eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle › Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Gidle



Ogłoszenie z dnia 2022-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Gidle

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150026569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niesulów 3

1.5.2.) Miejscowość: Gidle

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gidle@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-gidle

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Gidle

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-681aed32-0ccc-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326793

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045446/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remonty dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277640/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.4.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 469204,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Gidle w następującym zakresie:
a) REMONT DROGI LEŚNEJ NR LS 0075 ZNAJDUJĄCEJ SIĘ W LEŚNICTWIE NIESULÓW, OBRĘB ŻYTNO.
Remont będzie polegał na wykonaniu nowej nawierzchni z kruszywa łamanego o szerokości 3,5 m.
Długość remontowanego odcinka ok: 990mb.
Droga w km od 0+000. 00 do 0+990.00
Zakres czynności wchodzący w skład robót obejmuje:
· Profilowanie i zagęszczenie istniejącej warstwy
· Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 31,5 – 63 mm o gr. 20 cm po zagęszczeniu
· Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. 10 cm po zagęszczeniu
· Czyszczenie istniejącego przepustu znajdującego się w km 0+455,00
· Remont istniejących poboczy gruntowych
Zakres robót remontowych obejmuje:
· mechaniczne usunięcie zadarnienia, które powstało na fragmentach drogi,
· uzupełnienie kruszywem całego fragmentu drogi (wyrównanie, uwałowanie, zagęszczenie, wyprofilowanie remontowanego odcinka drogi
· odtworzenie wcześniejszych parametrów drogi
· nawiezienie, wyprofilowanie i zagęszczenie uszkodzonej warstwy ścieralnej
· ułożenie nawierzchni na uformowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu
· czyszczenie istniejącego przepustu
· remont istniejących poboczy gruntowych
(warstwa wbudowanego kruszywa winna być prawidłowo zagęszczona - prawidłowo zagęszczona warstwa to taka na której przed kołami walca przestają tworzyć się fale, podłoże należy wyprofilować do projektowanego 3-4 % pochylenia poprzecznego pod projektowaną konstrukcję podbudowy i zagęścić walcem. Wyprofilować należy koronę drogi na całej szerokości drogi).

b) REMONT DROGI LEŚNEJ NR LS 0210 ZNAJDUJĄCEJ SIĘ W LEŚNICTWIE NIESULÓW, OBRĘB WOJNOWICE.
Remont będzie polegał na wykonaniu nowej nawierzchni z kruszywa łamanego o szerokości 3,5 m.
Długość remontowanego odcinka ok: 980 mb.
Droga w km od 0+000. 00 do 0+980.00.
Zakres czynności wchodzący w skład robót obejmuje:
· Profilowanie i zagęszczenie istniejącej warstwy
· Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 31,5 – 63 mm o gr. 20 cm po zagęszczeniu
· Podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o gr. 10 cm po zagęszczeniu
· Remont istniejących poboczy gruntowych
Zakres robót remontowych obejmuje:
· mechaniczne usunięcie zadarnienia, które powstało na fragmentach drogi,
· uzupełnienie kruszywem całego fragmentu drogi (wyrównanie, uwałowanie, zagęszczenie, wyprofilowanie remontowanego odcinka drogi
· odtworzenie wcześniejszych parametrów drogi
· nawiezienie, wyprofilowanie i zagęszczenie uszkodzonej warstwy ścieralnej
· ułożenie nawierzchni na uformowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu
(warstwa wbudowanego kruszywa winna być prawidłowo zagęszczona - prawidłowo zagęszczona warstwa to taka na której przed kołami walca przestają tworzyć się fale, podłoże należy wyprofilować do projektowanego 3-4 % pochylenia poprzecznego pod projektowaną konstrukcję podbudowy i zagęścić walcem. Wyprofilować należy koronę drogi na całej szerokości drogi)

c) REMONT „ŻELAZNEJ DROGI” ZNAJDUJĄCEJ SIĘ W LEŚNICTWIE WIKŁÓW, OBRĘB KRUSZYNA,
Remont będzie polegał na wykonaniu nowej nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o szerokości 3,5 m w dwóch odcinkach 210 mb oraz 350 mb.
Długość remontowanego odcinka ok: 210.00 mb +350.00 mb = 560 mb.
Na pozostałym odcinku planuje się wykonanie miejscowych napraw nawierzchni z tłucznia (uzupełnienie kruszywem oraz zagęszczenie)
Droga w km od 0+000. 00 do 2+950.00 – miejscowe uzupełnienie kruszywem frakcji 0-31,5 mm
Droga w km od 2+950.00 do 3+160 – wykonanie warstwy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 o gr. 15 cm i szerokości 3.5 m
Droga w km od 3+160.00 do 3+360.00 – miejscowe uzupełnienie kruszywem frakcji 0-31,5 mm
Droga w km od 3+360.00 do 3+710.00 – wykonanie warstwy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 o gr. 15 cm i szerokości 3.5 m
Droga w km od 3+710.00 do 4+200.00 – miejscowe uzupełnienie kruszywem frakcji 0-31,5 mm
W ramach zadania planuje się również remont istniejącego przepustu o średnicy 50 cm.

