Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00311256/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825627501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.powiatchelmski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c0a486f-5bf1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004216/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa mięsa i wędlin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311256/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.72.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130457,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym w SWZ.
2.Podana ilość przedmiotu zamówienia jest wartością szacunkową, w przypadku niezrealizowania ilościowego zakupu przez Zamawiającego w czasie trwania umowy, zakup uważa się za zakończony bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 80 % przedmiotu zamówienia.
3.Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania: ustawy z 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2020, poz 1753), ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2020, poz.2021). Przedmiot umowy będzie dostarczany zgodnie z postanowieniami SWZ i spełniał normy sanitarne.
4.W przypadku kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne“. Wykonawca musi wyraźnie wskazać w ofercie rozwiązania równoważne poprzez opisanie informacji w formularzu ofertowym. Brak informacji w zakresie zastosowania rozwiązań równoważnych zostanie uznany za zamiar wykonywania zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15111100-0 - Wołowina
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
15131120-2 - Produkty wędliniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 2) ustawy, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 21 grudnia 2021 r., godz. 10:00, wpłynęły następujące oferty; TOMAR Hurtownia Wędlin s.c. Tomasz Duszejko, Leszek Korol, ul. Przemysłowa 4F, 22-400 Zamość
Oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), 5), 6) ustawy w związku z art. 63 ust. 2 ustawy oraz postanowieniami rozdziałów XVII, XXI, XXII SWZ, bowiem jest niezgodna z przepisami ustawy, jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert określonymi przez Zamawiającego.
W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sukcesywne dostawy warzyw i ziemniaków do Zakładu Karnego w Chełmie.
- Dostawa pomocy i sprzętu do SALI DOŚWIADCZANIA ŚWIATA i na zajęcia TERAPII ŚWIATŁEM w ramach projektu pn. RÓWNI W EDUKACJI
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Chełmie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta Chełm w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- "Konserwacja urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i innych miejsc publicznych usytuowanych na terenie miasta Chełm"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych w Szczawinie Kościelnym na rok 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Leśnego w Bolszewie, w okresie od 2 stycznia 2026 do 31 grudnia 2026, z podziałem na dziewięć części.
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 424 im. Królowej Marysieńki w Warszawie w 2026 r.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 z klasami sportowymi im. Ireny Szewińskiej w Pułtusku w podziale na 9 części
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Przedszkolu Publicznym z Oddziałami Integracyjnymi im. bł. Edmunda Bojanowskiego w Tarnowie Opolskim w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





