eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Obsługa bankowa budżetu Gminy Suwałki i gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 36 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2021-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa budżetu Gminy Suwałki i gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 36 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875659300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świerkowa 45

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@gmina.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świerkowa 45

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gops.suwalki.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płociczno-Tartak 16

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@plociczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.plociczno.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przebród 15

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@przebrod.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsprzebrod.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Folwark 49

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@staryfolwark.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.staryfolwark.edu.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Nowej Wsi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa Wieś 40 A

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolajp2@onet.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjp2.eu/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442372151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywe 91

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok@krzywe.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krzywe.com.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świerkowa 45

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa bankowa budżetu Gminy Suwałki i gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 36 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39f8b540-0655-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002091/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Obsługa bankowa budżetu Gminy Suwałki i jednostek organizacyjnych gminy przez 4 lata

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231336/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.271.6.2021.KS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 490386,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235386,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Suwałki i jednostek organizacyjnych objętych budżetem gminy zaliczanych do sektora finansów publicznych (gminnych jednostek budżetowych oraz instytucji kultury) w ramach zadania pn. „Obsługa bankowa budżetu Gminy Suwałki i gminnych jednostek organizacyjnych przez okres 36 miesięcy”. W zakres usługi bankowej wchodzi w szczególności:
1) otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bankowych w złotych i walutach obcych dla obsługi budżetu Gminy Suwałki i gminnych jednostek organizacyjnych,
2) otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków pomocniczych w złotych i walutach obcych dla obsługi budżetu Gminy Suwałki i gminnych jednostek organizacyjnych,
3) realizacja poleceń przelewu w kraju i za granicę, na rachunki w banku obsługującym oraz na rachunki w innych bankach,
4) zapewnienie dostępu do systemu bankowości elektronicznej pracownikom Urzędu Gminy Suwałki oraz pracownikom gminnych jednostek organizacyjnych, system bankowości elektronicznej musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego, w tym:
a) Bank realizuje wyłącznie dyspozycje Posiadacza rachunku do wysokości dostępnego salda na rachunkach bankowych podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w Karcie Wzorów Podpisów, stanowiącej integralną część umowy,
b) Bank zobowiązuje się do przyjmowania zleceń płatniczych od osób wymienionych w Karcie wzorów podpisów lub upoważnionych do przekazywania dokumentów księgowych obciążających rachunki, wymienionych w przedłożonym przez Posiadacza rachunku wykazie osób,
5) generowanie wyciągów w formie elektronicznej z wykonanych operacji,
6) potwierdzanie stanu salda rachunków na każde żądanie, najpóźniej w następnym dniu roboczym po złożeniu zgłoszenia do Banku i na koniec roku kalendarzowego,
7) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń,
8) przyjmowanie wpłat i realizacja wypłat gotówkowych w PLN do kas na otwarte rachunki własne w tym samym banku przez Gminę i gminne jednostki organizacyjne,
9) przyjmowanie wpłat gotówkowych w PLN do kas na otwarte rachunki własne w tym samym banku przez podatników, inkasentów i kontrahentów,
10) przyjmowanie wpłat gotówkowych w formie zamkniętej,
11) nie pobieranie prowizji od wysokiego salda na koncie bankowym zamawiającego,
12) struktura rachunku bankowego powinna umożliwiać szybką analizę wpływów z poszczególnych kont z możliwością gospodarowania środkami finansowymi na szczeblu centralnym, a także bieżące monitorowanie stanów środków na rachunkach gminy i jej jednostek organizacyjnych,
13) świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi związanej z realizacją i rozliczaniem transakcji opłacanych kartami płatniczymi przez klientów Zamawiającego na jego rzecz za pomocą dwustanowiskowej usługi akceptacji płatności kartowych,
14) wdrożenie systemu identyfikacji masowych płatności przychodzących, zapewniającego automatyczną identyfikację płatnika poprzez wirtualny indywidualny numer rachunku bankowego.
15) Zamawiający upoważni Bank do automatycznego inwestowania jego wolnych środków pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych. W ramach automatycznego inwestowania środków Bank zobowiązuje się do codziennego lokowania nadwyżek środków pieniężnych na rachunkach lokat jednodniowych typu overnight na rachunkach Gminy Suwałki, przy przyjęciu następujących kryteriów:
a) automatycznemu inwestowaniu podlega nadwyżka środków pozostająca na rachunku bankowym powyżej kwoty 10 000 zł,
b) okres inwestycji – środki są lokowane od godziny 16.00, do godziny 8.00 następnego dnia roboczego,
c) oprocentowanie środków na rachunku automatycznego inwestowania środków ustalane jest na podstawie formuły WIBID O/N – mb,
d) odsetki naliczane są na bieżąco, a kapitalizowane w okresach miesięcznych.
2.Dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (w tym przyjmowania wpłat gotówkowych dokonywanych przez wszystkie podmioty na rachunki Zamawiającego), Bank musi posiadać na terenie miasta Suwałki co najmniej jedną placówkę bankową (oddział) lub w inny sposób zapewnić codzienną, ciągłą obsługę, w tym gotówkową
3.Informacja na temat liczby jednostek organizacyjnych objętych umową oraz prognozowanej liczbie rachunków bankowych wg stanu na dzień 05 lipca 2021 roku i innych operacji stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4.Umowa na usługę bankową zostanie zawarta z Gminą Suwałki oraz każdą gminną jednostką organizacyjną odrębnie. Bank zobowiązuje się zgodnie z przedmiotem zamówienia do zagwarantowania gminnym jednostkom organizacyjnym Gminy Suwałki takich samych warunków i takiego samego zakresu obsługi jak dla Gminy Suwałki zawartych w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ w § 1 Przedmiot zamówienia od pkt 1 do pkt 11, z tym, że Umowa z Urzędem Gminy Suwałki będzie przewidywała dodatkowo warunki zawarte w przedmiocie zamówienia w pkt 12,13,14, a umowa z Gminą Suwałki dodatkowe warunki zawarte w przedmiocie zamówienia w pkt 15.
5. Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Suwałki, sprawozdanie finansowe Gminy Suwałki, uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Suwałki wraz z opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/budzet/ w zakładkach:
-SPRAWOZDANIA BUDŻETU,
-SPRAWOZDANIA FINANSOWE,
-BUDŻET GMINY.
Zmiany wprowadzone do budżetu Gminy Suwałki oraz zmiany wprowadzone do Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Suwałki są dostępne w zakładkach:
- UCHWAŁY RADY GMINY,
- ZARZĄDZENIA WÓJTA GMINY SUWAŁKI.
6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział na części spowodowałby nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz poważne trudności w skoordynowaniu działań różnych Wykonawców co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia. Specyfika usług świadczonych w ramach zamówienia powoduje, iż są one ze sobą mocno powiązane, a podział zamówienia na części i realizacji poszczególnych usług przez różne podmioty byłaby nieefektywna.
7.Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do SWZ.
8.Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności
pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę - polegające na wykonywaniu czynności związanych z prowadzeniem i obsługą rachunków bankowych Zamawiającego.
9.Zatrudnienie, o którym mowa w powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.
10.Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66115000-9 - Usługi transferu płatności międzynarodowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Polska Kasa Opieki S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260006841

7.3.3) Ulica: Grzybowska 53/57

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa została podpisana odrębnie z każdym Zamawiającym wymienionym w SEKCJI I ogłoszenia:
1. Zamawiający Gmina Suwałki, wartość umowy 8 586,00 zł.
2. Zamawiający Urząd Gminy Suwałki, wartość umowy 57 240,00 zł.
3. Zamawiający Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół, wartość umowy 2 862,00 zł
4. Zamawiający Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suwałkach, wartość umowy 5 724,00 zł.
5. Zamawiający Szkoła Podstawowa im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak, wartość umowy 3 816,00 zł.
6. Zamawiający Szkoła Podstawowa im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie, wartość umowy 3 816,00 zł.
7. Zamawiający Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku, wartość umowy 3 816,00 zł.
8. Zamawiający Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Nowej Wsi, wartość umowy 3 816,00 zł.
9. Zamawiający Ośrodek Czytelnictwa i Kultury Gminy Suwałki, wartość umowy 5 724,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.