Zakres czynności wchodzący w skład robót naprawczych obejmuje:
· profilowanie nawierzchni (podłużne i poprzeczne),
· uzupełnianie ubytków punktowych lub w koleinach tym samym materiałem, który został
użyty pierwotnie w konstrukcji,
· uzupełnienie ubytków w koleinach powstałych w nawierzchni tłuczniowej – tłuczniem o
identycznej granulacji
· mechaniczne lub ręczne przygotowanie fragmentów drogi - wyrw, koleiny itp. – wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
· punktowe uzupełnienie dziur, wyrw i innych nierówności o różnej głębokości

Zakres robót remontowych obejmuje:
· mechaniczne usunięcie zadarnienia, które powstało na fragmentach drogi,
· uzupełnienie kruszywem całego fragmentu drogi (wyrównanie, uwałowanie,
zagęszczenie, wyprofilowanie remontowanego odcinka drogi – roboty wykonane
odcinkowo)
· odtworzenie wcześniejszych parametrów drogi
· nawiezienie, wyprofilowanie i zagęszczenie uszkodzonej warstwy ścieralnej
· ułożenie nawierzchni na uformowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu
· remont oraz czyszczenie istniejącego przepustu drogowego o średnicy 50 cm.
(warstwa wbudowanego kruszywa winna być prawidłowo zagęszczona - prawidłowo zagęszczona warstwa to taka na której przed kołami walca przestają tworzyć się fale, podłoże należy wyprofilować do projektowanego 3-4 % pochylenia poprzecznego pod projektowaną konstrukcję podbudowy i zagęścić walcem. Wyprofilować należy koronę drogi na całej szerokości drogi).

2. Informacje ogólne dotyczące realizacji zamówienia:
a) w cenie oferty należy uwzględnić:
 w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność;
 wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych;
 doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a także w razie korzystania z dróg, nieruchomości, obiektów, urządzeń które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
 naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzenie mienia;
 koszty wszystkich mediów niezbędnych do realizacji zamówienia (prąd, woda itp.)
 obsługę geodezyjną jeśli wymagana,
 gospodarowanie odpadami zgodnie z zapisami w przedmiarach i opisach w projekcie;
b) warunki wykonania zamówienia, zobowiązania wykonawcy : wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż, wytycznymi SWZ oraz jej pozostałymi załącznikami.

3. Warunki rękojmi i gwarancji:
a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 36 miesięcy.
b) Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 13 do niniejszej SWZ, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy.
c) Termin gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
d) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
e) Wykonawca jest zobowiązany względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy przez okres 5 lat licząc od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy.

4. Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych - polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia dokumentów, zawierających opis materiałów i urządzeń, proponowanych przez Wykonawcę, jako równoważne. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne – musi wykazać (udowodnić), że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej do niniejszego postępowania.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się właściwości funkcjonalne i jakościowe (w tym spełnianie norm przywołanych w dokumentacji, opisującej przedmiot zamówienia), przeznaczenie, materiały, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej – do oferty należy załączyć dokumenty (np. opisy techniczne, karty katalogowe, Deklaracje zgodności), opisujące zaproponowane materiały i urządzenia na potwierdzenie, że zastosowanie, materiałów, urządzeń, zaproponowanych przez Wykonawcę jako równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

5. Szczegółowy opis zmówienia zawiera:
 Dokumentacja projektowa - załącznik nr 10;
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - (załącznik nr 11);
 Przedmiary robót (załącznik nr 12), jednakże przedmiary robót mają charakter jedynie pomocniczy, umożliwiający wykonawcy wycenę planowanych robót. Zamawiający nie przewiduje zwiększenia zakresu robót ponad to co zostało ujęte w przedmiarze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 832099,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 832099,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 832099,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487

7.3.3) Ulica: Grabińska

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 832099,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.