wieży w Nowej Soli w ramach projektu RE-Odra.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 9 „Infrastruktura społeczna" .

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254479/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.0023.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych:
- krzeseł typ 1 - 7 szt.
- krzeseł typ 1 - 30 szt.
- kanapy 3 osobowej - 1 szt.
- foteli - 2 szt.
- ławy - 1 szt.
- stołów mobilnych składanych - 6 szt.
- leżaków plenerowych - 50 szt.
do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń w budynku wieży zlokalizowanego na terenie byłej fabryki Odra przy ul. Wrocławskiej 20 w Nowej Soli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 55843,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych:
- biurka typ 1 - 1 szt.;
- kontenera do biurka typ 1 - 1 szt.;
- stolika pod laptop - 1 szt.;
- biurka typ 2 - 1 szt.;
- biurek typ 3 - 2 szt.;
- biurka typ 4 - 1 szt.;
- kontenera do biurka typ 2 - 1 szt.;
- foteli komputerowych - 4 szt.;
- komody - 2 szt.;
- lady podawczej - 1 szt.;
- szaf aktowych - 3 szt.;
- szaf ubraniowych - 2 szt.;
- szafy zamykanej - 1 szt.;
- regału na artykuły gospodarcze - 1 szt.;
- wieszaków mobilnych na płaszcze - 2 szt.;
- wieszaku na płaszcze - 1 szt.
do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń w budynku wieży zlokalizowanego na terenie byłej fabryki Odra przy ul. Wrocławskiej 20 w Nowej Soli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

4.5.5.) Wartość części: 41026,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych:
- szafki na naczynia - typ 1 - 1 szt.;
- szafki pod zlewozmywak - typ 1 - 1 szt.;
- blatu roboczego nad szafki dolne - typ 1 - 1 szt.;
- szafki na naczynia – typ 1 - 1 szt.;
- szafki pod zlewozmywak – typ 2 - 1 szt.;
- blatu roboczego nad szafki dolne - typ 2 - 1 szt.;
- szafki na naczynia - typ 2 - 1 szt.;
- szafki pod zlewozmywak – typ 3 - 1 szt.;
- blatu roboczego nad szafki dolne – typ 3 - 1 szt.;
- zlewozmywaka z baterią i syfonem - 1 szt.
do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń w budynku wieży zlokalizowanego na terenie byłej fabryki Odra przy ul. Wrocławskiej 20 w Nowej Soli.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141400-6 - Kuchnie do zabudowy

4.5.5.) Wartość części: 4548,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42286,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66039,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42286,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERSSON Meble Biurowe sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520043627

7.3.3) Ulica: Stanisława Staszica 15

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-176

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42286,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25646,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44105,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25646,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERSSON Meble Biurowe sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520043627

7.3.3) Ulica: Stanisława Staszica 15

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-176

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25646,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7503,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18905,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9261,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERSSON Meble Biurowe sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520043627

7.3.3) Ulica: Stanisława Staszica 15

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-176

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9261,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.